Witaj na SNW! Dołącz do naszej załogi! Zapoznaj się z Regulaminem i zamów szablon! Dołącz do nas na Facebooku i Asku!

poniedziałek, 10 lutego 2014

Shadow / Lilly♥

Przepraszam, przepraszam! Że dodaję notkę z opóźnieniem, zagapiłam się totalnie.
Niestety dziś nie przygotowałam do pobierania i podglądu stron. Także będzie trzeba nagłówek pobierać- kliknąć prawy przycisk myszy i nacisnąć "zapisz jako" i już.

Zamówienie dla viola castio;


Użyłam tylko dwa zdjęcia, które mi podałaś. ;)

Zamówienie dla  mibtgirl;
 Nie wyszedł ten mi. Za dużo było zdjęć, ale upchałam je jak chciałaś. Nie wszystkie miały dobrą jakość ,także cudów nie oczekiwać.

Zamówienie dla Wiktoria Pasquarelli;


Zamówienie dla Tess;


Nie przyjmuję zamówień, niestety! Przepraszam

7 komentarzy:

  1. Nie wiem, jak Ci dziękować! Właśnie o taki efekt mi chodziło i jest lepiej, niż myślałam. Jeszcze raz dziękuje i mam nadzieję, że jeszcze kiedyś wykonasz dla mnie zamówienie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nagłówek jest cudowny, ale jest jeden problem - nie mogę go wgrać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale nagłowek dodajesz w układzie tak? Układ--> nagłowek i tam wgrywasz obraz
      PS. Wiem ,że nie pracuję na tej szabloniarnii ,ale chciałam pomóc

      Usuń
    2. serio, nagłówka?

      Usuń
  3. Nie wiem co powiedzieć.... Cudowny!!! Dziękuję, właśnie o to mi chodziło :) Nawet nie wiem jak ci dziękować :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze raz dziękuje! Udało mi się wgrać nagłówek dzięki pomocy anonima :) Wszystko wygląda świetnie! Nie mam żadnych uwag jedyne co, to muszę stwierdzić, że na tym blogu jest bardzo utalentowana dziewczyna <3

    OdpowiedzUsuń
  5. jest mega, po prostu cudo ^_^ dziękuję

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz! To właśnie dla was robimy to co kochamy ;)