Witaj na SNW! Dołącz do naszej załogi! Zapoznaj się z Regulaminem i zamów szablon! Dołącz do nas na Facebooku i Asku!

czwartek, 10 października 2013

Życie / (c) Sama

podgląd/pobierz

Dobra... Zacznijmy od tego, że ten szablon robiłam ponad dwa miesiące temu xd
I wydaje mi się trochę nudny i daremne, ale nie wiem jak wam.
Ten szablon jest na mojego bloga, jednak pozwalam na umieszczenie na swoim blogu :) 


Pozdrawiam~!~
Sama  :**

PS: Dla zamawiających! 

PROSZĘ O WSTAWIENIE BUTTONU SZABLONIARNI NA SWOJĄ STRONĘ INACZEJ ZAMÓWIENIE ZOSTANIE ODWOŁANE W MOIM PRZYPADKU ;) 

5 komentarzy:

  1. Może daj linka do szablonu!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest tylko mógłbyś sprawdzić Anonimku Drogi :)

      Usuń
    2. Nie widze prosze podaj bo jest genialny!

      Usuń
    3. Okej mam ale nie widzialem go byl jako czarny pasek!

      Usuń
  2. Hej! Ja u Cb zamówiłam i button jest ;)
    Tylko poprzedni Twój usunęłam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz! To właśnie dla was robimy to co kochamy ;)