Witaj na SNW! Dołącz do naszej załogi! Zapoznaj się z Regulaminem i zamów szablon! Dołącz do nas na Facebooku i Asku!

sobota, 12 października 2013

Uciekająca Panna Młoda/by Marzycielka

Dziękuję Trixie za przyjęcie mnie do ekipy ^^ Nie spodziewałam się, że przejdę staż :D Zastanawiam się, nad założeniem DevianART, ale mam 12 a nie 13 lat. No a rok nie chce mi się czekać. Jak myślicie? :/ 
Dobra, tytuł trochę nie halo, ale tak się czułam, robiąc ten szablon:

(żeby zobaczyć podgląd, kliknij w obrazek)
Żeby była jasność: darmówka ^^ Dlaczego "Uciekająca Panna Młoda" ? Tak się czułam, gdy go robiłam. Bardzo fajnie mi się go tworzyło. Od razu przyszedł pomysł na css, ale nagłówek-mianowicie koloryzacja. No ustalałam, próbowałam ocenić, czy lepiej z, czy bez-aż w końcu zdecydowałam, że z koloryzacją. 

Powiedźcie, dlaczego gdy mam określony temat nagłówka, to niw wychodzi, a gdy tak "chaotycznie" bez pomysłu, niczego-wychodzi? Brak logiki. No i żeby była jasność: gdy pobierzesz, to masz jeden plik-paczkę. Musisz go rozpakować i osobno wgrać nagłówek i reszt. Od teraz tak będzie w przypadku moich. ;) Mo i jak myślicie z tym DeviantArtem? 


Z powrotem przyjmuję zamówienia *o* 

~Marzycielka~

4 komentarze:

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz! To właśnie dla was robimy to co kochamy ;)