Witaj na SNW! Dołącz do naszej załogi! Zapoznaj się z Regulaminem i zamów szablon! Dołącz do nas na Facebooku i Asku!

środa, 19 lutego 2014

Better Left Unsaid/ Vicky

*muzyka*
Hej, hej, hej! Na początku jestem wam chyba winna wyjaśnień, dlaczego ostatnio nie dodałam postu. Otóż, ostatnio miałam bardzo ciężki okres w moim życiu i po prostu nie wyrabiałam się ze wszystkim. Wydaje mi się, że za dużo czasem od siebie oczekuję i próbuję robić wszystko naraz co nie jest dobre. W końcu nie wytrzymałam psychicznie i chciałam odejść z tego bloga. Lecz wzięłam się w garść i mam nadzieje, ze już nigdy nie będę miała powodu aby stąd odejść.
Ok, teraz druga sprawa. Chciałabym z całego mojego serca przeprosić osoby, które uu mnie zamawiały ale niestety nie wykonam waszych zamówień. Wiem co sobie teraz możecie pomyśleć ale ja po prostu nie umiem wykonywać szablonów z Violettą itd. Zdecydowałam więc, że będę robiła same szablony wolne.
Dobra to może teraz przejdźmy do szablonów. Miałam dość sporo czasu i niektórzy pewnie przez miesiąc czasu zrobiliby z 10 szablonów a mi niestety wyszły tylko 7.

SZABLONY WOLNE:

podgląd / pobierz
Według mnie najgorszy szablon z tej notki. To był jeden z moich pierwszych szablonów i nie zbyt mi się podoba. Jednak przyjaciółka mnie namówiła i wstawiam. Jedyne co mi się podoba to kolorystyka i zdjęcie dziewczyny.

podgląd / pobierz
Kolejny szablon z tych "starszych". Grafika jest nawet, nawet ale CSS jest moim zdaniem bardzo ubogi. Jedyne co mi się podoba to kolorystyka tak jak w poprzednim szablonie.

podgląd / pobierz
Ten już mi się o wiele bardziej podoba, aczkolwiek zdjęcia Demi są kiepskiej jakości. Najbardziej w tym szablonie podoba mi się CSS, kompozycja oraz kolorystyka ;D

podgląd / pobierz
Jeden z lepszych szablonów dzisiejszej notki ;D Zdjęcie kobiety idealnie pasuje do całości. Przez wieele tygodni próbowałam "ogarnąć" te kółeczka. Nareszcie udało mi się! Jestem z siebie zadowolona ;D

podgląd / pobierz
Z początku nie podobała mi się kolorystyka ale teraz się już do niej przyzwyczaiłam i szczerze mówiąc, podoba mi się. To był mój pierwszy szablon z którymś członkiem z One Direction i chyba zacznę robić takie częściej. W następnej notce możecie się spodziewać dużo chłopaków z One Direction! ;D

podgląd / pobierz
Mój faworyt! Uwielbiam klimaty azjatyckie! Ostatnio nie robię nic innego tylko słucham k-pop i oglądam anime. Kiedyś nie rozumiałam ludzi oglądających anime ale gdy sama zaczęłam je oglądać to się w nich kompletnie zakochałam!

podgląd / pobierz
I ostatni! Nagłówek zrobiłam ok. tydzień temu i jakoś nie mogłam zabrać się za CSS. Zawsze coś mi przeszkodziło albo po prostu nie miałam ochoty i weny. Myślałam, że go nie skończę no ale udało się i oto jest! Nie wiem co o nim myśleć. Z jednej stroy mi się podoba zaś z drugiej nie.


Ok, to byłoby chyba na tyle! Przepraszam wszystkich, że notkę dodaję dziś mimo, że mój termin wypada jutro lecz jutrzejszego dnia wyjeżdzam, a nie chciałabym po raz rugi zaniedbać bloga.
To papa! ;D

PS. Przyjmę tylko takie zamówienia, które mi się spodobają (jeśli oczywiście takowe będą). NAPEWNO nie przyjmę zamówień z Violettą itp. Najchętniej wykonałabym zamówienia takie, jak z dzisiejszej notki ;D




19 komentarzy:

  1. Prace są cudowne *.*
    Moim faworytem jest zdecydowanie 4.
    A tak przy okazji.
    Powiadasz, że oglądasz anime?
    Myślę, że będziemy się świetnie dogadywać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Składam zamówienie ! (Od razu mówię że nie jest z Violettą)
    1.Heart
    2.http://leonetta-inna.blogspot.com/
    3.Jasny róż
    4.Zaokrąglone rogi, po prawej kolumna
    5.Lucy Hale Logan Hederson i Jorge Blanco
    6.Prawdziwa miłość przetrwa wszystko ♥
    Z góry dziękuje !

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale śliczne te szablony *o* 4 bardzo mi się podoba ♥ Nic dodać, nic ująć. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW, WOW. Ty to musisz mieć dużo wolnego czasu :P. Śliczne szablony. Co do jednego <3. Co prawda w niektórych css jest strasznie podobny, ale i tak jest cudnie. Najbardziej podoba mi się 4. Jest taki... kobiecy. No cóż. Dziś się nie rozpiszę :<. Bo o czym? Masz super szablony, tyle powiem.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Oooooo łaaaaadeeee <3 Ale serio śliczne są. Najbardziej podoba mi się szablon z Harrym. Jest tam fragment jednej z mioch ukochanych piosenek, co jest dużym plusem.

    OdpowiedzUsuń
  6. A tak w ogóle to może mi też pomożesz ogarnąć kółeczka, albo polecisz jakąś instrukcję, bo męczę się i męczę XD.

    OdpowiedzUsuń
  7. A według mnie ten z Zendayą jest właśnie najlepszy ;) Podoba mi się też z Demi i z Phoebe ;3 W ogóle robisz śliczne szablony !! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku !!! *-* Jakie śliczne szablony !!!!! <3333 Zakochałam się ♥ Najbardziej podoba mi się 1, 5, 6 i 7 :**** Pozostałe tak że są piękne !!! ♥

    Chciałabym złożyć zamówienie :
    1.Heart
    2.http://odmienna-historia-one-direction.blogspot.com/
    3.Różne odcienie pomarańczy i brązu :*
    4.Nagłówek po lewej stronie bloga, przesuwający się wraz z tekstem, później tekst roboczy i kolumny po prawej stronie - oddzielone tak jak wy macie :D , zdjęcia z zaokrąglonymi rogami, kiedy się najeżdża na literki to niech się podświetlają :* ( jeśli oczywiście będziesz umiała tak zrobić ♥ )
    5.Głównie - Lucy Hale i Harry Styles, nieco dalej Selena Gomez i Niall Horan :*
    6.Daje ci wolną rękę :*
    7.Zmieniamy się każdego dnia...
    Raz na leprze...
    Jednak częściej na gorsze...

    Z góry dziękuję i czekam na odp. co do zamówienia ♥
    Kocham Nucia ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej, chiałabym zamówić szablon :)
    1. Hasło: Heart
    2. Na bloga: http://lodocomello-poland.blogspot.com/
    3. Kolorystyka: Nie chciałabym, żeby była ponura. Prosiłabym o jasne kolorki na nagłówku, jak i na szablonie. Może być żółty. Ewnentualnie biały ;)
    4. Układ: Kolumna z prawej strony, a rogi w niej zaogrąglone, nagłówek na górze. Prosiłabym, żeby zdjęcia w postach miały zaokrąglone rogi.
    5. Osoby: Lodovica Comello
    -zdjęcia weź z tej stronki: http://violetta-lovers.blogspot.com/2013/12/portfolio-lodo.html jeżeli fotki są za małe możesz je jakoś powiększyć? Jeżeli nie dobierz je sama.
    7. Napis: Lodovica Comello Polska (jakąś fajną czcionką, tylko nie grubą)
    8. Nick szabloniarki, która ma wykonać szablon: Vicky
    + Pobieram szablon wolny z Zendayą. Wysłałabyś mi na GG zdjęcie Zen z pierwszego szablonu?

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne szablony *.*
    Moim faworytami najprawdopodobniej są :
    • numer 2
    • numer 6
    • numer 7

    ~ Martyna .

    OdpowiedzUsuń
  12. Pobieram szablon nr.4
    Piękne robisz szablony !! Naprawdę !
    Cuda !

    OdpowiedzUsuń
  13. UWAGA UWAGA. MIND SIĘ ROZPISUJE!
    Kochan,a talent masz i go nie marnuj, Twoje prace są śliczne *-*
    w 1 podoba mi się gama barw przez Ciebie użyta, napis prześwietnie komponuje się z całą resztą, do nagłówka (poza tym, że Zendaya ma odrobinę podmazane włosy) Zastanawia mnie, co się dzieje po najechaniu na karty, mogłabyś robić screeny najeżdżając na jedną z kart, żeby pokazać jaki jest efekt? Jedyne, co mi nie pasuje to ramki, moim zdaniem ładniej wyglądałoby tu dashed, ewentualnie dotted, bo solid w pewnym sensie psuje efekt delikatności :)
    2 - Nagłówek jest idealny, mówiąc to wręcz zaryzykuję, ta dziewczyna, ta szarość z czerwonymi elementami - perfekcja no! CSS też fajny, ale ja zrobiłabym większy odstęp między kolumną a postem, bo teraz prawie się wszystko zlewa, robi się jakoś...ciasno?
    3 - Mój faworyt, zdecydowanie. Cudny CSS - tu się zakochałam. I znowu ten pojedynczy akcent kolorystyczny, jest prześwietny. Nagłówek wyszedł Ci super, ale ta druga dziewczyna ma odrobinę niewymazane krawędzie, i przyciąga to wzrok, ale to szczegół.
    4- nie rozpisuję się - bo po co. Fajny nagłówek, świetnie dobrane kolory, dopasowany napis, CSS jest na wysokim poziomie, ale chciałabym zobaczyć co się dzieje z kartami po najechaniu! Obracają się czy tylko zmieniają kolor? ZAINTRYGOWAŁAŚ MNIE, CHCĘ WIEDZIEĆ HAHA
    5 - Harry *-* Brak słów bo Harry *-* Inspirowałaś się pracą Renfri z Lunedolly? Jak tak to świetnie, dobrze zrobiłaś *-* Ukradnę go sobie na swojego bloga *-* Nagłówek fajnie Ci wyszedł *-*
    6 - postać wyróżnia się z tła - sama nie wiem, czy za to masz plus ode mnie czy minus, bo nie umiem się zdecydować. Cytat taki życiowy, taki boski, taki świetny *-* z CSS'em się powtarzasz, zmieniasz tylko kolorystykę. Popróbuj coś innego, a szablony będą jeszcze lepsze niż są obecnie.
    7 - urzekłaś mnie cytatem bardziej niż nagłówkiem a to przez poświatę wokół modelki po prawej stronie. Może to zrobiłaś specjalnie, ale nie wiem czemu, nie mogę się pozbyć wrażenia, że jest źle wycięta ;/ Ale, to ja, ogółem całość jest śliczna. CSS jest fajny, ale jak wspominałam, prawie wszędzie taki sam. Wyjdź za wzorce, eksperymentuj jak w trójce, baw się szablonem! Odkrywaj small-caps, rób coś z first-letter, możliwości są tysiące!

    Twoje szablony są świetne, idź w tym kierunku a zajdziesz daleko, życzę Ci samych sukcesów, duużo weny, no i oczywiście wszystkiego co sobie życzysz. No i szczęścia, bo żeby się wybić musisz je mieć :)
    Pozdrawiam, Mind

    OdpowiedzUsuń
  14. Zabieram na: http://colorful-nightmares.blogspot.com/ Szablon z Harrym :)

    OdpowiedzUsuń
  15. chciałabym abyś wykonała dla mnie szablon
    1.Hasło: Heart
    2.Adres: http://howdoyouwantmetoloveyou25.blogspot.com/
    3.Kolorystyka: Czerwień, róż, złote ogólnie ciepłe kolory ^ ^ Jestem otwarta na Twoje własne pomysły.
    4.Układ: Zostawiam to tobie, puść się wodze fantazji
    5.Postacie: Harry Styles i Ariana Grande
    6.Zdjęcia: Pozwolisz, że dam parę do wyboru :3
    http://s3.gossipcop.com/up/gallery/ariana-grande-cosmo/ariana-grande-1-feb-14-cosmo.jpg
    http://cdn9.thumbs.common.smcloud.net/common/9/2/s/926992d03c.jpg/r-600,0-n-926992d03c_harry_styles_na_randce_harry_sty.jpg
    mam nadzieję że przyjmiesz z góry dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  16. Pobieram szablon z Zendayą x

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz! To właśnie dla was robimy to co kochamy ;)