Witaj na SNW! Dołącz do naszej załogi! Zapoznaj się z Regulaminem i zamów szablon! Dołącz do nas na Facebooku i Asku!

piątek, 20 września 2013

Nagłówki wolne / Mindfreak



Hej!
Tu Magda, nowa stażystka, zostaję z wami do końca miesiąca, mam nadzieję, że się polubimy :>  Wiedzcie, że z mojej strony będą się pojawiały szablony i nagłówki z One Direction, bo osobiście jestem fanką :3 Może i moje prace nie są doskonałe, ale staram się, mam nadzieję, że to docenicie :) Niektórzy z was może znają mnie z moich blogów (kiedyś Gonna Die obecnie Mindfreak) albo z Nagłówkowego Świata (jeszcze jako Magda a potem Nothing Significant) gdzie byłam przez miesiąc na stażu a potem przyjęta na stałe. Odeszłam z własnej woli, bo moje prace były bardzo słabe. Uznałam, że jeżeli chcę gdzieś zaistnieć muszę porządnie popracować. I tak oto wróciłam. Nie, nie sądzę że prace są lepsze ale przez moją obecną sytuację zaczynam uciekać w grafikę i chciałabym się nią podzielić :> Przejdźmy do rzeczy:

Na początek mam dla was nagłówki rekrutacyjne:



Nie chciało mi się robić miniaturki :) Moim zdaniem jest jako taki :(



Jak wyżej. Idealny nie jest ale podobają mi się kolory, lubię takie kremowe barwy :D

EDIT PRZED PUBLIKACJĄ

Mam jeszcze jeden 'gratisowy' i wiem że polecą hejty ale ok, i tak go dodam.



Wyszedł najgorzej, nie mam nic na usprawiedliwienie, robiony pod wpływem emocji, bo w mojej szkole coś się wydarzyło i musiałam w ten sposób odreagować. A postanowiłam go dodać aby nie gnił na dysku ^^ Nie podoba mi się czcionka 'Love' Mogłam wybrać inną, ale cóż, już tak zostało :c

Spytacie czemu wszędzie ta sama wieża Eiffla. Dlatego że robiłam nagłówki ze stocków z dysku, a te akurat najbardziej przypadły mi do gustu :D


Pozdrawiam, chyba przyjmuję zamówienia, nwm, zobaczy się czy mogę w ogóle xD
Do następnego, much love xoxo
† Mindfreak †





6 komentarzy:

  1. Według mnie, nagłówki są naprawdę, bardzo ładne! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nagłówki są śliczne :>
    A co do ostatniego, ja nie mam nic przeciwko :)
    Jak w nagłówku : miłość to miłość :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :> Miło słyszeć że nie jesteś przeciw takiej miłości ^^

      Usuń
  3. O Bosz!
    Śliczne!
    Pytanko:
    Robisz szablony z serialu
    z kopyta?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu nie ;P Można spróbować, do następnej notki spróbuję zrobić jakiś :>

      Usuń

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz! To właśnie dla was robimy to co kochamy ;)