Witaj na SNW! Dołącz do naszej załogi! Zapoznaj się z Regulaminem i zamów szablon! Dołącz do nas na Facebooku i Asku!

niedziela, 13 października 2013

Larry Shipper forever /Mindfreak

Hay Yo! Tu Mindfreak, witam po nienazwanym przeze mnie urlopie. Dlaczego? Przygotowania do akademii :c Od 7:30 do 16:30 w szkole. Ale wszystko już za mną, i wierszyk i piosenka oraz cała akademia <3 A u was? Co tam? Jak Dzień Nauczyciela? Macie w poniedziałek wolne czy macie lekcje? Ja osobiście wolne więc wyczuwam nagłówki ^^ Zbliża się też koniec mojego stażu więc smutek :c Bo zapewne nie zostanę na dłużej, tak mi przykro. Bez zamówień daleko nie zajdę C: Ale dzisiaj mam dla was jakąś sklejkę, mam nadzieję, że jako szablon+nagłówek się spodoba :>





Z tego tytułu żem jest Larry Shipper, szablon właśnie z LouLou i Hazzą. I spoko, bo możecie ich nie lubić, mi to nie przeszkadza :)



EDIT
Znalazłam to i postanowiłam wam dać <3
Stary stary, ale chyba fajny xd

Taki zwykły, jeszcze bez CSS'a prawie wogóle, nie wiedziałam co to jest więc sorx xD
(nie zwracajcie uwagi na 'przeczytaj', pisałam jeszcze pod nickiem NothingSignificant i na nagłówkowym-świecie)


Mam jeszcze jeden nagłówek:



Od niego pochodzi mój nick, chyba widać ^^ Wbrew ozorom trzeba było nad nim chwilę posiedzieć ;D

TERAZ JUŻ NAPRAWDĘ KONIEC EDITÓW, POZDRAWIAM I SERIO KOŃCZĘ :>

Pozdrowionka i do następnego <3 PS: Przyjmuję zamówienia :>





5 komentarzy:

  1. Cudny *u* Ja tam, życzę ci powodzenia na końcu stażu C: Trzymam kciuki! ^^ Aj tam, zamówienia do życia nie są potrzebne. ^.^ A co najwyżej zgłosisz się do innej szabloniarni XD

    OdpowiedzUsuń
  2. A można zamawiać szblony?
    Bo ja ( ja ale z innego konta na innego bloga) chciałabym u Ciebie zamówić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko jest w Regulaminie, jeżeli przeczytasz to jasne, zakładka 'Zamówienia'

      Usuń

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz! To właśnie dla was robimy to co kochamy ;)