Witaj na SNW! Dołącz do naszej załogi! Zapoznaj się z Regulaminem i zamów szablon! Dołącz do nas na Facebooku i Asku!

niedziela, 29 grudnia 2013

Zamówienie+Podsumowanie Stażu Dusi+Zmiana Regulaminu/Trixie Verdass

Hey Kochani!

Jak tam po świętach?Ile dostaliście prezentów?Pochwalcie się!
Ja mam przez cały następny tydzień wolne!Dziś oddaje ostatnie zamówienie które było u mnie zamówione i znów przyjmuje zamówienia !
Zamówienie dla Alex
Nareszcie coś innego niż Violetta.Jak chyba zdążuliście zauważyć zaczęłam bawić się czcionkami!Dają naprawdę znakomity efekt!
I Teraz przyszła pora na podsumowanie stażu Dusi
Ocena Patrici Miller
 Jej prace są ładne ,ale potrzebuje dużo praktyki i nauki ,żeby przyciągały uwagę ,bo puki co są po prostu amatorskie. 
Ocena: 6/10
Ocena Ness

Na samym początku Dusiu miałaś tragiczne szablony , tak to nazwę . Jednak teraz jest poprawa , nie jest ona wielka , ale jest . Wkurza mnie to , że nie kombinujesz z CSS . Masz go cały czas taki sam , zmieniasz tylko kolory . Nagłowki powinny być większe , lecz to twój wybór . Powinnaś wtapiać stocki , ale ja ich prawie nie widzę . Napisy poza nagłówiek ? Rozumiem podoba ci się , lecz jak dla mnie jest to nie estetyczne.Jak patrze na twoje kody , to mnie krew w żyłach zalewa .Dlaczego w każdym szablonie post ma taki kolor jak tło ?Ostatni szablon , który zrobiłaś , miał bardzo ładny nagłówek taki z zdjęciami , ten mi się bardzo spodobał .
Ocena : 6/10
I przyszedł czas na moją ocenę
Jak pisały moje koleżanki powyżej szablony nie mają swojego uroku.Musisz popracować nad Css'em.Każde twoje szablony moją ten sam kod CSS pozmieniane są tylko kolory a to odstrasza.Musisz jeszcze trochę popracować nad grafiką i wieżę , że kiedyś znów się spotkamy a ty będziesz jedną z najlepszych
Ocena: 4/10
Po podliczeniu punktów Dusia uzyskała 16/30 punktów
aby u nas zostać trzeba mieć co najmniej 20 punktów
Przykro mi Dusiu ale nie zostajesz z nami.Może w przyszłości powrócisz do nas z nowymi pomysłami?
To dziś na tyle
Zapraszam do zamawiania u mnie!
Trixie Verdass
EDIT:
Zmieniłam Regulamin! Od dziś zamówienia składamy pod najnowszą notką autorki!


20 komentarzy:

  1. O...jaka szkoda :( Ale mam nadzieję Dusiu że to cię tylko zmobilizuje do dalszej pracy i poprawaniu swoich błędów o których mówiły tutaj dziewczyny.
    Ja też mam nadzieję, że po kilku miesiącach powrócisz z jeszcze większym zapałem i świetnymi a wręcz doskonałymi szablonami ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda :/ Liczyłam na to, że Dusia zostanie z Wami. Ostatnie jej szablonu były bardzo ładne, nie można powiedzieć, że nie. No..ale cóż. :c

    Marcy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W tysiącu procentach się z wami trzema zgadzam.Postaram się poprawić mam na to sporo czasu bo jestem amotorką jak to jedna z was napisała która zajmuje się szablonami od Pół toraj miesiąca.I dziękuje za miło przebyty staż.I spróbuję za kilka miesięcy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam pytanie, używasz jakiegoś specjalnego programu do robienia tych szablonów?

    OdpowiedzUsuń
  5. nagłówek - ładny, jedyne co mi się nie podoba to dobór koloru czcionki w napisie, i jest on trochę za duży a tak to super !
    szablon - nie podoba mi się ta przekręcona wieża oraz uważam że jest on trochę za mały i źle wtopiony w tło ale css jest spoko :d czekam na dalsze prace

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam pytanie jakiej wielkości robisz Nagłówki?

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej Trixie!
    Chciałabym zamówić szablon.Mam nadzieję,że przyjmiesz zamówienie. ♥
    1.Serce mówi stop.
    2.http://leonandfederico.blogspot.com/
    3.Niebiesko-czarny.
    4.Prawo kolumnowy.
    5.Postacie z Violetty. Leon,Federico oraz Viola.
    6.Jest mi to obojętne. :)
    7.'Teraz wiem,że Ziemia jest niebem.'
    Pozdrawiam Soph ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. 1.Serce mówi stop.
    2.http://cambiar--tu--vida.blogspot.com/
    3. Czarny z fioletem.
    4.kolumny po prawej.
    5. Postacie: Maxi i Naty oraz Fede i Ludmi.
    6. Zdam się na ciebie.
    7. "Cambiar Tu Vida!" ----> ładną trzcionką XD

    I jeżeli to nie problem to napiszesz czy wykonasz czy nie???
    Całuję ;*****
    *Veronika*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybacz, że trochę namieszam ale usunęłam bloga i zamówienie nie jest aktualne. Jeszcze raz przepraszam za zamieszanie.
      Buziaki ;****
      *Veronika*

      Usuń
  9. Witaj ;33
    Chciałabym zamówić szablon, tak jakoś ;)
    1. Serce mówi stop.
    2. http://dos-pasiones-en-un-solo-lugar.blogspot.com/
    3. czrno-biały z dodatkiem błękitu ;)
    4. zakładki na górze i prawo kolumnowy. Te zakładki nieobowiązkowe ♥
    5. tsa... znów Cię Violettą zakatuję xD Główne postacie to Xabiani, Jorge i Tini no i zależałoby mi, żeby zdjęcia były tylko tych postaci, najlepiej nie z serialu tylko np. z en vivo lub z życia codziennego. Ale to nie jest konieczne, jak nic innego nie znajdziesz ;3
    6. zadanie dla cb ;33
    7. Dos Pasiones En Un Solo Lugar

    Dziękuję bardzo z góry ♥
    Jeśli nie możesz wykonać, to napisz, okej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przekonałaś mnie z En Vivo ;) Ubóstwiam to show i z chęcią przyjmę zamówienie *.*

      Usuń
    2. Button już dodałam ; )

      Usuń
  10. 1. Serce mówi stop
    2. girl-from-ravenclaw.blogspot.com
    3. Czarny, biały lub szary- jak będzie pasować do całości. Jak nie to ty
    wybierz :D
    4. Kolumny z obu stron
    5. Jakaś dziewczyna z rudymi włosami, syn Harrego Pottera (z filmu Harry Potter), zależy mi też na ewentualnym zdjęciu Hogwartu i jakiegoś starego pamiętnika, książki, ale jak ci nie pasuje to spoko ;D
    6. http://static2.wikia.nocookie.net/__cb20110429124626/harrypotter/pl/images/4/46/Hogwart001.jpeg
    Może być to lub coś, co ty wybierzesz ;DD
    7. Diary of life at Hogwarts.

    Dziękuje, dziękuje ci bardzo *.* Mam nadzieję, że punkt 7 nie ma żadnych błędów językowych? Słaba jestem z angielskiego.
    Pozdrawiam i dziękuję ♡♥♡

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz! To właśnie dla was robimy to co kochamy ;)