Witaj na SNW! Dołącz do naszej załogi! Zapoznaj się z Regulaminem i zamów szablon! Dołącz do nas na Facebooku i Asku!

sobota, 9 listopada 2013

Zamówienie+wolny nagłówek /Patricia Miller

Dzisiaj mam dla was zamówienie dla Kaśka *,*:

To jest całość ,tak będzie wyglądał jak sobie go całego załadujesz.

Teraz tak tu jest nagłówek:


Skopiuj sobie go po prostu i jak będziesz wsadzać na bloga to pamiętaj ,żeby załadować go w układzie tam gdzie jest nagłówek ,załaduj go jako "zamiast tytułu i opisu" oraz zaznacz zmniejsz i dopasuj jeżeli chcesz ,żeby był taki efekt jak powyżej.

A tutaj masz resztę szablonu: Pobierz

Ok to na tyle dla ciebie. Następne zamówienie zrobię tak jakoś na za tydzień ,bo jestem dość zajęta i w ogóle. Co do tego to przepraszam ,że tak to utrudniam ,ale gdy przyklejałam nagłówek na tło wyskakiwało ,że jest za duże ,a za dużo roboty by było ,żeby to zmniejszać ,a zmniejszone też by nie zbyt ładnie wyglądało. Chociaż nie myślę ,żeby całe zamówienie wyszło aż tak źle. Mam nadzieję ,że ci się spodoba.
No ,ale ,żeby nie przeciągać daje wam jeszcze jeden wolny nagłówek ,znów z Aną Mulvoy Ten ,efekt nauki obsługiwania photoshopa heh, żyłka mi pękała przy tym xd:


Ok ,to na tyle w dzisiejszej notce. Do następnej w takim razie.
Pozdrawiam :*

Patricia Miller

8 komentarzy:

  1. Dziękuję ! Bardzo mi się podoba ;*** O coś takiego mi chodziło.
    Mam pytanie: Jak zrobić button ?
    Mogę zrobić go skopiować z twojego bloga ? albo zrobiłabyś go ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jasne ,zrobię go dla ciebie :) ,dzięki ,że mi przypomniałaś go zapomniałam kompletnie o nim. Dodam go jutro jak się wyrobię z jego zrobieniem ,a jeżeli nie to w następnej notce za tydzień.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Dziękuję. Nie musisz się śpieszyć :)

      Usuń
  2. Dziewczyny, ja chyba przestanę wchodzić na tego bloga. A wiecie czemu? Otóż w każdej notce jest szablon bądź nagłowek z Violetty. Ja już tym rzygam! Nie wiem szukajcie dziewczyn na http://www.deviantart.com/ i róbcie szablony wolne z nimi. Bo na prawdę ten blog powinien nazywać się "Szablony z Violettą" .
    Oczywiście teraz możecie się ze mną spierać jednak ja tak myślę no i koniec xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, czyli nie tylko Marzycielka, Sama i Ja to zauważyłyśmy xD Cóż, przyjęło się :C Osobiście staram się robić nagłówki i szablony o innej tematyce, bo czasami ma się dość monotonii :> Mimo to nie narzekam aż tak bardzo, przyjemnie mi się tu pracuje :*

      Usuń
    2. Osobiście ja też już tym rzygam ,no ,ale nic z tym nie zrobimy...

      Usuń
    3. no mam nadzieję że powstanie dużo szablonów o innej tematyce niż wioletta

      Usuń

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz! To właśnie dla was robimy to co kochamy ;)