Witaj na SNW! Dołącz do naszej załogi! Zapoznaj się z Regulaminem i zamów szablon! Dołącz do nas na Facebooku i Asku!

wtorek, 21 stycznia 2014

You and Me/Trixie Verdass

Hey kochani!

Na samym początku pragnę was bardzo przeprosić.Zamawiacie a zamówień nie dostajecie.To wszystko moja wina.Gdybym nie ufała i zatrudniała tylu stażystek (jedną 2 raz) nie doszłoby do tego.Teraz zepsuły dobre imię mojego bloga.Jeszcze raz was za nie przepraszam i obiecuję , że nigdy więcej nie zatrudnie tu nikogo kto zrobi mi coś takiego a jak zrobi to pozna moją złą stronę;)

Na dziś przygotowałam
  • 2 zamówienia
  • 2 nagłówki wolne
  • Instrukcje na nagłówek
Zamówienie dla Wera Castillo
http://trixie134.deviantart.com/art/Wera-Castillo-428506525?q=in%3Ascraps%20sort%3Atime%20gallery%3Atrixie134&qo=2
(kliknij na obrazek aby pobrać)

Oraz dla Cheryl


http://trixie134.deviantart.com/art/Cheryl-428506751
(kliknij na obrazek aby pobrać)
Nagłówki


Instrukcja
http://trixie134.deviantart.com/art/Materiay-Instrukcja-428512536?q=in%3Ascraps%20sort%3Atime%20gallery%3Atrixie134&qo=0
  (kliknij na obrazek aby zobaczyć i pobrać potrzebne materiały)

Instrukcja się podoba?Chcecie więcej?
Pochwalcie się swoimi efektami

Zapraszam do zamawiania u mnie

Trixie Verdass

26 komentarzy:

  1. A ja tam widzę dużą poprawę i nie żałuję tego, że urządziłam tu (z pomocą kilku innych osób :)) bojkot. Naprawdę, wyszło Wam to dobrze na jakość grafiki (choć nie na ilość graficzek, smuteczek). Tylko mogłabyś nie walić tylu stocków - oczywiście, muszą być, ale w stonowanych ilościach :). Albo po prostu pooglądajcie sobie prace np. na Graphicpoison. Tak, tam jest dosyć dużo wszystkiego, ale wszystko dokładnie wytarte (krawędzie i tło) i dopasowane kolorystycznie :). Poza tym mogłabyś walnąć jakąś koloryzację zamiast kilku stocków :).
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku ;33
    Nagłówek jest piękny ;333
    Bardzo i to bardzo mi się podoba <333
    Dziękuję ci ^^
    Wyszedł ci świetnie *.*

    Cheryl ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej Trixie. Czy mogłabyś przyjąć moje zamówienie? Miała wykonać je Dusia, ale odeszła i nie ma mi kto go zrobić. Zamówienie złożone jest pod notką 'Codziennie poznajemy nowe rzeczy/Dusia' czy jakoś tak. Liczę na twoją odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam nastąpił błąd. Zamówienie zostało złożone pod notką 'Szablon + dodatek/Dusia'. ;)

      Usuń
    2. Przyjmę ale użyje innego zdjęcia Marco.To co mi podałaś jest mało widoczne ;/

      Usuń
    3. Dobra, ważne żeby Marco był :)
      A tak na oko na kiedy zrobiłabyś ten szablon?

      Usuń
  4. Po pierwsze dziękuję, bo bardzo mi pomogłaś w kodach, programie.
    A mówiąc o szablonach. Pisałam już, jak bardzo mi się podobają - a zwłaszcza drugi. Jest normalnie cudowny. Nie mam żadnych uwag, a przynajmniej nie mogę ich określić ponieważ sama nie umiem tyle ile ty umiesz. Mam nadzieję, że jak poduczę się z photoshopa i udoskonalę CSS to dołączę do was. Jak coś to pamiętaj, że nie poddaje się i słowa dotrzymuję.
    Savier.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej chciałabym u ciebie zamówić szablon

    1.Serce mówi stop
    2.violetta-mi-mundo.blogspot.com
    3.Jasna
    4. W takim stylu jak wasz na tym blogu
    5. Z violetty :) Diego Violetta i Leon
    6.

    Leon Diego i Violetta ( na środku)
    (http://fc06.deviantart.net/fs70/f/2013/308/a/5/violetta_leon_y_diego_by_magalitinista1234-d6t18mt.jpg )

    ( Tak z tyłu)
    Tomas i Ludmila
    (http://www.tuchicachic.com/wp-content/uploads/2012/11/PabloEspinosa_MechiLambre_ComoTu.jpg )
    Violetta i Ludmila
    (http://1.bp.blogspot.com/-WHWQEDhUlM4/UaIsDkohbiI/AAAAAAAAAY8/mDVBrOSxIKU/s1600/mim.jpg)

    Leon i Diego

    (http://31.media.tumblr.com/867cbdcaa4d95adee8b1a331bacc5ccb/tumblr_mlu0sc7w0q1rlshh7o1_500.jpg)

    7. All You need is... Love?

    Bardzo dziękuję :*

    ~ Verminguezowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm...
      Trochę za dużo postaci!
      Przyjmę ale bez Leona i Diego ;/

      Usuń
    2. Bardzo cię przepraszam ale nie zdołam wykonać zamówienie ;/

      Usuń
  6. Bez Nath wasza szabloniarnia jest niczym

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Milutko tak mówić, nawet jeśli chyba samemu się niczego nie umie. Bo najlepiej to hejtować z anonimka, co nie? Nie martw się, bez ciebie świat na niczym nie straci-wręcz przeciwnie, bo zyska. Więc nie oceniaj, bo zazdrościsz pop prostu Trixie i Lily i Pannie Verdas. Więc się przymknij i spływaj martwić się tym, że większość świata jest od ciebie lepsze.

      Usuń
    2. Po czym wnioskujesz, że anonimowy niczego nie potrafi?

      Usuń
    3. BO TO SPISEG PAŃSTWOWY!

      Usuń
  7. Cieszę się, że się nie poddajesz, a ze strony Dusi i Nuuniks to trochę przykre, czytałam wcześniejsze komentarze, i naprawdę to trochę niemiłe po takiej szansie źle wyrażać się o szablonarni, która podkreślam - wypromowała was, bo inaczej nie da się tego nazwać :<
    Chciałam jeszcze raz pogratulować Trix, nie poddawaj się, a nagłówki są świetne, ale tak, jak mówiła Limonka - za dużo wszystkiego jak dla mnie :D
    PS: Jakby coś to służę pomocą, zawsze możesz pisać czy się wyżalić Trixie, pamiętaj :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje kochana!

      Tak wiem za dużo stocków.Obiecuje , że poprawię ;)

      Usuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej, chciałabym złożyć zamówienie na szablon
    1.Hasło
    serce mówi stop
    2.link do bloga na którego ma być zrobiony szablon
    violetta-moja-historia-wikra.blogspot.com
    3.Kolorystykę
    Raczej ciemna
    4.Układ
    Tak jak jest na tym blogu ;)
    5.Postacie , Z kim , jakiego serialu,anime.filmu
    Violetta z serialu Violetta +Diego i Leon
    6.Obrazki z których ma być wykonany szablon(nieobowiązkowe)
    7.Napis na szablonie(nieobowiązkowe)
    Miłość jest jak róża- piękna, ale ma kolce...

    Z góry dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. 1.,,Serce mówi stop"
    2. http://violettamoimnatchnieniem.blogspot.no/
    3. Kolorystyka - tło różowe ( tam gdzie piszę post mogłabym prosić aby było białe ? )
    4. Układ - Kolumny po prawej z zaokrągleniem
    5. Postacie , Z kim , jakiego serialu,anime.filmu
    Violetta. Postacie - Viola , Leon , Diego, Naxi .
    6. ---------
    7. Prawdziwa miłość otwiera ramiona, a zamyka oczy.
    DZIĘKUJĘ :)

    OdpowiedzUsuń
  11. 1. Serce mówi stop
    2. http://w--ciszy.blogspot.com/
    3. w sumie to nwm, jakaś ciemna np. fioletowa
    4. cos podobnego do tego : http://we-can-start-it-all-over-again.blogspot.com/ tylko te kolumny archiwóm itd po prawej niech będą
    5. jakiś chłopak i dziewczyna, takie smutne
    6. napis : Czas nie istnieje, dlatego nie należy go tracić.


    z góry dzięki, a i jeśli byś zrobiła ten szablon to mniej więcej kiedy będzie? ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co do tej kolorystyki to niech będzie to fioletowe, troche ciemno i jasno ok?

      Usuń

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz! To właśnie dla was robimy to co kochamy ;)