Witaj na SNW! Dołącz do naszej załogi! Zapoznaj się z Regulaminem i zamów szablon! Dołącz do nas na Facebooku i Asku!

wtorek, 4 lutego 2014

Mam juz dosc . Chyba was pociesza zawieszam  moja działalność. Wiczdze tu ludzi bez sercca ktorzy lubia bawić se cierpieniem innych. Ja równeż przepraszam za moj zachowanie ale chyba wasze jest o wiele gorsze co? Mam juz notatkę na policję. Myslicie pewnie ze sie zgrzywa? otóż nie Znam wije prawa czeka was powiadomienie o niszczenie mania. I nie mowie o krytyce a?le o jak np obrażanie mojego taty. Macie oskarżenie o niszczenie mienia. Jutro wysyłają pismo. chyba ze sie odczucie. aha z góry przepraszam za moje pismo ale fon mi sie psuje tak samo jak serce

70 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że przyznasz się też do nielegalnego posiadania Photoshopa :')

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla twojej wiadomosci mam go od koleżanki. Ona go kupiła wiec chyba nielegalnie go nie posiadam co? Tak na tej stronie sie płaci

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. Nie kłóć się z nimi nie warto! Wasze szablony są naprawdę dobre. Mi się podobają a śledze różne stronki z szablonami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  3. Naprawdę? Przecież to Ty tu obrażałaś i wyzywałaś od zdzir.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja juz za to ponosłam karę. Teraz pora na was bo chyba nie powiesz mi ze jesteście bez winy i nie obrazzłyscie mojego taty czy mnie. Czytałam prawo internautów mam duzo zarzutów na was . Czywiście ja nie jestem bez wny . Kare poniosła i ponosee jak to wyląduje w sądzie. Ę

      Usuń
    2. Ale przepraszam, ja na przykład jedynie skomentowałam szablony, nie obrażałam ciebie, ani nikogo innego :c

      Usuń
    3. A jaką karę? Widzisz, ja też mogę Cię podać do sądu. NIKT Cię nie obraził.
      A jeśli tak, to Ty również, bo robiłaś to samo, co my.
      Hm, nie sądzę, żebyś chciała sobie robić krzywdę i samemu zgłaszać się do sądu.
      Aha, jakbyś była tak miła, to chciałabym otrzymać ten tekst, na podstawie którego możesz nas pozwać.

      Usuń
    4. No ja też byłabym wdzięczna za to :>

      Usuń
    5. To my teraz ładnie przepraszamy i tak dalej. *nie znoszę formalności grzecznościowych* I ten no... teraz sesje i egzaminy, po co się włóczyć po sądach. XD

      Usuń
    6. Nie podoba mi się to, że ładnie przepraszacie kiedy grozi wam ktoś sądem.

      Usuń
    7. Mnie chyba zamkną w pokoju na zawsze... Już jestem zagrożona psychiatrykiem przez jedną aferę ze szkoły. Daruj mi więzienie i sądy :<

      Usuń
    8. A ciebie by mama nie zabiła jakby jej przyszło wezwanie z sądu na córkę? :p

      Usuń
    9. Wiem co czujecie, bo ja myślałam, że zapadnę się pod ziemię kiedy miałam wezwanie ze szkoły i to była jedna wielka porażka. Ale niektórych sytuacji nie można cofnąć. Nie uważam, że zrobiłyście coś złego (mama uczyła mnie żeby nie wtrącać się w nie moje sprawy .-. xd), ale kiedy już są jakieś konsekwencje to trzeba je zaakceptować i przyznać się do błędu. (Tak też mnie uczyła mama :o)

      Usuń
    10. Ej no, ale kurdę sąd? :-: Wyobrażacie sobie jak tu u mnie będzie wyglądać? Trixie przecież hejterstwo było i będzie w internecie i trzeba się z tym liczyć. Naprawdę chcesz się włóczyć po sądach?

      Usuń
  4. Co mamy zrobić, żebyś nie wysyłała tego pisma?

    OdpowiedzUsuń
  5. O Zeusie! Tylko się za głowę chwycić! Jak ty dramatyzujesz... Żeby z czymś takim iść na policję? Zresztą o Twoim tacie tylko wspomniałyśmy, że jest z policji i nic więcej ;_;
    Idę umrzyć :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ale przepraszam skoro poczułaś się taka urażona.

      Usuń
  6. Ja powiem tak niektóre komentarze były nie przyjemne, ale czy na serio chcesz lecieć z tym na policje? Nie lepiej po prostu porządnie poćwiczyć tworzenie grafiki, niż straszyć pismami. Pisali, że szablony są słabe - to jest opinia. Wyrażanie opinii nie jest łamaniem prawa, tak przynajmniej mi się wydaje, ale kodeksu nie studuowałam. Ja bym zawiesiła bloga, wzięła się do roboty i wróciła z dużo lepszymi pracami. Bez sądów, bo po licho.
    Dziękuje za uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie pomyślałaś, że to też musi się z czegoś brac? No popatrz z tej krytycznej strony na szablon główny. I wejdź na szablonownicę. Widzisz różnicę?

    OdpowiedzUsuń
  8. Trixie..nie wiem co powiedzieć.
    Masz rację, tak mi się wydaje.
    Mam nadzieję, że nie usuniesz się z niego, że nadal będziesz naszą administratorką i zmienisz zdanie. Nie wyobrażam sobie bloga bez ciebie, ty mi się z nim kojarzysz. Kiedy słyszę "Grafika tu i tam" myślę "Trixie".
    Wiele z dziewczyn które tu były odchodziły powodu krytyki, ale krytyka jest dobra. Hejterzy, oni są dla mnie determinacją by dalej robić to co im się nie podoba i jeszcze wypiąć. To normalne, że są na świecie ludzie, którzy mają zawsze coś do dodania, ale nie są tak ważni by rezygnować z tego co się kocha.
    Bądź z nami, proszę. Może ten komentarz nie ma sensu, ale nie wiem jak wyrazić to że bardzo mi przykro.
    Kocham,
    Marhyna/Savier <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie, to już poszło za daleko. I nie mówię o sobie i innych, bo naprawdę: nic złego Ci nie zrobiłyśmy. To, jak reagujesz na krytykę, jest naprawdę dziwne, bo powinnaś przyjąć ją z godnością, a nie wyskakiwać z policją. Dobra, głupio mi, że tak zareagowałaś, ale nic karalnego nie zrobiłyśmy!
    No i jeszcze raz proszę o ten fragment.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobra, przepraszam, bo mój chłopak będzie na mnie zły, jak się dowie, że dostałam pozew :). Przepraszam, hm, moja mama mnie opieprzy, jak dostanie wiadomość z sądu :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to będzie brzydko w papierach wyglądać XD Podsumowując... ja tylko fangirlowałam Szerloka i Montanę i wysłałam swój nagłówek, zrobiłam coś złego? :<

      Usuń
  11. Owszem nic złego mi nie zrobiłyśmy, ja nie wyskakuję z policją! Chyba wstawiłaś komentarz w złe miejsce Eloise ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Yghm... Dziękuję wam wszystkim za odebranie mi marzenia, dzięki wam wróciłam do pisania. Przez was myślę że nie nadaję się do niczego... Jestem beztalenciem i chyba też odejdę...albo nie! Pokażę wam co potrafię kiedy ludzie zaczynają mnie tak strasznie wnerwiać. Wiem, jestem stażystką, nie mogę być tak dobra jak np. Osoby z tajemniczego ogrodu... Tam uczyły się one długi czas a my... Dzięki waszym komentarzom stawiamy sobie wyzwania, które chcemy osiągnąć za wszelką cenę... Ale ostatnio to już przesadziliście...tak mnie wnerwiliście że oglądnęłam z 10 instrukcji na css i nagłówki nawet po angielsku! Człowiek ma coś takiego jak UCZUCIA, a jak widać wy tego nie posiadacie. Trixi mówiła mi o photoshopie... Ona za niego płaci! A stron żeby go ściągnąć jest wiele :-| na 90 kom. 3 są pozytywne! Zgadzam się że Viki jest tutaj najlepsza, ale ona nie będzie sama prowadzić szabloniarni. To chyba tyle + trixie musisz wrócić :-/
    ~KATIE V.
    Tak jak mi powiedziała Savier:
    NIE PODDAMY SIĘ (mniej więcej o to jej chodziło)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  13. To może pójdziemy na kompromis? Wy sobie prowadźcie dalej bloga, a my wam damy spokój.:) + ma ktoś jakiś kontakt do Trixie? GG na przykład?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm..nagły kompromis. Było od razu dać spokój - takie moje zdanie.
      46039064

      Usuń
    2. No niestety. Ale tak jak mówiłam, ja się przecież tylko pochwaliłam nagłowkiem i fangirlowałam Szerloka i Montaę. :-: A to, że jestem przwrazliwina i sie zamartwiam to druga sprawa.

      Usuń
    3. Niektórzy nie są winni, ale ja nie rozróżniam tych wszystkich osób.
      Jeśli nie jesteście winne to walczcie o sprawiedliwość, jeśli nie..
      To nie wiem co robić.

      Usuń
    4. o wow... ile sie tu dzieje, chyba popcorn przyniose...

      Usuń
    5. Ja już napisałam, ale nie ma jej :/

      Usuń
    6. Bywała o tej porze, ale chyba ferie jej się skończyły.

      Usuń
    7. Neva, nie pisz do niej, teraz piszę naprawdę, to i tak jakoś może ,,pogrążyć". Nie sądzę, żebyśmy popełniły przestępstwo zwane ,,pomówieniem" (patrzcie, znalazłam paragraf, lol), bo nie ubliżałyśmy Trixie ani nikomu w sposób prawdziwie poniżający. Właściwie w ogóle jej nie poniżałyśmy, noale...

      Usuń
    8. Dziewczyny podacie mi swoje GG?
      Eloise i Neva.

      Usuń
    9. 47449268
      Już tyyyyyle do niej napisałam i nie widzę sensu (w tym co napisałam).
      Mi się ferie też skończyły, ale chyba zarwę nockę ;_;
      Już nie komentuję blogasków :<

      Usuń
    10. Nie pisz, dziewczę, nie pisz.
      49343214 - dla wtajemniczonych xD.

      Usuń
  14. Dooobra, ja i tak będę obstawać przy swoim, ale widzę sens tego wpisu, i tak pewnie policja nie miałaby czasu się tym zajmować, przecież niedługo mają wypuścić pana T. i w ogóle, ale: nawet nie mam już ochoty komentować tego, co się tu dzieje.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wierzę w to co paczę.

    OdpowiedzUsuń
  16. :-P śmieję się... Ale nie powiem wam z czego a dotyczy to tych, którzy cały czas hejtują :-P ~katie V.

    OdpowiedzUsuń
  17. :-P śmieję się... Ale nie powiem wam z czego a dotyczy to tych, którzy cały czas hejtują :-P ~katie V.

    OdpowiedzUsuń
  18. HALO? POLICJA?! PROSZĘ PRZYJECHAĆ NA BLOGASKA, BO MI TWÓRCZOŚĆ KRYTYKUJĄ!
    Spłakałam się okropnie, gdy przeczytałam notkę i komcie. Zrobiliście mi dzień, dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  19. Trixie kochana. Nie odchodź, proszę. Nie możesz zostawić tej szabloniarni. Rozumiem cię. Sama też nie lubię krytyki, ale myślę wtedy, że pokażę tym wszystkim na co mnie stać. Przyjdzie dzień, w którym pochwalą twoje dzieła. Ja już je chwalę. Proszę zostań.

    OdpowiedzUsuń
  20. Pakuję najważniejsze rzeczy. ;_;

    OdpowiedzUsuń
  21. Trixie, jeśli teraz to czytasz (pewnie tak), to: przepraszam. Nie chcę do sądu ;_;.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, czy z tym sądem to Ty tak serio, ale jak ona poważnie to zgłosi do sądu, to ją tam wyśmieją ;D

      Usuń
    2. Chyba nikt by tego nie brał na serio xD...

      Usuń
  22. Kolejny dowód na to, że z internetu powinno się korzystać dopiero po ukończeniu 15 roku życia.

    OdpowiedzUsuń
  23. A kto tu będzie dowodzic jak nie ty? :>. Nie odchodź.

    OdpowiedzUsuń
  24. Cóż... Pytałam się wujka (policjanta), a sam powiedział, że lepiej takie coś załatwić prywatnie, niż ciągać ludzi po sądach. ;) Ach, a krytyka nie jest zła, trzeba mieć dystans do siebie i tego co się robi. ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jest mi z tego powodu bardzo smutno :////
    Gdzie ja teraz bd zamawiać szablony takie świetne jakie ty robisz ? :////
    Mam taką nadzieję, że kiedyś powrócisz na tego bloga i bd pisać dalej historię o Naxi ?

    Bd czekać aż powrócisz. Trzymam kciuki ! <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Hej, kochana.
    Pewnie mnie nie kojarzysz, ale to nic ;*
    Na początku powiem, że ja Cię oraz Twojego tatę nie wyzywałam i chyba dobrze o tym wiesz ;) Nie, nie chcę się tym chwalić. Mam tylko do Ciebie, Trixie parę zdanek...
    Wiem, każdy nie lubi krytyki, ale udowodnij teraz tym wszystkim, jaka jesteś mega zdolna, bo jesteś i nie zapominaj o tym. Zdecydowanie zasługujesz na bycie tutaj. Ja i inne dziewczyny wierzymy w Ciebie i nie chcemy, żebyś odchodziła.
    Zdaję sobie jednak sprawę, jak bardzo one Cię zraniły. Jak przezywają nas, to jeszcze nic, ale jak uderzają w naszą rodzinę, to jest cios poniżej pasa. Trafiły w najsłabszy punkt.
    Jesteśmy z Tobą i nie damy Cię skrzywdzić, pamiętaj <3
    Czekamy i trzymamy kciuki! <3

    Całuski,
    Patrycja Brooks ;***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakie trafianie w rodzinę? Napisałyśmy tylko, że wymawia się ojcem i nas nim straszy. I jakie przezywanie? Przykład podaj. Jaka krzywda... Jeśli nie zabraniałaby nikomu głosu w sprawie i z godnością przyjmowała krytykę, to i nie musiałaby nikogo sądem szantażować. Tru story.

      Usuń
    2. Nie wiem, bo nie jestem w temacie, ale... Trixie wyraźnie napisała "OBRAŻANIE MOJEGO TATY". Wybacz, ale nauczono mnie czytać.
      Uwaga cytuję Ciebie: "Już nie będę hejtować, obiecuję ;_;." Wiem, krytyka nie jest niczym złym i każdy przyjmuje ją na swój sposób, ale przezywanie? Naprawdę?

      Życzę powodzenia z rodzicami.
      Patrycja Brooks ;***

      Usuń
    3. Trixie wyraźnie napisała "OBRAŻANIE MOJEGO TATY". Wybacz, ale nauczono mnie czytać.
      Przykładów Ci nie podam, bo z wami nie byłam i na nią brzydko nie mówiłam.
      Jakby była to tylko grzeczna krytyka, to ona by się raczej do sądu o pomoc nie zwróciła, nie uważasz?

      Życzę powodzenia z rodzicami,
      Patrycja Brooks.

      Usuń
  27. Harry Potter
    35 (25%)

    Lodovica Comello
    54 (40%)


    Ómarłam ;_;

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie lubie mieszac sie w takie klotnie, ale w tym przypadku musze cos napisac. Do osob krytykujacych tego bloga: czytalam Wasze komentarze pod poprzednimi postami i uwazam, ze troche przegieliscie. Na 100 komentarzy tylko 2, 3 pozytywne. Reszta to wasze "jakze zabawne" konwersacje na temat tego bloga. Zgadzam sie ze krytyka i rady sa dobre (zwlaszcza, jesli szabloniarnia rzeczywiscie nie nalezy do najlepszych), ale rzecz w tym, ze tu tych rad bylo malo. Wiecej wysmiewania sie z bloga i jego administratorki, co jest bardzo nie w porzadku. Na pewno sprawilo jej to wielka przykrosc. Widzialam proby walki z jej strony, ale niestety z tak duza liczba hejterow trudno wygrac. Byc moze dziewczyna zareagowala za ostro wyskakujac z tym sadem, ale to tylko pokazuje do czego ja doprowadziliscie swoimi wrednymi komentarzami. Ale jak widac zadzialalo. Bo od razu wszyscy ladnie przepraszaja ze strachu przed reakcja mamusi ;)
    Do Trixie: nie bede ci pisala, zebys nie przejmowala sie nieprzyjemnymi komentarzami, bo ja sama przejmuje sie kazda negatywna opinia na moim blogu i prawdopodobnie wiekszosc osob tak ma. Jesli na serio myslisz o wniesieniu sprawy do sadu, to odradzam ci to. Wiem, ze jestes zdenerwowana, ale nie warto dzialac pod wplywem emocji. Co do szablonow to nam nadzieje, ze nadal bedziesz tworzyc. Moze nie sa one profesjonalne, ale wielu osobom sie podobaja i przydaja.
    To tyle, rozpisalam sie, wybaczcie ^ ^
    Ps. Sorry za brak polskich znakow i ze pisze z anonima, ale jestem na telefonie.
    Pozdrawiam c:

    ~A.

    OdpowiedzUsuń
  30. Już nie będę hejtować, obiecuję ;_;. No i przepraszam, że Cię uraziłam, przykro mi tylko, że na początku staraliśmy się pomóc i coś skrytykować... Nieważne.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ahahaha, no kurde, nie mogę. Gratuluję, szczerze gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  32. prosże nie zawieszaj mi się bardzo podobaja one i mam nadzieje żę będziesz robić szablony nie zwracaj na nich uwagi

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz! To właśnie dla was robimy to co kochamy ;)