Witaj na SNW! Dołącz do naszej załogi! Zapoznaj się z Regulaminem i zamów szablon! Dołącz do nas na Facebooku i Asku!

środa, 16 października 2013

Nagłówki wolne ! /Patricia Miller

Wiem ,że rzadko dodaję notki ,ale no niestety ,zamówień nie mam ,a coś wolnego robić nie zawsze mam czas ,lecz znalazłam teraz odrobinkę czasu jak widzicie i przynoszę wam dwa wolne nagłówki :) Jeden z koloryzacjami :D

Z Arianą Grande + koloryzacje. 

 1. Oryginał 

2. Koloryzacja nr.1 

3. Koloryzacja nr.2

4. Koloryzacja nr.3 (najbardziej mi się podoba) 

A ten to taki ,nie wiem jaki:

O nim mogę powiedzieć tyle ,za każdym razem gdy na niego patrzę chce mi się krzyczeć ,bo się boję! xD Boję się również o swoje zdrowie psychiczne ,bo ten nagłówek udowadnia ,że nie jest ze mną zbyt dobrze, Hehe.

Patricia Miller

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz! To właśnie dla was robimy to co kochamy ;)