Witaj na SNW! Dołącz do naszej załogi! Zapoznaj się z Regulaminem i zamów szablon! Dołącz do nas na Facebooku i Asku!

poniedziałek, 30 grudnia 2013

Witam + Nagłówek wolny :)

Cześć! Jestem Carolina i jestem tu nową stażystką. W przeciwności do innych posługuję się PhotoFiltre i mam 11 lat. Mam nadzieję, że miło nam się będzie pracowało. Na tej szabloniarni robię tylko nagłówki i buttony. Przyjmuję zamównia!
A teraz nagłówek wolny. Z tego co widzę jest tu małe grono fanów "Igrzysk Śmierci". Z tego też powodu zrobiłam nagłówek. Wiem,że kiepsko wyszedł, ale muszę się jeszcze poduczyć. :)




6 komentarzy:

  1. Moim zdaniem jest ładny, naprawdę! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Już Cię kocham ! <3333
    Nagłówek piękny !!! ;****
    Igrzyska Śmierci *.*
    Koffam <333
    Powodzenia !

    Nutella ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Nagłówek jest taki sobie, praktycznie nie użyłaś stocków ani koloryzacji, jednym słowem słabiutko ale życzę sukcesów

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny, ale mogłabyś zrobić tak żeby ich twarzy nic nie przykrywało. Życzę ci samych sukcesów na "szablonowym świecie" że tak powiem ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny, pierwsze zamówienie dla Ciebie w Zamawialni

    OdpowiedzUsuń
  6. Macie otwarty nabór? Bo w aktualnościach pisze, że tak, a w menu, że nie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz! To właśnie dla was robimy to co kochamy ;)