Witaj na SNW! Dołącz do naszej załogi! Zapoznaj się z Regulaminem i zamów szablon! Dołącz do nas na Facebooku i Asku!

poniedziałek, 30 grudnia 2013

Zamówienie + drugi nagłówek wolny

Cześć, tu znowu ja. Wykonałam moje pierwsze zamówienie (Cieszę się, że ktoś mnie zechciał ;P). Zrobiłam też nagłówek wolny z Katy Perry. Wiem, że na tym blogu jest podobny nagłówek, ale bardzo mi się spodobał. Wracając do zamówienia...
Zostało ono zrealizowane dla Lodovici Lambre. O ile dobrze przeczytałam nagłówek miałbyć w ciemnych barwach. Ten niezbyt mi wyszedł. Lodvica, jeżeli nie podoba ci się to pisz śmiało, przyjmuję wszlką krytykę, żeby się poprawić. Mam nadzieję, że wam się podobają. Do następnej notki :)

9 komentarzy:

  1. Hej, w zamawialni jest moje zamówienie, chciałam żeby je zrobiła LisaVerdas ale ona nie ma czasu, i chiałabym cię poprosić o wykonanie jego. Jeśli masz ochotę to bardzo proszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Przepraszam, ale robię nagłówki, nie szablony :/

      Usuń
  2. Bardzo ładnie wyszedł ci ten pierwszy nagłówek. Czemu nie robisz szablonów? Było by bardzo fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. nagłówek 1- nie jest powalający ale ujdzie, napis wgl. tu nie pasuje a podpis autorki powinien być minimalny a nie taki wielki
    nagłówek 2- przykro mi to stwierdzić i jeżeli cię uraże to przepraszam ale jest ochydny.... i znowu napis, nie ma żadnego efektu i jest za duży
    Czekam na dalsze pracę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, ale się starałam. Jeżeli tobie się nie podoba-trudno. Jestem początkująca w "graficznym świecie". Przyjmuję krytykę,male chciałabym wiedzieć, co myśli o tym nagłówku osoba, która to zamawiała. :)

      Usuń
    2. Nie zgadzam się z twoim zdaniem, na temat nagłówka dla mnie. Moim zdaniem on jak dła mnie jest fajny i zgodny z moim zamówieniem. Mogę się tylko zgodzić po części z naglowkiem 2, pozwalający nie jest, ale taki zły też nie jest.

      Marcela

      Usuń
  4. Dziękuję za ten piękny nagłówek i przepraszam że dopiero teraz komentuje, ale nie miałam czasu. Nagłówek piękny i postaram się wstawić go już dziś
    Pozdrawiam
    Marcela

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej to piszę ja tylko z nowego konta :)

      Usuń

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz! To właśnie dla was robimy to co kochamy ;)