Witaj na SNW! Dołącz do naszej załogi! Zapoznaj się z Regulaminem i zamów szablon! Dołącz do nas na Facebooku i Asku!

czwartek, 28 listopada 2013

Nowe blogi+Zamówienie/Trixie Verdass

Hey kochani!

Jak już chyba zauważyliście wygląd bloga znów uległ zmienię a to dla tego , że naszła mnie chęć do zmian!
Pierwsza to nowy wygląd jak również zmiana regulaminu! Ten tydzień był pełen wrażeń i zmian!
Założyłam bloga z opowiadaniami o Naxi  KLIK pojawił się już 1 rozdział także serdecznie zapraszam!
Prowadzę również z Anią bloga z One shotami KLIK jeszcze nic na nim nie ma!Muszę zrobić wygląd wtedy Ania doda pierwszy One Shot!

Na dziś przygotowałam tylko jedno zamówienie!Nie miałam czasu aby stworzyć więcej ale muszę stwierdzić , że już prawie się uporałam z tymi które mam więc Oficjalnie znów Przyjmuje zamówienia

Zamówienie dla Jukia
Podobają mi się tylko CSS'y!Grafika nie wyszła mi zadowalająco!

I żeby nie było tak pusto koloryzacja
Mam nadzieję , że wejdziecie w moje blogi i je skomętujecie
Pozdrawiam;)
Trixie Verdass

3 komentarze:

  1. Niestety, ale w zakładce "katalog graficzny" nie ma buttonu mojego katalogu tylko katalogu graficznego. Myślę, że sprawa się wyjaśni.

    Tutaj link do twojego komentarza:http://katalog-grafikow.blogspot.com/p/zgoszenia.html

    Pozdrawiam,
    główna administrator katalogu grafików

    OdpowiedzUsuń
  2. Na twoim nowym blogu już byłam, i muszę przyznać, że bardzo mnie zaciekawił! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. możesz zrobić taki szablon jak ten pierwszy tylko że inny nagłówek i tło
    nagłówek http://4.bp.blogspot.com/-vjUGNNBqm-c/UugiVi37H4I/AAAAAAAAGZo/ey9MRVEsZu8/s1078/characters_main_by_rochitinita-d6abhde.png jak byś mogła przezroczyste tło zdjęcia

    tło takie bez fioletowego paska http://1.bp.blogspot.com/-SIKgJYEWoXM/UsHueUQC_aI/AAAAAAAAAVQ/J7dZWuuLhsQ/s1600/violetta%2Bt%C5%82o%2B2.jpg

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz! To właśnie dla was robimy to co kochamy ;)