Witaj na SNW! Dołącz do naszej załogi! Zapoznaj się z Regulaminem i zamów szablon! Dołącz do nas na Facebooku i Asku!

sobota, 28 września 2013

Zamówienie dla Panny Martin/Marzycielka

Hej!
Jestem w okropnym nastroju, dlaczego? Coś jest nie halo, no i...
Ogólnie: spakowałam szablon, tak jak jest w instrukcjach. Tym razem coś nie idzie, nie wiem czemu. :/ Pojawia się ten błąd, co kiedyś się pojawił, dlatego-Panno Martin, obawiam się, że będziesz musiała sobie wgrać osobno nagłówek i osobno resztę. 
Przepraszam, ale nie mam zielonego pojęcia, co jest nie tak, ale ten błąd zniszczył mój dobry humor. Przepraszam za niego, ale i tak czy siak, czuję, że nie przejdę stażu. Miałam tyle głupich pomyłek, że aż szok i jeszcze się dziwię, co ja tu robię. Przepraszam jeszcze raz.

Całość? Czyli że i nagłówek i ta cała reszta. Spróbuj najpierw tą całość wgrać, a jeśli się uda-powiedz. 
Co do szablonu: bardzo miło się tworzyło nagłówek, bo akurat takie ciemne lubię. Jeśli zbyt ciemne, to przepraszam. Z kodem css nie było problemów, a do tego mam małą niespodziankę-wysuwane menu! :D 

Credic: natt-liv.blogspot.com
Jeszcze raz przepraszam za ten błąd. Mogę nawet zostać wywalona, wiem. 

Przyjmuję zamówienia 

~Marzycielka~

5 komentarzy:

  1. Jest przecudowny ! <3 Kolory są w moim guście, wgl cały szablon jest w moim stylu :3
    dziękuję.
    Udało mi się wgrać oddzielnie, całości nie wyczytywało.
    Raz jeszcze dziękuję !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co <3 Ciesze się, że ci się spodobał, bo bałam się, że za ciemny. I przepraszam za ten problem, że musiałaś osobno wgrywać :/ Bardzo się ciesze, że ci się podoba <3

      Usuń
    2. Nie ma sprawy, przynajmniej wysiliłam swoje szare komórki :))

      Usuń

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz! To właśnie dla was robimy to co kochamy ;)