Witaj na SNW! Dołącz do naszej załogi! Zapoznaj się z Regulaminem i zamów szablon! Dołącz do nas na Facebooku i Asku!

poniedziałek, 2 grudnia 2013

Powitanie/Dusia

Cześć.Jestem nową stażystką.Mam na imię Klaudia,ale bliskie mi osoby mówią mi Dusia.I jakoś tak wolę.Mam 12 lat i grafiką zajmuję się od niedawna.Bardzo mi miło,że mogę współpracować z tak wspaniałym blogiem.Na początek dam wam szablon wolny jak pewnie widzicie widnieje na nim Violetta.Jęsli macie jakieś uwagi mile je przeczytam tylko bardzo proszę uzasadnijcie je.

                                                    pobierz/podgląd


Zapraszam do składania zamówień
Dusia

16 komentarzy:

  1. Moim zdaniem, szablon jest dosyć ładny, ale czegoś mi w nim brakuje. Nie wiem, czego konkretnie. Jakiś taki pusty. xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Okey.To jak wymyślisz czego tam brakuje to napisz :DA obiecuję,że następny będzie lepszy.
    Pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale i tak jest świetny! <3

      Usuń
    2. Dziękuję.I bardzo mnie to mobilizuje :)

      Usuń
  3. Ładniej wygląda, jak zdjęcia są normalne

    OdpowiedzUsuń
  4. Według mnie powinnaś coś zrobić ze zdjęciami, bo jak się przybliży to są one niewyraźne. I też mi czegoś brakuje...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 1.Hasło:Let it Go
    2.Dusia
    3.http://opo-violetta.blogspot.com/
    4.Fioletowy
    5.obojętnie
    6.Martina Stoessel
    7.Coś takiego jak mam na blogu ,jeżeli to nie problem
    8.All you need is love

    Z góry dziękuję ,Marcy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim zdaniem powinnaś dobierać zdjęcia lepszej jakości, i jakoś lepiej je wtapiać czy dobierać kolorystycznie tło :> Poza tym wszystko ok :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Możesz aby posty były rozdzielone? bardzo prosze

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się podoba dlatego poprosilam cię o szblon w zakładce zamówienia.

    pozrawiam.
    Tyna :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie zamówienia postaram się wykonać jutro :D
      Pozdrawiam Klaudia\Dusia

      Usuń
  9. 1. Hasło - Let it Go
    2. Dusia
    3. http://innahistorialudmily.blogspot.com/
    4. Różne odcienie zieleni.
    5. Układ - kolumny po dwóch stronach.
    6. Fotki Ludmi i Fede.
    7. Jeśli możesz to zrób coś takiego, że jak najeżdża się na literki to niech się rozsuwają. I gdy jest fotka, to niech ma takie zaokrąglone rogi, a jak się na nią najeżdża to niech robią się normalne :D
    8. Napis - Za każdym razem kiedy cię spotykam zakochuje się na nowo...

    Szablon piękny !!! ♥
    Z góry dziękuję ;***
    A kiedy mogę spodziewać się mojego zamówienia ?
    Jeszcze raz dzięki <333

    Nautella ;**

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej pisałam wczoraj, że zamówiłam u ciebie szablon już zmienilam hasło bo myślałam, że jest dalej to samo mam nadzieje, że zrobisz mój szbln jako pierwszy, ale to twoja decyzja. Czekam na szablon : **

    Pozdrawiam.
    Tyna : **

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz! To właśnie dla was robimy to co kochamy ;)