Witaj na SNW! Dołącz do naszej załogi! Zapoznaj się z Regulaminem i zamów szablon! Dołącz do nas na Facebooku i Asku!

piątek, 27 grudnia 2013

Wolne+Poprawka \ Dusia

Więc tak mój staż dobiega końcu.Jestem ciekawa czy wykazałam się na tyle,aby mnie przyjąć do załogi.Jak już pewnie wiecie z tytułu przyniosłam wam kilka szablonów wolnych i poprawiony szablon Marceliny.Zmieniłam także kody css,które poprzednio były bardzo rażące.Nie przedłużam i pokazuje:
Dla Marceliny:
 Pobierz/Podgląd
 




Z Ashley Tisdlay Wolny :
Pobierz/Podgląd

















Z Demi Lovato
Pobierz/Podgląd













Z Violettą
Podgląd/Pobierz
Pozdrawiam Serdecznie Dusia



4 komentarze:

  1. Dziękuje a poprawkę !!! Dziękuje, dziękuje, dziękuję !! XD Mam nadzieję, że to nie był kłopot. ;)

    Marcy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne szablony :)
    Najbardziej podoba mi się 1.
    Zapraszam do mnie, powracam!
    http://lion-templates.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. szablon 1 - skromny, nagłówek nie przyciągną wgl. mojej uwagi słabe css
    szablon 2- nogi ashley wystają, textura na twarzy i niszczy to całokształt, css nudne i znowu jest podobne
    szablon 3- wystaje Demi, malo stocków, css nudny i znowu się powtarza
    szablon 4- brak koloryzacji, zdjęcia Violetty słabo wycięte, nie widzę stocków,, napis jest strasznie rzucający się w oczy i to trochę razi jest o wiele za duży jak na taki nagłówek, a i jeszcze nagłówek słabo dopasowany do koloru tła, używaj większej gumki

    Ogólnie : nad nagłówkami musisz dużo ale to bardzo dużo popracować bo twoje prace są słabe, staraj się robić większe nagłówki, dawać więcej stocków, nakładać koloryzacje. Css nudne i nad tym też trzeba popracować, obserwuje twoje pracę od dawna i widzę że używasz non stop tych samych kodów które nie są rozbudowane, takie kody to przedszkolak potrafi zrobić, mam nadzieję że rady weźmiesz sobie do serca i nie zrazisz się moją opinią
    Craliven

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ci nic nie pasuje to nie komentuj. -.-

      Usuń

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz! To właśnie dla was robimy to co kochamy ;)