Witaj na SNW! Dołącz do naszej załogi! Zapoznaj się z Regulaminem i zamów szablon! Dołącz do nas na Facebooku i Asku!

sobota, 1 marca 2014

I need you/Freaky

(c) Kas s

Hej!
Jestem Freaky, mam 14 lat i dostałam się tu na staż. Myślę, że moje prace niektórym przypadną do gustu. Dzisiaj mam 2 szablony, jeden z Igrzysk Śmierci, drugi z HP. Bardziej jestem zadowolona z tego drugiego, nad pierwszym się męczyłam. Mam mało czasu więc dużo nie napiszę, historia goni. To co lecimy z szablonami?



Walczyłam z tym szablonem, nagłówek nie chciał się przesunąć, męka jak nie wiem co, 
miał wyjść inaczej, ale i tak jest dobrze :)


No i ten szablon, mój najlepszy, jestem z niego bardzo, ale to bardzo zadowolona :D

Mam cichą nadzieję, że się podobało, przyjmę każdą radę.
Przyjmę 1 zamówienie, nie o tematyce Violetty!
Dzięki za uwagę, to do następnego ;*





7 komentarzy:

  1. Naprawdę ładne szablony. Szczególnie drugi podbił moje serducho. Witaj w załodze. A jeśli chodzi o pierwszy, to zdaje się, że wygrałaś walkę :D. Szkoda, że tylko dwa szablony, bo naprawdę ślicznie tworzysz. Tylko napis w drugim szablonie troszkę nie pasuje ;). Sygnaturka jest śliczna. Ma takie cudne kolorki <3. Życzę weny i powodzenia w dalszym tworzeniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sygnaturka nie jest jej, więc wiesz. Piszę (c) Kas s.
      A mi szablony bardzo również się podobają, pierwszy jest ładny i prosty. A drugi fajnie wyszedł połączony z postem ;)

      Usuń
  2. Śliczne. Nie mam nic tutaj do powiedzenia. Tylko pierwszy jakoś nie przypadł mi do gustu :] No ale drugi cudny. Idę oglądać Harrego Pottera bo coś mi się wydaje że w ankiecie wygra, a ja nwm jak się nazywają postacie itd. muszę sie poduczyć xD 1 część już mam oglądniętą teraz 2 :P

    OdpowiedzUsuń
  3. 1.Heart.
    2. http://four-friends-a-lot-of-history.blogspot.com/
    3. Jaką chcesz, jaka będzie Ci pasować. Nie mam jakiś wymagań.
    4. Dwukolumnowy.
    5. Claire Holt, Candice Accola, Amber Heard, Crystal Reed. Chciałabym by pojawił się w tle Hogwart i Aslan. Opowiadanie będzie na podstawie różnych książek i wgl.
    6. Wolną rękę Ci daje tutaj.
    7. I niech los zawsze wam sprzyja!
    Mam nadzieję, że przyjmiesz moje zamówienie i będzie Ci się dobrze pracowało. Jeśli coś pisz: stiless98@gmail.com
    Iii, szablon z Harry'ego Pottera mnie urzekł. Jest świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hm, nie jest źle. Nawet powiem, że jest bardzo dobrze :). Pierwszy szablon jakoś do mnie nie przemawia. Nigdy nie lubiłam odstającej od reszty zlepki zdjęć. Ale drugi to co innego. Potterowskie szablony są super i mam nadzieję, że wygrają w sądzie. Czekam na kolejną notkę i życzę powodzenia. A tak przy okazji, to kiedy zaktualizujecie kolejkę dodawania postów? Nie żeby coś, ale mamy już 5 marca, a notki są nawet z 24 lutego :/. Poza tym nie widzę notki Vicky. Nie pospieszam, ale jak już coś ustalacie to powinnyście się tego trzymać, prawda?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz! To właśnie dla was robimy to co kochamy ;)