Witaj na SNW! Dołącz do naszej załogi! Zapoznaj się z Regulaminem i zamów szablon! Dołącz do nas na Facebooku i Asku!

sobota, 19 października 2013

Rosewood/Trixie Verdass

Hey moi kochani!

Jak wam mija weekend?

Ja się cieszę bo nareszcie wyzdrowiałam!Tak przez prawie cały tydzień zawładnęła mną grypa!

Na początku pragnę was zaprosić na mojego aska
http://ask.fm/trixie134

Mam nadzieję , że zajrzycie!
Przygotowałam na dziś 2 zamówinia
 andzia Love
W tym czymś co mi wyszło podoba mi się tylko CSS.Eh normalnie brzydactwo na całego.Jeśli chciałabyś zmienić to śmiało pisz!

dla Aria
Tutaj muszę przyznać , że szablon podoba mi się w całej okazałości
Miło się na niego patrzy!
Ok to dziś na tyle
Trixie Verdass

9 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie ci wyszły <3 W szczególności ten drugi, taka miła odmiana ^^ Pierwszy też ci wyszedł *_*

    OdpowiedzUsuń
  2. A byś mogła jeszcze dodać Chłopców z 1D 2013.

    OdpowiedzUsuń
  3. hei, mam pytanie, wykonujecie szablony na blogi lifestylowe?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. chciałabym coś na kształt tego bloga --> http://fashionelka.pl/
      chodzi mi głównie o te 'wejścia do notek'
      mogłabyś wykonać coś podobnego czy nie bardzo?

      http://the-forever-young.blogspot.com/

      Usuń
  4. hej!!
    Śliczne wszystkie ,ale te drugie mi się najbardziej podoba :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie by było, ale w drugim szablonie powinno pisać RAVENSWOOD, a nie ROSEWOOD :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz! To właśnie dla was robimy to co kochamy ;)