Witaj na SNW! Dołącz do naszej załogi! Zapoznaj się z Regulaminem i zamów szablon! Dołącz do nas na Facebooku i Asku!

sobota, 12 października 2013

Zawszę będę cię Kochać+Podsumowanie stażu Marzycielki/Trixie Verdass



Hey Kochani!

Co tam u was??U mnie jak na razie idzie wszystko ok!Jutro mam śpiewać w kościele przed dużą publicznością! Mam treme nie ma co!

Na dziś przygotowałam zamówienie dla Kriena Ponte

Pobawiłam się CSS'em i muszę przyznać , że wyszło całkiem nie źle
Przygotowałam także nagłówek wolny z Elizabeth Gilles

Korzystając z czasu postanowiłam zrobić Podsumowanie Stażu Marzycielki
Marzycielka była na blogu przez miesiąc nie wiem dokładnie ile miała zamówień ponieważ usunełam starą zakładkę z zamówieniami (4p)
Szablony(3,50p)
Pomysłowość , estetyczność(4p)
Kody(4)
Liczba uzyskanych punktów 16,50
Gratuluje Zostajesz z nami!

Do następnej notki!

Trixie Verdass

3 komentarze:

  1. Śliczne nagłówki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej, dziękuję *u* Cudny nagłówek i szablon *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję :-D Miałabym do ciebie prośbę... zamiast Georga Shelleya, mógłby być Nathan Sykes?? Z góry dziękuję :-D

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz! To właśnie dla was robimy to co kochamy ;)