Witaj na SNW! Dołącz do naszej załogi! Zapoznaj się z Regulaminem i zamów szablon! Dołącz do nas na Facebooku i Asku!

niedziela, 10 listopada 2013

Mindfreak odkrywa magię CSS'a /Mindfreak

Hej! Co tam u was? U mnie humor świetny, pogoda nie dopisuje a mimo wszystko jestę happy :> I nawet choroba w długi weekend nie popsuje mi go, bo czemu ^^ Mam zamówienie dla

NIKI MALFOY

Przyjemnie mi się z nim pracowało, chociaż nagłówek nie poszedł tak lekko. Jasność postaci bardzo się różniła  a nie mogłam znaleźć innych pasujących do siebie zdjęć, ostatecznie postawiłam na 'koloryzację'. Odkrywam zalety perspektywy i nie mogłam się powstrzymać od użycia jej przy napisach, więc wybacz :> Muszę się pochwalić <3 Widać bardzo 'Szablony na wesoło' czy nie? Le ja i nauka wtapiania podpisów :> W nim poznałam magię CSS'a, jak będzie widać na podglądzie, przynajmniej tak myślę, zaiebisty wyszedł CSS a obrazy i linki, siedziałam nad nim godzinę, mam nadzieję, że Nika to doceni :>  Podobają Ci się karty? Co o nich sądzisz? Jeżeli mam coś poprawić : pisz śmiało :3

Ok, nagłówek i szablon do pobrania po kliknięciu na miniaturkę





To by było chyba na tyle, do następnej, zapewne przyniosę wtedy duuuużo darmówek, choć wątpię, bo wolnego czasu mało xD

Pozdrawiam, 
Magda

3 komentarze:

  1. Moim zdaniem, twoja praca jest bardzo ładna. <3
    Zamówiłam u ciebie szablon. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Boski szablon! ;**
    Dziękuję ! <3 <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja dziękuję :> Za pochwałę xD Super mi się go robiło :3

      Usuń

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz! To właśnie dla was robimy to co kochamy ;)