Witaj na SNW! Dołącz do naszej załogi! Zapoznaj się z Regulaminem i zamów szablon! Dołącz do nas na Facebooku i Asku!

piątek, 29 listopada 2013

Monster /Ness

Siemka !
Dzisiaj jestem wesoła . Dlaczego ?
No zgadujcie .....
Jest piątek mój ulubiony dzień tygodnia , a jutro idę na andrzejki do mojej kochanej przyjaciółki.
Już się nie mogę doczekać . 
Dzisiaj mam nagłówek i zamówienie . 
Oto nagłówek :
Nazwałam go "Miasto serc"

A tutaj jest zamówienie dla Merci :*
Wiem że powiedziałam , że nie będę robić zamówień z Violą ale to ostatnie 


Czekam na wasze opinie :)

2 komentarze:

  1. Super i mam pytanie zrobisz mi szablon taki jak jest na tym blogu może być inny ale żeby był przynajmniej podobny ale najlepiej taki sam link ---------> http://wszystkoovioletta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz! To właśnie dla was robimy to co kochamy ;)