Witaj na SNW! Dołącz do naszej załogi! Zapoznaj się z Regulaminem i zamów szablon! Dołącz do nas na Facebooku i Asku!

czwartek, 6 lutego 2014

Czas nie leczy ran/Marthyna(Savier)

Przepraszam Wiktorię oraz Karolinę, ponieważ miałam dodać post wczoraj. Niestety cały wczorajszy dzień spędziłam w szpitalu z mamą.
1) zamówienie dla Karoliny Stossel.
Ten szablon zrobiłam przed poznaniem nowych selektorów, nowych stylów i tak dalej.
Wiem, że ten szablon jest tragedią, ale może spodoba się choć jednej osobie!
2) zamówienie dla Wiktorii Dutczak.
Zawiodłam się na samej sobie. Niestety mimo starań, styl którego użyłam do linków nie zadziałał, wybacz Wiktorio za ten marny szablon, jednak mam nadzieję, że zastosowałam się do twoich próśb. 
Karolino, sprawę drugiego szablonu dla ciebie wyjaśnię na gg. Wyślę go do ciebie prywatnie.
Jeszcze raz przepraszam, że dodałam post tak późno. Czekam na hejty i może krytykę, która daje słowo przyda mi się i przyjmę ją z radością.
Przyjmę jedno wybrane zamówienie ( obiecuję, że wykonam na czas :/ )


17 komentarzy:

  1. Jejku *----*
    Jakie to jest boskie !!! <333
    Miśku ty mój jak ja cię kocham wiesz o tym może ?
    Oby dwa szablony są śliczne !!! :*
    A co do drugiego to nie ma sprawy :D
    Pisałam ci już na gg :*
    Jeszcze raz bardzo dziękuję za przecudny szablon ! :3
    Kosiam ! <333

    Nucia :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Ci bardzo za szablon . Jest śliczny ale niestety wyskakuje mi taki komunikat : Zapisanie szablonu nie powiodło się.

    Nie można przetworzyć szablonu, ponieważ nie jest on poprawnie sformułowany. Sprawdź, czy wszystkie elementy XML zostały prawidłowo zamknięte. Komunikat o błędzie XML:
    Content is not allowed in prolog.


    Ale już nic nie poprawiaj i nie rób , bo nie chcę Ci zawracać głowy .
    Zamówię szablon innym razem . Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem jedynka lepsza od dwójki, bo w dwójce kolumna za bardzo nachodzi na nagłówek, mimo tego, że jest przeźroczysta :< Ale ogółem szablony są fajne :D



    PS: Boski główny, super CSS, tylko na mojej rozdzielczości nie da się kliknąć w 'xx komentarzy' bo wysuwa się menu xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie tak samo nie da się kliknąć w komentarze -.-

      Usuń
  4. Tak szczerze to szablony nie są ładne i dokładne

    Szablon 1
    W tym szablonie widać było ,że grafikę robiłaś 2 min? Tam jest tylko modelka i textura, musisz dodawac stocki i więcej tekstur ;)
    Co do kodów to też jestem rozczarowana. Css jest bardzo ubogi... może pokąbinuj trochę z linkami i kartami...

    Szablon 2
    Tutaj grafika lest lepsza. Choć i tak brakuje mi stocków i tekstu...radziłabym robić na grafice mniejsze napisy..tak czcionką "14" . Css znów nie powala...radzę (tak jak poprzednio) pokąbinowac nad linkami i kartami. Aaaa.... i jeszcze poćwicz nad lepszym wtapianiem nagłówka w tło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;3

      Usuń
    2. nie ma za co. życzę ci wytrwałości w dalszej pracy ^^

      Usuń
  5. ja poproszę jak byś mogła z leonettą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chcesz abym wykonała dla ciebie zamówienie musisz je złożyć, natomiast jeśli jest to sugestia..to kto wie?

      Usuń
  6. Chce zamowic szablon ;)
    1. Haslo: Heart
    2. Link do bloga: http://leonettay.blogspot.com/
    3. Kolorystyka:Taki zloty pomieszany z fioletem, a jak sie nie da to sam zloty ( jak ci latwiej )
    4. Uklad: Naglowek na samej gorze, kolumny po prawej
    5.Osoby: Martina Stoessel i Jorge Blanco
    6. Zdjecia: http://blog-probny-u.blogspot.com/2014/02/szablony-na-wesolo-zdjecia-marthyna.html . Tylko sie nie przeraz wielkoscia bo to oryginalny rozmiar.
    7.Napis: Leonetta

    Mam nadzieje, ze wykonasz moje zamowienie.
    P.S. Piekne szablony ,3 Sa piekne! Przeliteruje: P-I-E-K-N-E! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz! To właśnie dla was robimy to co kochamy ;)