Witaj na SNW! Dołącz do naszej załogi! Zapoznaj się z Regulaminem i zamów szablon! Dołącz do nas na Facebooku i Asku!

piątek, 20 września 2013

Zamówienia/ Nathalia Verdas

Hejo!  Z góry przepraszam ze musieliście tyle czekać, ale sami wiecie szkoła. A w moim przypadku jeszcze zajęcia dodatkowe i treningi. Dziś mam kilka zamówień. Oto one:

[1] dla Patricia Williamson

Mój pierwszy szablon z TDA. Wyszedł nawet, ładny. Ale to tylko moje mało znaczące zdanie.Mam wileka nadzieję że spodoba Ci się.

[2] dla LuLu Comello

Kocham tę parę, w takim razie nie było trudności z wykonaniem nagłówka i innych rzeczy. Mam nadzieję że Ci się spodoba :D


Przyjmę max 2 zamówienia 

7 komentarzy:

  1. ON JEST GENIALNY!!!
    Dziękuję !!!
    !!!
    Jesteś super!
    Śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, mam pytanko. Było chyba w reg. coś o zasłanianiu notek... Ale ok. Spoks, poczekam na następną swoją ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, Ok, sory, przypomniałam sb że widziałam tą notkę wczoraj jako roboczą, więc no problem :D

      Usuń
    2. W soboty i niedziele nie obowiązuje reguła kto pierwszy ten lepszy.

      Usuń
    3. NO TAK BRAWO DLA MNIE XD

      Usuń
  3. Mi, najbardziej się spodobał drugi szablon. Naxi! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję ten szablon jest piękny;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz! To właśnie dla was robimy to co kochamy ;)