Witaj na SNW! Dołącz do naszej załogi! Zapoznaj się z Regulaminem i zamów szablon! Dołącz do nas na Facebooku i Asku!

czwartek, 19 września 2013

Voy Por Ti!/Trixie Verdass



              Hey Kochani!!!


Witam was po dość długiej przerwie!Niestety nauka mnie ogarnia!Najgorzej Fizyka! Po co to komu??

Wczoraj miałam czas i zrobiłam 2 zamówienie jednak nie mogłam ich wcześniej wstawić bo byłam dziś na wycieczce i muszę powiedzieć , że było ,,,,,,SMERFASTYCZNIE!!

Tak w autobusie oglądaliśmy smerfy!

Ok przechodząc do zamówień 1 dla  Ewka P

   W sumie nie wyszedł tak źle!

Drugie zamówienie dla Natkaa 


 Prosiłaś o przeźroczyste ale hmm ja nie potrafię takiego wykonać! W zamian masz takie!

To tyle na dziś!

Do następnej notki!

Trixie Verdass

5 komentarzy:

  1. hmm.. w pierwszym zamówieniu jest zero stocków, tak samo jak w drugim i to jest tylko minusem ale tak to sa fajne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zero stocków???Przyjrzyj się dokładnie!Chyba , że nie widzisz!

      Usuń
  2. W pierwszym widze tylko małego kwiatka i texture a w drugim niestety nic nie widzę, przyro mi że tak znosisz krytykę, a skoro tam są stocki to chyba założe okulary

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy szablon mi się nie podoba. Drugi - jest w porządku.
    Wiem, trudno jest zrobić dobry szablon. Sama je robię i wychodzą mi okropnie, do czego potrafię się przyznać.
    Nie chciałam Cię obrazić jakby co moją opinią. Po prostu chciałam się nią z Tobą podzielić, a to chyba dobrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście , że dobrze!Jestem otwarta na opinie!A co do craliven jestem poprostu na nią zła a jej krytyka jeśli jest jej zdaniem trafna nie mam nic przeciwko!

      Usuń

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz! To właśnie dla was robimy to co kochamy ;)