Witaj na SNW! Dołącz do naszej załogi! Zapoznaj się z Regulaminem i zamów szablon! Dołącz do nas na Facebooku i Asku!

niedziela, 3 listopada 2013

Zamówienia/Mindfreak

Przepraszam, że kazałam wam czekać tak długo, a i tak mam tylko nagłówki (prawie). Dlatego od dzisiaj nie przyjmuję dużo zamówień. Robię tylko wolne może JEDNO LUB DWA ZAMÓWIENIA (jeżeli takie będą), ale tymczasowo. Mam teraz 2 tyg. wzmożonej pracy i nie dam rady działać jakkolwiek na szablonarniach. Więc, oddam zamówienia:

Dla Lisy Navarro

Długo mi to zeszło, ostatecznie kolory wcale nie pasują do nagłówka, ale cóż. Bywa. Jeżeli mam Ci go poprawić, pisz.

PLUS LINK DO ROZWIJANEGO MENU, BO CHYBA O TAKIE CI CHODZIŁO. JEST PROSTE W OBSŁUDZE, DLATEGO NIE UMIESZCZAŁAM GO W SZABLONIE (dlatego też, że nie wiedziałam dokładnie czy o to Ci chodzi)







Oraz sam nagłówek dla Gabi Verdas (szablon pojawi się w EDICIE)




Do Editu xD
MIndfreak


6 komentarzy:

  1. Według mnie obie twoje prace, są świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, widzę niezdecydowanie xD Wiesz, ustaw sobie menu jako linki boczne, chyba będzie lepiej niż teraz :>

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. chyba się porycze.!
    To jest cudne!

    No to do Editu xd...

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz! To właśnie dla was robimy to co kochamy ;)