Witaj na SNW! Dołącz do naszej załogi! Zapoznaj się z Regulaminem i zamów szablon! Dołącz do nas na Facebooku i Asku!

środa, 3 grudnia 2014

Are you Alice? /Shiori

Witajcie kochani~
Po dość krótkiej przerwie przychodzę do was z nowymi szablonami.. i niech mi ktoś powie, że nie mam pecha.. Ledwie zaczął się grudzień, a ja już jestem chora.. 
Zanim jeszcze przejdę do szablonów chciałabym podziękować Reggimi za wczorajszą rozmowę na gg.. zresztą nie tylko wczorajszą xD. No i chce też podziękować anonimowi za "mały" "spam" na asku. 
A teraz czas na szablon:
Zamówienia:
Wbrew pozorom czytałam twoje komentarze.. I myślę, że teraz powinno być już dobrze.  Gdyby jednak wciąż były jakieś problemy z pobraniem tego szablonu to napisz. 
Mam mieszane uczucia co do tego szablonu. 
Nie miałam na niego żadnego pomysłu.. I z jednej strony mi się podoba, a z drugiej nagłówek wydaje mi się pusty.
Wolne:





Na koniec chce zaznaczyć, że przyjmę TYLKO DWA wybrane przeze mnie zamówienia.

30 komentarzy:

  1. Jezu *-* Śliczny <3 Dziękuje Ci bardzo Kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Shiori bo mam mały problem ;_; Szablon nie chce mi się wgrać na bloga, bo pokazuje się plik rar, pomożesz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, że odpowiadam za Shiori ale próbowałaś zrobić to tak jak
      w instrukcji o tu:
      http://instruktazowo.blogspot.com/2013/05/jak-pobrac-szablon-z-deviantart-i-go.html
      i tu:
      http://blogopasja.blogspot.com/2014/02/jak-wstawic-pobrany-szablon-na-blogspot.html
      ?

      Usuń
    2. Przeczytałam to wszystko i tam nic nie ma o pliki rar z którym mam problem :/

      Usuń
    3. A masz na swoim komputerze WinRAR?

      Usuń
    4. No to przykro mi. Jeśli nie pobierzesz WinRAR
      nie nic nie zrobisz.
      Radzę pobrać stąd:
      http://www.dobreprogramy.pl/WinRAR,Program,Windows,12398.html

      A potem zrób wszystko według instrukcji.

      Usuń
    5. Dziękuje Ci bardzo <3

      Usuń
  3. Gif z bleach <33

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy wolny jest wspaniały <333 i ten z diabolik lovers <33 Ayato<33
    I czy ja tu widzę alice madness return + hellsing? :3
    Ten trzeci niebieski też jest ladny <33

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak wgl dlaczego nie dodałaś do notki tego :
    http://narumishiro.deviantart.com/art/I-m-your-hell-498045103
    nagłówka? :(

    OdpowiedzUsuń

  6. 1. flowers
    2. http://violetta-leonetta-opowiadanie.blogspot.com/
    3. czarno- biała
    4. Układ (nieobowiązkowe)
    5. Postacie- chciałabym, aby na nagłówku znalazł się Jorge Blanco :D
    6. Obrazki z których ma być wykonany szablon (nieobowiązkowe)
    7. Toda mi vida con usted y para usted"
    8. e-mail: olapiorkowska382@gmail.com
    9. Jaką przeglądarkę internetowej używasz?-. Mozila :D
    10. Gdzie jest umieszczony link/button Szablonów na wesoło- za chwilę zostanie umieszczony :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już umieszczony, na pasku po prawej stronie pod "Strony" :D

      Usuń
    2. zapomniałam dodać na początku "poezja" xD

      Usuń
  7. Moim faworytem jest drugi szablon wolny chodź data i napis za cholerę mi tam nie pasują. Pozostałe prace również śliczne <3
    Ty lepiej nie dziękuj tylko wchodź na GG :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że nie pasują :/ ale tak to jest jak robisz coś mając gorączkę >.<

      Usuń
  8. Zajefajne szabloniki /)*3*(\ . Najbardziej mi się podoba drugi wolny. I serio są zajebiste <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Śmiem sądzić, że nie masz przy zamówieniu (poprawnego) hasła. Czym jest to dziwne "szatan" mogę tylko przypuszczać

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    5. Tylko, że to hasło jest błędne.

      Usuń
    6. Poprawne hasło znajdziesz w regulaminie ;)

      Usuń
    7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  10. Cześć, składam zamówienie szablony, bardzo mi zależy.
    Hasło;Święta
    Adres bloga: www.love-is-not-dream-kiss.blogspot.com
    Kolorystyka: Ciemno fioletowa, pomieszana z czarnym
    Układ: Zostawiam to tobie, od ciebie zależy
    Postacie, jakie mają się znaleźć: Justin Bieber, Victoria Justice, Jake. T Austin i Cody Simpson.
    Zdjęcia obojętnie jakie, zdaje się na ciebie.
    Cytat: The Heartbreaker Dream Kiss Baby.
    Mam nadzieje że przyjmiesz, bardzo mi zależy pozdrawiam cudne masz te szablony ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz! To właśnie dla was robimy to co kochamy ;)