Witaj na SNW! Dołącz do naszej załogi! Zapoznaj się z Regulaminem i zamów szablon! Dołącz do nas na Facebooku i Asku!

piątek, 25 października 2013

Zamówienia + EDIT / Nathalia Verdas

Hejka! Wiem, wiem! Musieliście czekać prawie dwa tygodnie, czemu? Powodem była moja nieobecność w Polsce. Nie przedłużając:

Dla Kimi Verdase

Nagłówek nie za bardzo mi się podoba, za to css jak najbardziej. 

Dla Patricia Williamson
Pobierz//podgląd <- EDIT 

Tu była jakaś masakra! Przez, prawie, godzinę szukałam odpowiednich zdjęć. Pomijając fakt że nie miała wizji xD Dobra, co do css szybko przyszło, szybko poszło.


Przyjmuję zamówienia

P.S. - Miniaturki mi się popieprzyły xD

5 komentarzy:

  1. Hej!!
    Bardzo dziękuję za szablon tylko nie mogę go wgrać pojawia mi się takie coś :Zapisanie szablonu nie powiodło się.
    Nie można przetworzyć szablonu, ponieważ nie jest on poprawnie sformułowany. Sprawdź, czy wszystkie elementy XML zostały prawidłowo zamknięte. Komunikat o błędzie XML:
    Content is not allowed in prolog.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo bardzo dziękuję! Jest śliczny;*** Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz! To właśnie dla was robimy to co kochamy ;)