Witaj na SNW! Dołącz do naszej załogi! Zapoznaj się z Regulaminem i zamów szablon! Dołącz do nas na Facebooku i Asku!

sobota, 26 października 2013

Zamówienie dla Julki / Mindfreak

Hej! Przepraszam, że nie dodałam tego wcześniej, bo od poniedziałku do wczoraj miałam codziennie sprawdziany lub kartkówki :C  Żałuję, że tak mało czasu mam dla siebie, dla grafiki i prywatnych blogów, ale cóż, takie życie.

Mam zamówienie dla  Julki Marano



Mam nadzieję, że Ci się podoba. Podgląd jest klikając na miniaturę (tymczasowy, bo na blogu próbnym)




Pozostałe szablony...Opublikuję jutro. Przepraszam, ale mam same nagłówki. A CSS'y szybko mi lecą więc...

Myślę, że jakoś to będzie, choć ledwie co wyciągam. Tyle nauki, oni chcą nas zamęczyć tymi pierwiastkami, prehistorią człowieka, siglami biblijnymi, budową bakterii i protistów....


Do jutra
Mindfreak

12 komentarzy:

  1. Bardzo fajny szablon...
    Widzę że masz to samo w szkole co ja :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej Mindfreak jak go wgrać,bo otwiera mi się jakaś strona po angielsku i nie mogę pobrać:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co, napisz mi na GG 42566872, dokładniej wytłumaczysz, co Ci się wyświetla i od nowa spakuję szablon, może będzie lepiej :)

      Usuń
    2. Dobra już ogarniam co jest:) Proszę możesz trochę ściemnić kolory i zrobić wyraźniejsze osoby z tyłu?
      Bardzo dziękuję i przepraszam za kłopoty;**

      Usuń
  3. Jakość nagłówka jest dołująca. Od patrzenia boli mnie i głowa i oczy, a czuję się jakbym zapomniała soczewek. Zdjęcia, z wyjątkiem blondynka i szatynki z pierwszego planu, są rozmazane, co bardzo psuje efekt całości. Dodatkowo parka po prawej nachodzi na panią obok, co wygląda nieestetycznie.
    Jeśli chodzi o CSS : Tytuł pierwszego gadżetu, w prawej kolumnie styka się ze ścianką, a "wyświetl mój pełny profil" wychodzi poza ramkę. Marginesy, marginesy i jeszcze raz marginesy! To samo przy komentarzach, ponieważ tekst prawie wychodzi poza kolorek.
    Podsumowując: Do ideału masz jeszcze długą drogę, więc ćwicz, ćwicz, ćwicz i staraj się pracować nad błędami

    ~Shi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, wiem, gdzie popełniam błędy, a CSS na marginesy jest wgrany, ale nie działa. Próbowałam nawet w HTML'u poprawić, ale nie działa. I dzięki, teraz będę wiedziała, co mam poprawić :>

      Usuń
    2. ~Shi, moja droga nie wydaje Ci się, że przesadzasz ? Nikt nie jest idealny, ani nic. Ale ten szablon jest śliczny, skąd wiesz może zamawiająca chciała właśnie taki ?

      Usuń
    3. Kochany Anonimku! Dziękuję, że bierzesz moją stronę, ale Shironeko ma rację, powinnam bardziej się do tego przyłożyć albo po prostu nie robić szablonów późno w nocy xD

      Usuń
  4. † Mindfreak † - gratuluje, dostałaś się na listę osób, które darzę dużym szacunkiem. Niektóre osoby na krytykę reagują... *no już bez komentarza*. Mówisz marginesy nie działają... Dowodzi, że CSS potrafi być wredny, ale mam nadzieję, że znajdziesz na to sposób :)

    Anonimku, mój drogi: Owszem, przesadzam - ale roślinki. Życiowa Mądrość nr. 9: Krytyka jest dobra i potrzebna - dzięki niej nie stoimy w miejscu. Jeśli poprawiasz błędy, jesteś coraz bliżej ideału. Nie kwestionuję upodobań Zamawiającej, ani Twoich, ale wyrażam własne zdanie: Mnie rozmazane postacie jebią *przepraszam za wyrażenie* w oczy i zwracam na to uwagę Autorce szablonu, co wbrew pozorom jest posunięciem logicznym.

    Wielki ukłon w stronę autorki, życzę powodzenia w pracy z grafiką i dziękuję za uwagę :)

    ~Shi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah thx, Ty u mnie też bo potrafisz wyrazić swoje zdanie nie bojąc się odpowiedzi reszty xD

      Usuń
  5. Ups, to miała być odpowiedź do komentarzy powyżej >.<
    Przepraszam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz! To właśnie dla was robimy to co kochamy ;)