Witaj na SNW! Dołącz do naszej załogi! Zapoznaj się z Regulaminem i zamów szablon! Dołącz do nas na Facebooku i Asku!

piątek, 20 września 2013

Zamówienie dla Kasia_kocha_Leo/Marzycielka

Hej! 
Mam zamówienie dla Kasia_kocha_Leo

Jako tako podoba mi się tylko efekt kodów css. Przepraszam, jeśli tobie także się nie podoba, w razie czego możesz poprosić o nowy. 

Być może jutro pojawi się parę darmówek! Paa

CREDIC: http://www.rose-perdu.blogspot.com/ i terriblecrash.blogspot.com

~Marzycielka~

7 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały <3
    Ale mam problem. Nie umiem wgrać szablonu.
    Postępowałam zgodnie z waszą instrukcją, ale wyskakuje mi coś takiego :
    Zapisanie szablonu nie powiodło się.
    Nie można przetworzyć szablonu, ponieważ nie jest on poprawnie sformułowany. Sprawdź, czy wszystkie elementy XML zostały prawidłowo zamknięte. Komunikat o błędzie XML:
    Content is not allowed in prolog.
    Robię coś nie tak czy o co chodzi ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia :C W razie, gdy rozwiąże problem, to ci przekaże C:

      Usuń
    2. Koniecznie daj znać, bo szablon jest cudowny i bardzo chciałabym go użyć :>

      Usuń
    3. Udało mi się wgrać :D
      Dziękuję serdecznie za zrobienie szablonu ♥

      Usuń
    4. Udało ci się, to dobrze! *-* Nie ma za co, przepraszam za kłopot wgrania :C

      Usuń
    5. Nic się nie stało.
      Przecież to nie twoja wina :)

      Usuń

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz! To właśnie dla was robimy to co kochamy ;)