Witaj na SNW! Dołącz do naszej załogi! Zapoznaj się z Regulaminem i zamów szablon! Dołącz do nas na Facebooku i Asku!

środa, 22 stycznia 2014

We can do it/ zamówienia / Panna Verdas

Dzień dobry! Po nieudanym wpakowaniu szablonów, liczę na to, że tym razem mi się udało ;D Nie mam jeszcze tylko zamówienia dla Roni, ale pojawi się ( mam nadzieję) szybko. Przepraszam, ale ja też obchodzę Dzień Babci i później Dziadka ;) Plus treningi i oglądanie piłki ręcznej :) Po co się tłumaczę, nie mam pojęcia, więc okeeeej xD
                                                    
Dla Patrycji Dominguez          ( może w przyszłośći ;D)               
                                     
                                                                  Podgląd Pobierz
                                                           
                                               Dla Carmelle Verdas
                                                                         

Dla Cherry Marano

Tymczasem NIE PRZYJMUJĘ ZAMÓWIEŃ
Pierwszym tego powodem jest szablon, który szykuję ;D
Natomiast drugi jest taki. Niedługo koniec mojego stażu i nie wiem
czy przejdę dalej :( Trzymajcie kciuki







5 komentarzy:

  1. Mnie się podobają, baaaardzo :-)
    Czy są dobrze wgranie nie wiem, ale
    trzymam kciuki abyś przeszła i zrobiła notke tematyczną na luty. A i dodajcie ankietę z tym związaną !!! Kocham glosować ;) Czekam xD
    Olga

    OdpowiedzUsuń
  2. Na początku źle przeczytałam i już myślałam że odchodzisz. Nawet nie wiesz jakbym była wściekła .-.
    Szablony są śliczne, ja przeszłam etap CSSu, czas na nagłówki (o noł .-.) Mam nadzieję, że kiedyś wyleczę się z downa i będę robiła choć amatorskie szablony ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny, bardzo Ci dziękuję ;* Wstawiłam już na bloga :D Ale były nieporozumienia z tym wypakowaniem c'nie? :D

    Carm . ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, za nie baaaardzo Ciebie jak i innych przepraszam

      Usuń
  4. http://szablonowoo.blogspot.com/ Polecam

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz! To właśnie dla was robimy to co kochamy ;)