Witaj na SNW! Dołącz do naszej załogi! Zapoznaj się z Regulaminem i zamów szablon! Dołącz do nas na Facebooku i Asku!

sobota, 19 października 2013

Violetta? /Mindfreak

Hejs! W przeddzień zakończenia stażu (:C) Oddaję 2 z 3 zamówień złożonych pod moim adresem (C:). Sama się dziwię, bo to są nagłówki + szablon z Violetty, robię je 2 raz, co mnie dziwi bo dotychczas nie wykonywałam szablonów o tej tematyce xD Ale zacznijmy.
Dla Maddy Howard:



Robiło mi się go super, tylko ni jak pasował mi tu ten miętowy, mam nadzieję, że nie zbijesz mnie za to że go tu nie ma :>

Dla AnahiRBD



Jest taki... w moich klimatach xD Nie mogłam zmieścić postaci i wyszedł troszkę kijowo, gdyby trzeba było poprawek pisz na moje GG: 42566872 UWAGA PRZEPRASZAM ZA POMYŁKĘ NA PODGLĄDZIE, NAGŁÓWEK WYGLĄDA TAM INACZEJ NIŻ W RZECZYWISTOŚCI


KOCHANA JULKO MARANO!
Gdybym została wyrzucona, pisz proszę na moje GG ( 42566872 ) a tam oddam zamówienie, a jeżeli zostanę to otrzymasz je w poniedziałek, bo nie wyrabiam xD


I taki mały gadżet na koniec, taki sobie szablon pierwotnie na mojego bloga (i tam też się znajduje). Podoba mi się CSS *o*  Fajnie może mi wyszedł nagłówek :>

Macie:



Podgląd macie tutaj: PODGLĄD


Pa <3 Do następnego

~Mindfreak


7 komentarzy:

  1. Bardzo, ale to bardzo dziękuje za ten szablon. Jest świetny. Właśnie o coś takiego mi chodziło. Dobra robota. Jeszcze raz dziękuje. Jak tylko wejde na komputer to go dodam na mojego bloga. Będą Cię polecać znajomym ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się spodobał :> Hah, polecam się na przyszłość :>

      Usuń
  2. Ale dlaczego Cię wyrzucą? Na pewno napiszę
    Pozdrowionko,
    Jula:**

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogólnie to za brak miętowego bym zabiła, ale jest za śliczny :) Serio mówię!Mam nadzieje, że tu zostaniesz, bo mam ochotę na więcej Twoich szablonów.
    Dziękuje Ci bardzo, jest naprawde śliczny <3

    Maddy Howard

    OdpowiedzUsuń
  4. czy bella martin prowadzi tego bloga?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak zgadza się!Prowadzę go już nie jako Bella Martin lecz jako Trixie Verdass

      Usuń

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz! To właśnie dla was robimy to co kochamy ;)