Witaj na SNW! Dołącz do naszej załogi! Zapoznaj się z Regulaminem i zamów szablon! Dołącz do nas na Facebooku i Asku!

niedziela, 3 listopada 2013

Zamówienie+Nagłówki wolne/Trixie Verdass

Hey kochani!

Jak tam mineły wam święta?Mi całkiem dobrze!Nie chcę jutro wracać do szkoły!Kto jest ze mną?Zrobiłam na dziś jedno zamówienie i 2 nagłówki wolne!Pod koniec notki będzie trochę informacji organizacyjnych!

Zamówienie dla Veronika Zerek


Robiłam go 2h?Spróbowałam zrobić z tyloma postaciami więc wyszło jak wyszło!

I , żeby nie było tak pusto 2 wolne nagłówki


Uwielbiam piosenkę Roar!Jest niesamowita a Katy ślicznie wygląda w tym stroju!


Uwielbiam Ninę więc kolejny wolny nagłowek oddaje w wasze rączki!

Przejdzmy do części organizacyjnej!

Dołączyła do nas nowa stażystka!Powitajmy ją ciepło!
Od dziś staż będzie przebiegał inaczej oceniać go będziemy ja , Patricia Miller oraz Mindfreak!

Chcecie abym jeszcze coś zmieniła?A może macie jakieś pomysły bądz pytania do mnie?

Zapraszam na mojego Aska: http://ask.fm/trixie134

Trixie Verdass

8 komentarzy:

  1. Wszystkie prace są pięknie wykonane. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że przemyślałaś mój pomysł <3 Nagłówek z Roar jak mówiłam jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne prace, ale popracuj nad ostrością obrazów :P A pomysły piękne ;)

    http://violetta-story.blogspot.com -wpadniesz i skomentujesz? Byłoby mi miło ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. najbardziej podoba mi się ten z Katy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Proszę o ładny nagłówek na bloga o Jortini! Potrzebny, to bardzo pilne...

    OdpowiedzUsuń
  6. Najładniejszy jest z Katy Perry!!! Zrobiłabyś szablon dla mnie ?

    Zapraszam http://opowiadanie-vilu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć.
    Chciałam bym się wypowiedzieć co do twoich szablonów :)
    Są niezłe, ale potrzebują wiele poprawek.
    Szablon podoba mi się najmniej, graficznie i z kodami (choć prawie ich nie widać). Za dużo osób jest na nagłówku. Rozumiem, że ktoś zamówił właśnie z tyloma ludźmi, ale jeśli nie potrafimy zrobić z tego coś porządnego to lepiej się za to nie brać ;)
    Nagłówek pierwszy jest nawet fajny :) Jedyne moje uwagi to ohydny napis (!) strasznie mi się nie podoba ;c i ten kwiatek w prawym dolnym rogu. Po co on w ogóle tam jest?
    Nagłówek drugi jest moim faworytem w notce, ponieważ mogę się doczepić tylko napisu :)
    Jeszcze co do podpisów maja być one małe i schowane gdzieś w rogu, bo psują efekt :)

    Ps. Rób podglądy, żeby był widoczny cały szablon :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej, chciałam powiedzieć że szablony wyszły bardzo ładnie :)
    Zapraswzam na mojego nowego bloga o grafice.
    http://szablonow--swiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz! To właśnie dla was robimy to co kochamy ;)