Witaj na SNW! Dołącz do naszej załogi! Zapoznaj się z Regulaminem i zamów szablon! Dołącz do nas na Facebooku i Asku!

sobota, 28 września 2013

Zamówienia+Podsumowanie staży Nathali Verdas/Trixie Verdass



                      Hey Kochani!

          Bardzo was przepraszam za moje nieobecności ale wogóle nie mam czasu.Na dziś przygotowałam 2 zamówienia oraz podsumowanie stażu Nathali Verdas

Zamówienie dla Mahtina
                        Podgląd /Pobierz        


               Zainspirował mnie teledysk do tej pięknej piosenki
Zamówienie dla Kathrina

    Podsumowanie stażu Nathali Verdass
 Nathalia była na blogu przez miesiąc miała 16 zamówień z czego wszystkie wykonała(5p)
Kody(4,50p)
Grafika(5p)
Pomysłowość Estetyczność (5p){dodałam ankietę ale blogger mi coś szwankował i się nie pojawiła a ja dopiero dziś to zauważyłam dlatego ocenę przyznaję ja}
Nathalia zdobyła 90,50 p na 20p możliwych!
To jak dotychczas najlepszy wynik na stażu!Gratuluję Nathalio zostajesz z nami!!!

Następne zamówienia pojawią się jutro a jak się wyrobię to może jeszcze dzisiaj

P

5 komentarzy:

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz! To właśnie dla was robimy to co kochamy ;)