Witaj na SNW! Dołącz do naszej załogi! Zapoznaj się z Regulaminem i zamów szablon! Dołącz do nas na Facebooku i Asku!

niedziela, 27 października 2013

Demi Lovato or Ashley Benson?/Trixie Verdass

Hey kochani!

Jak tam wam minęła niedziela?Też tak ciepło jak u mnie?
Ja mam nawał nauki! Pierwiastki z chemii, procenty z matmy no i jeszcze ta cała Fizyka!Nic nie kumam!Jak pewnie zdążyliście zauważyć blog ma nową szatę graficzną wykonaną przezemnie!Jak się wam podoba.Dla mnie największym koszmarem był nagłówek.Najpierw miała to być Demi Lovato , którą za singiel ,,Heart Attack" Poprostu ubóstwiam ale stwierdziłam , że Ashley Benson wygląda dużo lepiej.Potem miałam problem z wybraniem czy dać koloryzacje czy akcje no i padło na akcje!Oj zanudziłam was chyba?No nic.Z okazji tego , że nie mam kompletnie czasu przygotowałam tylko jedno zamówienie dla  Kami
Bardzo dobrze mi się z nim pracowało!Mam nadzieję , że ci się podoba!

Do następnej notki

Trixie Verdass

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz! To właśnie dla was robimy to co kochamy ;)