Witaj na SNW! Dołącz do naszej załogi! Zapoznaj się z Regulaminem i zamów szablon! Dołącz do nas na Facebooku i Asku!

wtorek, 29 października 2013

2 Zamówienia + button /Patricia Miller

A więc zrobiłam dwa zamówienia.

Dla Livi:



Jeżeli mam być szczera to ten szablon kompletnie spiepszyłam lekko mówiąc ,no ,ale nic na to nie poradzę. Nie miałam pojęcia co zrobić z tymi zdjęciami ,żeby nagłówek jakoś wyglądał ,czy jak połączyć fiolet z szarym ,bo róż kompletnie nie pasował no i tylko takie coś mi wyszło. No i wiem ,że to jest katastrofa. Może zamów ten szablon u jakiejś innej szabloniarki może ona zrobić z tym coś lepszego ,bo jak widzisz ja zawiodłam po całej linii. 

Zamówienie dla Neo Verdas:



Z tym szablonem nie miałam żadnych problemów ,tylko chyba nie bardzo wyszedł miętowy co nie? :/ Ale ogólnie to zamówienie mi się podoba i mam nadzieję ,że tobie też :)



I na koniec Button dla  Kami M - Vederas o ,którego mnie poprosiła. Kami proszę o wyrozumienie co do niego ,bo szczerze to to jest pierwszy button jaki wykonałam:


W rzeczywistości on jest mniejszy ,ale teraz go powiększyłam. Mam nadzieję ,że ci się spodoba :)

No to tyle na dzisiaj.

Papa <33

Patricia Miller

11 komentarzy:

  1. szablony i button są śliczne :* Czekam na dalsze prace xd <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :)
    Co do buttona nic się nie stało ja nie gryzę chyba xD
    A wo gule jest śliczny więc nie przepraszaj :D

    Pozdrowionka <33

    Kami M - Vederas ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz co? ON JEST CUDOWNY !!! A ty myślisz, że nie... -_- dziękuję ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szablon jest sliczny, lecz niestety nie da się go wgrać :'(

      Usuń
    2. wyskakuje mi coś, że może ściągać wirusa, więc wolę nie

      Usuń
    3. to może spróbuję ci go wysłać na pocztę co?

      Usuń
    4. Jaki masz email ,bo nie mogę cię znaleźć w moich odebranych :/ ?

      Usuń

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz! To właśnie dla was robimy to co kochamy ;)