Witaj na SNW! Dołącz do naszej załogi! Zapoznaj się z Regulaminem i zamów szablon! Dołącz do nas na Facebooku i Asku!

poniedziałek, 21 października 2013

Oby tak dalej/Trixie Verdass


Hey kochani!

    Jestem pod wrażeniem osiągnięć tego bloga!Nigdy nie przypuszczałam , że przez 4 miesiące będę miała tyle wejść , zamówień a przedewszykim tyle wspaniałych przyjaciół!Tak tu mówię o moich wspaniałych autorkach i stażystkach.Są fantastyczne nieprawdaż? W najbliższym czasie postaram się dać blogowi nowy wygląd.Tak ten mi się już znudził! Oj oj zanudzam was co nie?Przejdę do zamówienia , które dziś wykonałam.Jest ono dla  Cherry Vilu
Bardzo dobrze mi się z nim pracowało.Tak serio to robiłam go przez 30 min?To chyba mój rekord.Nigdy nie zrobiłam szablonu w tak krótkim czasie!
A , żeby nie było tu tak pusto przygotowałam Rendery z Violetty

Jest ich aż 24!Polecam!

Chciałabym was również serdecznie zaprosić na mojego aska KLIK
Przyjmuje zamówienia
Trixie Verdass

7 komentarzy:

  1. Bardzo ci wyszedł szablon *_* Fajna kolorystyka <3

    OdpowiedzUsuń
  2. No super, mój monitor popękał od tej grafiki. Idź i zajmij się gotowaniem albo sprzątaniem, może to Ci wyjdzie. Przestań okaleczać grafikę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gotowaniem albo sprzątaniem? Człowieku! Nei porównuj nas, dziewczyn, do gospodyń domowych. Nimi nie jesteśmy. Albo po prostu uważasz się lepszy od innych, albo zazdrościsz-bo sam nie potrafisz. Więc się odp...odwal i sobie idź, do piaskownicy. :) Nie będziemy tęsknić. ^^

      Usuń
    2. W 1oo% zgadzam się z Marzycielką. Jeżeli tak sądzisz, wypowiedz się ze swojego konta google + lub z bloggera, ale widocznie brak Ci odwagi. To było do przewidzenia

      Usuń

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz! To właśnie dla was robimy to co kochamy ;)