Witaj na SNW! Dołącz do naszej załogi! Zapoznaj się z Regulaminem i zamów szablon! Dołącz do nas na Facebooku i Asku!

sobota, 28 września 2013

Szablon wony i dla koleżanki w jednym :> / Mindfreak

Hejka, to znowu ja (hah, znowu, po raz 2 xD), jeżeli dzisiaj po podsumowaniu Trixie nie wolno było dodać notki to przepraszam, nie chciałam, ale dzisiaj sobota i chyba nie obowiązuje zasada kto pierwszy ten lepszy  :c Usunę jeżeli będzie taka potrzeba. Mam nadzieję, że Trix się nie obrazi, że chciałam się sprężyć i dodać coś przed końcem stażu, bo o ile dobrze zrozumiałam kończy się on 30 września C: Mam tu szablon wolny, który w sumie zrobiłam dla Lambdhy, tak ładnie prosiła, że nie mogłam się oprzeć :D


(kliknij w miniaturę aby pobrać i zobaczyć podgląd)

Cóż, mi się podoba tylko CSS, już dano nie robiłam szablonów xD


Przepraszam że robię tak mało grafiki, ale wiecie, zaczęła się szkoła, mało czasu, ale na pewno jak zaliczę sprawdzian z polaka (pon) i pytanie z muzyki (śr) zrobię parę szablonów z Violetty i TVD :>

Może wam się spodoba, much love xXX <3
Do następnej notki 
~Mindfreak


1 komentarz:

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz! To właśnie dla was robimy to co kochamy ;)