Witaj na SNW! Dołącz do naszej załogi! Zapoznaj się z Regulaminem i zamów szablon! Dołącz do nas na Facebooku i Asku!

czwartek, 6 lutego 2014

Neon Lights/Trixie Verdass

Hey kochani!

Może na sam początek sprostuje parę rzeczy.
Chodzi o tą sprawę z sądem.Po długim przemyśleniu postanowiłam nic nie zgłaszać i powrócić do tego co robię.Moją pasją jest grafika i pragnę się kształcić w tym kierunku.Nie przyrównujcie nas do Zaczarowanych Szablonów czy Terriblecrash!Te dziewczyny na pewno mają już dużo lat grafiki za sobą.My zajmujemy się nią od kilku miesięcy.Boli was to , że mamy aż 139 obserwatorów?Właśnie skoro o tym mowa to nie przepuszczałam ,że to się kiedyś stanie.Nigdy nie myślałam nawet o tylu obserwatorach.Z całego serca wam za to dziękuje.Ok!Chyba was zanudziłam?A więc przejdę do notki;)

Na dziś przygotowałam
  • 3 zamówienia
  • 2 nagłówki wolne
  • 2 koloryzacje
Zamówienia dla Natalia
http://trixie134.deviantart.com/art/Natalia-432190389?q=in%3Ascraps%20sort%3Atime%20gallery%3Atrixie134&qo=4
(Kliknij na Obrazek aby pobrać)
Nareszcie ogarnęłam HTML!Wszystko co musisz zrobić aby te Kółka się pojawiły masz wyjaśnione w Pliku Rar w ,,Instrukcja"

Zamówienie dla Alba (Lety Castillo)
http://trixie134.deviantart.com/art/Alba-Lety-Castillo-431802140?q=in%3Ascraps%20sort%3Atime%20gallery%3Atrixie134&qo=5
(Kliknij na Obrazek aby pobrać)
Tak jak sobie życzyłaś nagłówek widnieje z boku.Nie wiem czy o taki układ ci dokładnie chodziło.Jeśli coś nie tak śmiało pisz.
Zamówienie dla wikra:*


http://trixie134.deviantart.com/art/Wikra-432195697?q=in%3Ascraps%20sort%3Atime%20gallery%3Atrixie134&qo=3
(Kliknij na obrazek aby pobrać)
Nie wiem czy o takie kolory ci chodziło.Napisałaś , że ciemnie a taki najbardziej mi pasował.

Nagłówki

http://trixie134.deviantart.com/art/Nag-oacute-wek-Wolny-432236145?q=in%3Ascraps%20sort%3Atime%20gallery%3Atrixie134&qo=0http://trixie134.deviantart.com/art/Bez-nazwy-1-431806502?q=sort%3Atime%20gallery%3Atrixie134&qo=0 

Koloryzacje

http://trixie134.deviantart.com/art/PSD-Coloring-432234055?q=in%3Ascraps%20sort%3Atime%20gallery%3Atrixie134&qo=2

http://trixie134.deviantart.com/art/5-PSD-Coloring-by-Trixie-Verdass-432234937?q=in%3Ascraps%20sort%3Atime%20gallery%3Atrixie134&qo=1

Mam nadzieję , że dodatki się wam podobają.

Jeśli lubisz naszą szablonarnie tak samo jak nas ,oddaj na nas głos w sondzie
Katalog Grafików  .Dla ciebie to tylko jedno kliknięcie a dla nas mega wyróżnienie

Przyjmuje zamówienia;)

Trixie Verdass


EDIT:
Przyjmuje zamówienia od:
Nucia Comello
Cherry Marano
Nicky
Martina Stoessel
 

40 komentarzy:

  1. Wspaniale, że zostajesz :*. Mam nadzieję, że się nie poddasz. Szablony są śliczne Naprawdę. A główny to mistrzostwo. Szczególnie podoba mi się trzeci szablon <3. Masz talent.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniale, że zostajesz :*. Śliczne szablony. A główny to mistrzostwo. Szczególnie podoba mi się trzeci szablon. Mam nadzieje, że na długo z nami zostaniesz i się nie poddasz.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Zagłosowałam ! <333
    Śliczne szablony, piękne nagłówki i koloryzacje ;*
    Chciałabym zamówić u ciebie zamówienie :
    1. Heart
    2. http://w-swiecie-magi.blogspot.com/
    3. Różne odcienie brązu i pomarańczy :D
    4. Kolumny po lewej stronie
    5. Emilie Nereng i Emma Watson ( zdjęcie Emmy jakieś z Harrego Pottera xD ) i jakieś takie magiczne elementy z H. Pottera np. różdżki, czy ten ich zamek, albo jakieś całkiem inne dziwne obrazki xD ( jeśli oczywiście znajdziesz ;p )

    To chyba tyle :D
    Z góry dziękuję ;*
    Mam nadzieję, że przyjmiesz moje zamówienie :D

    Kochająca Nucia :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. A moglabyś wybrać sama jakieś dwa zdjęcia z chłopakami i dziewczynami z serialu?\

      Usuń
  4. Przepraszam, ale zapomniałam o napisie xD
    6. W świeci magii...

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiesz co ci powiem, Trixie?
    Jest naprawdę mile zaskoczona.
    Może nie znam się na grafice, aczkolwiek sądzę, że zrobiłaś diametralne postępy, poważnie. ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. chciałabym zamówić u ciebie szablon
    1.Heart
    2.http://austinandally-amazing-story.blogspot.com/
    3.Odcienie niebieskiego
    4.Taki układ jak na tym blogu
    5.Postacie:
    Laura Marano
    Ross Lynch
    Obrazki:

    http://userserve-ak.last.fm/serve/_/95056549/Ross%2BLynch%2Btumblr_mx6j1a1XQe1sw3a7po3_500.jpg

    https://24.media.tumblr.com/793f331058c99bca2893ef7ff9fb8838/tumblr_n0jg6nqHgS1s0466no1_500.jpg

    Cytat:I think about you

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałabym zamówić szablon
    1.Heart
    2.violetta-przypadek-czy-przeznaczenie.blogspot.com
    3.niebieski i jasny żółty
    4.nagłówek na górze,kolumna po prawej
    5.z serialu violetta pary:naxi(maxi i naty),fedmila(federico i ludmila),marcesca(marco i francesca),leonetta(leon i violetta)
    6.wybór obrazków zostawie tobie
    7.En tus ojos veo el mundo de calor.En tus brazos descubrí yo el amor.

    Gdyby coś ci się nie zgadzało to możesz wywalić leonettę.
    Z góry dziękuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi ale nie wykonam zamówienia :/ Za dużo postaci

      Usuń
    2. W takim razie mogłabyś zrobić szablon z dwoma zdjęciami obsady?Wybór zdjęć zostawiam tobie,ale chciałbym aby znalazł się tam Federico.

      Usuń
    3. Przepraszam ale nie rozumiem :/

      Usuń
    4. Mogłabyś wykonać ten szablon z tymi zdjęciami?

      http://31.media.tumblr.com/98eea12e9adc23ebabc62a38ae3efc7f/tumblr_mqwfkwSeXT1sqg594o8_1280.jpg

      http://3.bp.blogspot.com/-eQfb3u_BzYo/UuT79AGeeUI/AAAAAAAALPg/6xf8P8tTFxs/s1600/3.JPG


      Usuń
    5. Wybacz ale na tych zdjęciach jest za dużo postaci!Nie zmieszczą mi się na nagłówku :/

      Usuń
  8. Witam!
    Chciałabym zamówić szablon!
    1. Heart
    2. jortini-mystoryvikivilu.blogspot.com
    3. Kolor: Niebieski,obojętnie jaki.(Byle nie granat)
    4. Układ: Lewo kolumnowy
    5. Z serialu Violetta2, 1 zdjęcie Leonetty i 1 zdjęcie Dieletty, a jeśli za dużo postaci to tylko Leonetta.
    6. Obrazki, proszę żebyś wybrała,ufam Ci:)
    7. Napis: "Jesteś tylko biciem mego serca,jesteś wszystkim"

    Bardzo dziękuję i przepraszam za wysiłek.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję!
    Jest wspaniały :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Napotkałam problem!Gdy wgrywałam,napisało:
    Zapisanie szablonu nie powiodło się.
    Nie można przetworzyć szablonu, ponieważ nie jest on poprawnie sformułowany. Sprawdź, czy wszystkie elementy XML zostały prawidłowo zamknięte. Komunikat o błędzie XML:
    Content is not allowed in prolog.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wypakowałaś go?Do tego potrzebny ci jest program winrar. Napisz do mnie na GG w razie kłopotów:
      46039064

      Usuń
  11. Hej ;)
    Chciałabym zamówić szablon!
    1. Heart
    2. http://opowiadanievioletta1.blogspot.com/
    3. Kolor: Najlepiej fioletowy ;)
    4. Układ: Prawo kolumnowy
    5. Z serialu Violetta2, zdjecia wszystkich bohaterów 2 sezonu, a jeśli za dużo to viola,leon,diego,ludmi i fran
    6. Obrazki, proszę żebyś wybrała,ufam Ci:)
    7. Napis: Violetta-Moja historia!
    Bardzo dziękuję i przepraszam za wysiłek.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepraszam jeśli to możliwe to chciałabym zmienić napis na: Podemos pintar, colores al alma ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. I jeszcze postacie to Leon Viola i Diego...

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj. Pozwolisz, że najpierw skomentuję szablon główny. Jest diametralna różnica między tym, a poprzednim. Nie wiem, czy ten wcześniejszy był Twojego autorstwa, ale jeśli tak, to widać różnicę. Aczkolwiek niektóre elementy na nagłówku się rozmazują (są słabej jakości). Jak dla mnie brakuje też pewnych elementów, które ujednoliciłyby całość. Jakaś teksturka i koloryzacja na koniec? A efekt mógłby być jeszcze lepszy. Menu w kółeczku też pasuje jak wół do karety. Może dlatego, że jest samo samiuśkie po prawej stronie? Zdecydowanie czegoś tam jeszcze brak.
    Podsumowując jednak - widać postępy. Trzymaj tak dalej.

    Druga sprawa - straszenie ludzi sądem... Rozumiem, że jeśli jest atak, jest i obrona, ale całe zamieszanie było, delikatnie ujmując, śmieszne. Musisz przywyknąć do krytyki. Podkulanie ogona i kąsanie na prawo i lewo nic nie da.

    No i na koniec wypadałoby coś ocenić.
    Jak na moje oko podglądy do szablonów były robione na odwal się. Zniekształcone, słabe jakościowo, jednym słowem kompletnie to olałaś. Uwierz, takie coś odstrasza, bo jak na tacy podane jest lenistwo. Dlatego też pozwolę sobie przeskoczyć opinię odnośnie szablonów, bo po ciężkiej nocce w pracy nie mam ochoty wytężać swojego marnego wzroku.

    Pochwalę za to pierwszy nagłówek. Jak dla mnie jest uroczy, choć (tak jak na głównym) brakuje mi ujednolicenia. Bo choć stocki wyglądają dobrze, tak ta pani psuje cały efekt. No i napis - nieczytelny, źle dobrane kolory, wypukły efekt, który jest tam zdecydowanie zbędny. Zrób może tak, że jeden napis wymyślną czcionką, pozostałe jakąś zwykła, bardziej czytelną. Biel, szarość - kombinuj.

    Drugi nagłówek to samo. Kolorystyka nie bardzo mi się podoba, ale to szczególik. Tylko znów ta pani, wklejona na siłę.

    Patrząc na nagłówki można odnieść wrażenie, że tworzenie takiej pracy wygląda następująco: tło ->tekstura -> stocki -> jakaś tam kombinacja koloryzacja ->autorka opada z sił, ale na ostatni dechu wkleja jakąś postać.

    Podsumowując - jeśli grafika jest Twoja pasją, musisz zacisnąć zęby, akceptować krytykę i co najważniejsze, wyciągać z niej wnioski. Nikt nie pogłaszcze po główce, tylko po to, żeby podtrzymać na duchu. W rzeczywistym świecie nie ma miejsca na sentymenty. Jest tylko walka o klienta. Nie działa to na zasadzie "jestem zajebista, dlatego ludzie u mnie zamawiają". Prawda wygląda tak "jestem klientem i mam przynajmniej dziesięciu zajebistych do wykonania tego projektu, kto okaże się najlepszy?". Bez pracy nie ma kołaczy, jak to mawiają.

    Pewności siebie, więcej samokrytyki, sumienności, pomysłowości i uporu - tego życzę. Wstawiaj pracę z myślą (jestem z niej cholernie zadowolona!), a niżeli (mam nadzieję, że się komuś spodoba ;<).

    OdpowiedzUsuń
  15. chciałabym złożyć namówienie:

    1.hasło:miłość potrafi zmienić każdego nawet jeśli on tego nie chce
    2.link do bloga na którym ma być zrobiony szablon:
    http://fedemila4everandever.blogspot.com/
    3.zdjęcia do nagłówka (z jekiego serialu itp.):
    chciałabym by to była fedemiła czyli Federico i Ludmiła z serialu violetta.
    4.kolory: jasny róż i fioletowy
    5.układ: gadżety po lewej stronie

    OdpowiedzUsuń
  16. Szablon pierwszy jest ładne, ale nie wiem czy tylko mi się tak robi czy na serio te podglądy są takie rozciągnięte. Brakuję mi tu jedynie tylko sotck'ów.
    Szablon drugi jest również ładny, ale trochę tutaj dużo osób i nie ma ani jednego stocka! Jeżeli wiesz, że ktoś zamawia szablon z którym nie dasz sobie rady nie przyjmuj zamówienia.
    Ten mi się podoba. Napis mógłbybyś innego koloru, bo nie wiem skąd róż. Spróbuj pobierać z pracy, będzie dawać lepszy efekt ;) Ale graficznie jest ładnie tak samo jak css.
    Ten nagłówek jest ładny i nie mam żadnego "ale"
    No ten też, ale zdecydowanie bardziej podobał mi się ten poprzedni.
    Mam jeszcze taką małą radę, specjalnie odemnie. Hah. Dawaj jakieś napisy na nagłówkach, wtedy ubarwi to całą pracę. Na jednym dałaś a na drugim już nie przez co wygląda trochę pusto. Pamiętaj też o podpisach swoich, bo potem mogą wyniknąć z tego niepotrzebne kłótnie i zamieszki.

    Pozdrawiam, Mia♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Chciałabym złożyć zamówienie.

    1.hasło: Miłość przetrwa wszystko!
    2. link do bloga na którym ma być zrobiony szablon:
    http://gabrysia-i-jej-blogi.blogspot.com/
    3.zdjęcie do nagłówka (z jakiego serialu itp):
    chciałabym by była leon, maxi, federico,marko, violetta, nati,ludmiła i francesca z serialu violetta.
    4. kolory: jasny niebieski i fioletowy
    5.układ; gadżety po prawej stronie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odmowa nie przeczytany regulamin;/ + za dużo postaci

      Usuń
  18. Chciałabym złożyć zamówienie na szablon "MARCESKA"

    OdpowiedzUsuń
  19. Witam!
    Chciałabym zamówić szablon!
    1. leoncessca
    2. leonceskamojawersja.blogspot.com
    3. Kolor: Niebieski,obojętnie jaki.(Byle nie granat)
    4. Układ: Lewo kolumnowy
    5. Z serialu Violetta leoncessca czyli leon i franceska
    6. Obrazki, proszę żebyś wybrała,ufam Ci:)
    7. Napis: "Dla mnie liczysz się tylko ty"

    Bardzo dziękuję i przepraszam za wysiłek.

    OdpowiedzUsuń
  20. Czas na moją opinie :P
    Zacznę od podglądów, które są zniekształcone, radze nie robić tego na odwal bo to strasznie dziwnie wygląda...,
    widać postępy w twoich nagłowkach, jednak muszę się przyczepić.... stocki nie są ze wszystkim zlepione, chodzi tu o koloryzacje, musisz bardziej się do tego przykładać,
    kolor napisu także jest ważny, u ciebie kolor czcionki nie pasuje do niczego....

    Jednym słowem, musisz popracować nad koloryzacjami oraz kolorem napisu, twoje nagłówki stają się coraz LEPSZE :p

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie mato jak dopiero eraz ogarnąć żejeden z tychszablonow jest mój mój xd jeszczeten ktorym się tak zachwycalam ;)
    Przypadeg? Nie sondze
    bardzo dziekuje za szablon, jest cudny ;*
    Ps. Cieszessię ze nie odchodzisz

    OdpowiedzUsuń
  22. Hej z tej strony Marliven :D (Tini Verdas)
    Chciałabym się wypowiedzieć na temat tego posta.
    Zrobiłaś postępy, i gdybym zamawiała któryś z tych szablonów powiedziałabym, że są niezłe, ale nie idealne.
    Popracuj nad koloryzacjami, bierz więcej tekstur, a szablon będzie
    BELISSIMO!
    Pozdrawia
    //Marliven

    OdpowiedzUsuń
  23. Hej
    Mam taki mały problem, gdyż od dwóch godzin próbuję ustawić u siebie ten szablon i nie potrafię ;c
    Pobrałam go, wypakować nie umiem, gdyż coś takiego mi się nie pojawia jak naciskam prawy przycisk myszy. Przenosiłam ten plik, robiłam różne kopie i chyba wszystko co się dało z nim zrobić.
    Mogłabyś mi jakoś wytłumaczyć, jak to zrobić?
    Np. na maila: wikra.peddie.leonetta@gmail.com
    Z góry dziękuję;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz! To właśnie dla was robimy to co kochamy ;)