Witaj na SNW! Dołącz do naszej załogi! Zapoznaj się z Regulaminem i zamów szablon! Dołącz do nas na Facebooku i Asku!

sobota, 28 września 2013

Kolejna porcja wolnych nagłówków! /Patricia Miller

Nie pytajcie dlaczego daję tylko wolne nagłówki ,a szablonów mało. Po prostu nie chcę tracić czasu na te całe CSSy itp.  Wolę robić wolne nagłówki ,a szablony tylko jak ktoś takie zamówi.
Dzisiaj mam dla was dwa nagłówki i do każdego z nich po kilka koloryzacji. Napiszcie w komentarzach jak wam się podobają

1. Z Demi Lovato

To oryginał:
A to kilka koloryzacji:

1.
2.

3.


4.

5.


Osobiście w tych nagłówkach uważam ,że najładniejsze są 3 i 5. 


2. Z Lucy Hale

To oryginał:

A to koloryzacje:
1.
2.


3.
4.

5.

6.


A tych nie wiem który jest naj ,ale myślę ,że 4 :)

A wy co sądzicie?

Zapomniałam o jeszcze jednym. Skutek tego ,że mam od niedawna mega fazę na Jokera:



Ja się boję! hahah
Fajnie wyszedł w sumie :D


Patricia Miller

4 komentarze:

  1. Ostatni wyszedł ci genialnie, aż bym go wzięła *-* <3

    OdpowiedzUsuń
  2. najbardziej podoba mi się ten z Lucy Hale, ten taki fioletowy, a tak po za tym to wszystkie są boskie *.*

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz! To właśnie dla was robimy to co kochamy ;)