Witaj na SNW! Dołącz do naszej załogi! Zapoznaj się z Regulaminem i zamów szablon! Dołącz do nas na Facebooku i Asku!

wtorek, 21 stycznia 2014

Ważna wiadomość / Panna Verdas



Ważna może tylko dla tych, co u mnie zamawiali ;D

Otóż bardzo, bardzo przepraszam. Z tymi szablonami to mój błąd, źle je spakowałam ;( Za kilka dni, nie więcej niż za tydzień, ale możliwe jest, że już jutro dodam notkę z tymi zamówieniami, ale tym razem uważnie je spakuję ;)

Przepraszam za kłopot :>
 PS Do tych wrednych anonimków, błagam was no! Ja rozumiem, że nie wszyscy mają konta na google, ale to nie oznacza, że od razu musicie nas hejtować. Fajnie, że są też tz. dobre anonimy :) Ale nie odchodźmy od tematu. Rozumiem krytykę jest uzasadniona, ale hejty! Proszę was! Każda z nas ma uczucia ;)

Dziękuję za przeczytanie ;)\

8 komentarzy:

  1. Jak to... Jak to wrednych?! Gdzie Ty widziałaś w tamtych komentarzach coś wrednego? Stwierdzenie, że Wasza szabloniarnia bez Nath (czy kogoś tam, nawet nie mam jak sprawdzić) jest słaba? Nie wiem, nie oglądałam jej szablonów, więc nie wiem, ale... No. Opinia o szablonach? Też wredna. Opinia Limonki? Opinie wszystkich innych? Też.
    Spuśćcie trochę powietrza z tego balona, naprawdę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, ale ja nie mówię o konkretnych komentarzach ;)

      Usuń
  2. A co z Albą? Już wcześniej ktoś się pytał, ale nie zauważyłam odpowiedzi. Jakoś nie widziałam jej notki pożegnalnej. Ona nadal z wami jest?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie ma jej, zmieniła nick na Clarissa i odeszła w jednej z notek.

      Usuń
  3. Tak właśnie myślałam że są źle spakowane. Niestety, ja już zamówiłam u kogoś innego. Nie ma szabloniarni, więc od razu może mi zrobić i tak jakoś mam uczucie że go w ogóle dostane :D
    Dziękuje za to że go zrobiłaś, możesz go również dodać... Może mi się kiedyś przyda, nie będę miała jednego wyglądu przez wieki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisze nieobczajające komentarze dla nieobczajających ludzi xD
      Oczywiście, skoro już się namęczyłaś xD może kiedyś mi się przyda :D
      Dominguezowa z anonima xD (nowy podpis, haha ^-^)

      Usuń

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz! To właśnie dla was robimy to co kochamy ;)