Witaj na SNW! Dołącz do naszej załogi! Zapoznaj się z Regulaminem i zamów szablon! Dołącz do nas na Facebooku i Asku!

niedziela, 30 listopada 2014

Fallen angel/Dodo Comello


Witajcie! Piszę tego posta na szybko. Czeka mnie jeszcze dużo nauki :/ Dlatego nie obraźcie się ,że są tylko zamówienia. Mam dla was też kilka informacji więc zapraszam..............



Na początku pragnę ogłosić ,że 6 grudnia planowana jest premiera nowego wyglądu oraz długo wyczekiwanych przez was naszych podstron ;) W tym tygodniu będę zamieszczała na moim Instagramie KLIK kawałki zdjęć z nowego szablonu :P Śledźcie także naszego Fun Page gdyż tam również będą się pojawiać zdjęcia :) Wchodźcie  na naszego aska http://ask.fm/grafikatuitam z miłą chęcią każda z nas odpowie na wasze pytania. Postanowiłam ,że tym razem będę czekać na wasze zamówienia do środy (03.12.2014) ostatnio gdy mam już wszystkie gotowe niektórzy dopiero zastanawiają się i piszą ! Muszę już kończyć więc oto oddaję wasze zamówienia:

Fedemiła Forever


Martyna

Ania Pasquarelli

Mini Stoessel


Pamiętajcie o tym co napisałam na górze!

Pa miśki ;*

63 komentarze:

  1. Nie trzymasz się regulaminu dla stażystek i autorek...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby czemu? (nie, to nie ma być prowokacja. Po prostu jestem ciekawa :) )

      Usuń
    2. „Należy (przy zamówieniach) podawać link do bloga osoby zamawiającej (może być zalinkowany login).”

      Usuń
    3. Wiem ale ten regulamin pisała Koko, wszystko zmieni sie wraz z nowym szablonem

      Usuń
    4. Przykro mi, ale wytłumaczenie "pisała go Koko" jest bynajmniej nie na miejscu. Jeżeli regulamin widnieje na blogu to powinien być przestrzegany.
      W dodatku użycia słowa "wszystko" dla zmiany szablonu głównego, regulaminu i dodania podstron jest chyba żartem.

      Usuń
    5. Jeżu! Szczegółów się będzie czepiał człowiek jeden ;--; . Wiesz jakie to trudne to wszystko ogarniać? Może sam spróbujesz i zobaczysz że to wcale nie jest takie proste ;--;

      Usuń
    6. To mój blog i to ustalam co i jak. Regulaminu jeszcze nie zmieniłam bo nie miałam kiedy, jak pisałam powyżej nie mam czasu.

      Usuń
    7. Nie mam zamiaru się wykłócać.
      Powiem tylko, że jeżeli Dodo chcę żeby ten blog przestał być wyłącznie „violettowaty” to powinna przeprowadzić rewolucję z pomocą autorek/stażystek. Inaczej „Szablony na wesoło” pozostaną w miejscu o ile nie cofną się do tyłu.
      Dodam też, że tłumaczenie się brakiem czasu jest żałosne. Jeżeli brak Ci czasu to daj sobie spokój na chwilę z zamówieniami i zajmij się organizacją bloga.
      Z pozdrowieniami.
      „To mój blog”

      Usuń
    8. Dowaliłaś :/
      Aż ciarki przeszły
      I, że się chce komuś tak czepiać się o takie błahostki.
      Jedne nie mają za dużo czasu: nauka itp
      Ty najwyraźniej masz po uszy tego czasu, że czepiasz się takie bibeloty

      Usuń
    9. Anonimie ten blog nie jest "wyłącznie "violettowaty"" . Są tu osoby które nie zamawiają rzeczy z Violetty. A jak ci coś nie odpowiada, to po prostu tu nie przychodź ._.

      Usuń
    10. A ja się zgadzam z anonimem.
      To głupie tłumaczyć się brakiem czasu. Tak długo jak regulamin jest taki a nie inny powinno się go przestrzegać.
      Poza tym skoro Dodo nie ma czasu go zmieniać to czemu nie poprosi o to innej osoby?
      Przecież nie jest tu sama! No ja was błagam! Poza nią są tu też trzy inne osoby! I nie uwierzę jeśli ktoś mi powie, że żadna z nich nie ma czasu!
      I to wcale nie są błahostki.
      A skoro nie jest to blog wyłącznie violettowy to po co wszędzie wciskać tu violettę?! Rzadko zdarzają się inen szablony. Prawie w ogóle. Od roku praktycznie stoicie w miejscu.
      Poza tym Dodo.. serio? "twój blog", a mi się wydawało, że blog należy do czterech osób. Nie tylko do ciebie.

      Usuń
    11. Ostatnio (czytaj wczoraj) Shiori dodala nie Violettowy szablon *^*

      Usuń
    12. Tak. Dodała jeden, może tam dwa szablony pośród stu, a może nawet pośródkilku tysięcy szablonów z violetty!

      Usuń
    13. Nie rozumiem dlaczego muwisz tylko, że tu robią się szablony z Violetty
      Blogerek, które lubią Violette jest bardzo dużo i one mają swoje blogi i chcą z Violettą mieć szablon
      To chyba logiczne
      A, że one zmamwiają tutaj to nie wina ani Dodo ani Shori ani pozostałych autorek
      Gdyby nie było fanek Violetty tak dużo nie robiono by było tyle tych szablonów
      O tym pomyślałyście?

      Usuń
    14. Mówimy tak bo to prawda. Może 5% zamówień to szablony nie związane z "Violettą", a skoro jest tak wiele blogerek to dlaczego na innych blogach nie ma takiej plagi?

      Usuń
    15. Ponieważ to idzie jak domino
      Jedna blogerka poleci drugiej i tak to leci

      Usuń
    16. 1. Nie ma takiego słowa jak "muwisz". Jest tylko mówisz.
      Nie ma takiego słowa jak zmamwiają. Jest tylko zamawiają.
      2.To czemu inne szabloniarnie nie są nimi zapychane? Poza tym to wcale nie tłumaczy faktu, że praktycznie w ogóle nie ma tu innych zamówień.
      Szablony wolne wcale nie są lepsze. Też jest w nich pełno violetty.

      Usuń
    17. Oj wredna z ciebie anonimka
      Chciałam polubownie to załatwić, ale jak widać z tobą się nie da
      Niech zgadnę twoja matka to jakaś zapyziała polonistka, a jej gany odziedziczyłaś ty co nie?

      Usuń
    18. W sumie nie dziwię się że tylko fani violetty zamawiają tu szablony. Większość jej fanów ma po 10 - 15 lat i dopiero zaczyna pisanie blogów, a co za tym idzie nie mają pojęcia o tym jak powinien wyglądać dobry szablon. Zresztą fanów violetty jest niezwykle łatwo zadowolić (Wnioskuje to po dawnych szablonach). Nie wspominam już nawet o tym, że szablon główny po prostu odstrasza.

      Usuń
    19. Skoro to taki problem to czemu tu jeszcze jesteś? Ja jakoś nie jestem wielką fanką Violetty i mi nie przeszkadza że tyle jej tutaj.

      Usuń
    20. Dlaczego niby jest wredna?
      Każdy kto zwróci Ci uwagę jest wredny?

      Usuń
    21. To nie chodzi o mój problem. Szkoda mi po prostu autorek które nie mają się prawa rozwijać.

      Usuń
    22. Nie. Ja po prostu żyjąc w Polsce staram się poprawnie posługiwać językiem polskim.

      Usuń
    23. A no sory ja nie jestem polką
      Jestem litwinką
      Ciekawe jak byś sobie poradziła z tym językiem
      Szkoda nie szkoda, to nasza sprawa co piszemy jakie szablony wybieramy
      A takie aninimki jak np ty mam rozumieć, że jesteś specem w tej dziedzinie i znasz się naprawdę dobrze by hejtować

      Usuń
    24. A zaskoczę cię.. Ja również nie jestem z polski. W sumie nie mam z nią nic wspólnego.
      A ty skoro jesteś "litwinką" powinnaś się cieszyć, że ktoś cię poprawia zwłaszcza jeśli mieszkasz obecnie w Polsce.. bo z takimi błędami za daleko tu nie zajdziesz.
      Hejtować? Naprawdę? Czy twoim zdaniem każda nawet najmniejsza krytyka to od razu hejt?

      Usuń
    25. No nie nazwę tego małą krytyką
      Dobrze widziałam te błędy tylko po co poprawiać jak i tak wie się o co chodzi

      Usuń
    26. Po co? Serio? Swojemu szefowi za kilka lat też to powiesz? O ile oczywiście gdzieś cię przyjmą.

      Usuń
    27. Sądzę, że mojemu szefowi nie będzie ti potrzebne, gdyż będę zootechnikiem inaczej będę sama sobie szefem
      A według mnie krówkom nie potrzeba ortografii

      Usuń
    28. Zaczynam się bać co będzie dalej. Może zaczniemy mówić "zamknąć to okno by być mi zimno", albo "nalej mi ta herbata". Przecież każdy się domyśli o co chodzi! Albo niech jeszcze męska część zacznie mówić "poszłem", "wyszłem" itd? W końcu nie ma żadnej różnicy. Każdy będzie wiedział o co chodzi..

      Usuń
    29. Najpierw musisz skończyć szkołę, a potem studia, a ja wątpię by ktokolwiek przepuścił cię z jedynką z polskiego do następnej klasy.

      Usuń
    30. O to się nie martw kochana
      A w domu nie mówię po polsku tylko litwesku
      Bym na takie powiedzonka nie wpadła
      Widać kto używa ich częściej

      Usuń
    31. A więc po co piszesz po polsku? Po co w ogóle "sięgasz" po ten język? I błagam nie mów mi, że chcesz się go nauczyć, bo wtedy już całkowicie się załamie.
      A tak na marginesie nie mówisz po litwesku tylko litewsku :)

      Usuń
    32. literówka mieloji ;)
      Po polaku umiem mówić już 15 lat
      Czyli całe życie
      Może i mieszkam przy samej granicy i korzenie mam litewskie ale bez polskiego się nie obejdę
      Szczerze to lepiej mi się czyta pisze i mówi po polsku

      Usuń
    33. Skoro "umiesz" mówić po polsku to skąd te błędy?

      Usuń
    34. Jak chcesz coś szybko napisać to piszesz i nie zwracasz uwagi na błędy bo ma człowiek ważniejsze rzeczy w życiu niż spędzanie czasu na poprawianie głupich błedów, które i tak nie poprawią sensu życia

      Usuń
    35. Zgadzam się z anonimani! Ten blog składa się wyłącznie z szablonów z violetty! Porzeglądałam sobie zamówienia pod wcześniejszymi postami dodo i tylko z violettą przyjmowała zamówienia. Ja uważam raczej, że masz dużo czasu, bo jesteś adminką, która najczęściej udziela, więc nie rozumiem. Miałaś tam chyba jedno zamówienie z 1D - odmówiłaś. Dlaczego? Nie było z violettą? To bardzo denerwujące. Przepraszam za błędy, ale piszę na telefonie.

      Usuń
    36. Emily ale np. Shiori nie robi z Violettą :)

      Usuń
    37. Anonimku Reggimi też nie robi z Violetty, ale myślę, że Emily chodziło głównie o zamówienia ;)

      Usuń
    38. Tak, Shiori nie robi, ale gdy przeglądam posty to dominuje Violetta :)

      Usuń
  2. Super notka, czekam na nowy wygląd. Może jakiś świąteczny? ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej ponownie chciała bym zamówić u ciebie szablon, oczywiście na innego bloga
    Prace świetne i wszystkie o Fedemile :D

    No więc
    1. Poezja
    2. Mój blog: http://ogieniwoda-leonetta.blogspot.com
    3. No więc kolorystyka będzie taka. Nie wiem jak określić dokładnie ten
    kolor bordowy, czy coś takiego taki jak w twoim poprzednim poście ten szablon pierszy rozumiesz
    o co mi chodzi?
    4. Układ bez różnicy, ale menu i inne gadzety powinny być w kolumnie,a nagłówek w środku
    5. Postacie z Violetty, a konkretnir Leon i Violetta
    6. Fajnie by było gdyby to były zdięcia z fotosesii do Violetty 3 :)
    7. Napis niepotrzebny
    8. Tu masz mój e-mail
    daivauzdila@gmail.com
    9. Opera ;D
    10. W moim blogu po prawej na górze

    I to chyba tyle
    Mam nadzieję, że przyjmiesz moje zamówienie
    Długo czekałam na twój post
    Pozdrawiam
    Lucyy

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Szablony są ładne, ale radzę Ci usunąć z wzoru zamówienie kilka punktów, bo przeglądając poprzednie prace zauważyłam, że praktycznie wcale nie stosujesz się do zaleceń zamawiającego.
    Jesteś szabloniarką, która nie rozróżnia kolorów. A to podstawa. Czy twoim zdaniem kolory ostre i pastelowe wyglądają tak samo ? Ciepłe i zimne barwy są identyczne ?
    Poza tym praktycznie wszystkie szablony są takie same. Nie ma w nich NIC urzekającego i wyjątkowego. Standart : nagłówek na środku, ten sam CSS i zmienione postacie oraz barwy....
    A gdzie różnorodność i serce włożone w prace ?
    Ja na twoim miejscu dałabym sobie spokój z grafiką, albo ograniczyła ich pokazywanie do minimum. Bynajmniej do czasu, kiedy nie nauczysz się stworzyć czegoś sensownego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam sié szablon tej co napisała że się jej nie podoba, nie jest zgodny z jej zamówieniem, wiem bo od razu po przeczytaniu jej koma zobaczyłam jej zamówienie j było śliczne, a potem na to co pisała poprzednio Na tym szablonie na 100% nie domunije żaden pastelowy już na pewno nie brzoskwiniowy -.- A co do zdjęć Dodo sama wybrała i nie zastosowała się do żadndgo z zamówień, tykko napisy są takie jakie powinny. Nie twierdze że są brzydkie czy coś, ale nie zgodne z zamówieniem.
      Pozdrawiam Lori

      Usuń
  8. 1. Poezja.
    2. Blodż: http://leonettaxv.blogspot.com/
    3. Kolorystyka, niech będzie ona dość ciemna, nie za jasna.
    4. Obojętnie :>
    5. Postacie z Violetty: León i Violetta
    6. Obojętnie, najlepiej jak by były z Violetta 3
    7. Bez napisu
    8. Masz moje gg :3
    9. Google Chrome
    10. Już umieszczam :>

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za szablon, osobiście juz go ustawiła, ale zmieniłam kolor tła, ponieważ źle mi sie kojarzył i nie podobał.

    Już nie mogę się doczekać nowego wyglądu SNW

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prześliczne :) Oh nie wiem co się dzieje, że komentarze mi się nie publikują ;/ Chciałabym u ciebie zamówic szablon, bo robisz je naprawdę cudowne
      1. Poezja
      2. http://violettadisneypoland.blogspot.com/
      3. Jasno niebieski
      4. Chciałabym aby była jedna kolumna z boku z rozdzielonymi gadżetami, a ich tytuły było jakoś widoczne, najlepiej jakby tło gadżetu było białe. Jeśli by się dało to też chciałabym rozsuwane menu na górze pod nagłówkiem. Jeśli mogłabym prosić aby nagłówek był prosty umieszczony w środku, ponieważ jest to blog z informacjami.
      5. najlepiej z sesji Violetta 3, oczywiście główna postać i dodatkowe (tu jest mi obojętne)
      6. -
      7. Violettadisneypoland- twoje źródło z informacjami o serialu
      8. e-mail: redakcja-serialVioletta@o2.pl lub tt: @MissFearlesss
      9. Google Chrome
      10. z boku :)

      Usuń
    2. Przykro mi ale nie przyjmuję zamówień na blogi informacyjne o Violettcie :/

      Usuń
  11. Pfff.... Weź mnie zabij. Kocham zakładać i pisać nowe blogi prawie tak samo bardzo jak Twoje grafiki.
    1. Poezja
    2. www.diecesca-forever.blogspot.com
    3. czarny i biały. Nie wiem co mi jest ale uwielbiam ostatnio szachownicę *.*
    4. Jaki sobie zamarzysz ;*
    5. Fran i Diego z Violetty
    6. Ty wiesz najlepiej.
    7. My story - My live. Diecesca.
    8. Znasz moje gg :3
    9. Google Chrome
    10. Tam gdzie zawsze dodaję.
    Dodo, słonko, ja tam jeszcze nic nie mam... bo ruszam dopiero w okolicy świąt... Ale tak bardzo Cię proszę.
    Szablon zamówiony u innych graficzek ( nawet tych genialnych z tego bloga) nie może się równać z Twoimi pracami.
    Z góry dziękuję.
    P.s.Śliczne prace, ale o tym chyba nie muszę pisać.... :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Wieesz, na tym blogu to ja jestem od "organizacji" ... Już nie wiem co powiedzieć.
    Myśl co chcesz, wiem że głupio robię zamawiając u Ciebie tak dużo szablonów, ale nie znam lepszej graficzki (próbowałam u Schori, żeby nie zawracać Ci głowy, ale się nie udało... )
    1. Poezja.
    2. http://te-amo-violetta.blogspot.com/
    3. Kolorystyka: jasna, różne odcienie fioletu, przeważający lawendowy;
    4. Nagłówek na górze, układ prawokomórkowy
    5. Violetta : Leonetta
    6.
    I) http://ri.pinger.pl/pgr251/8b7f5330000713ed533a8a63/Martina%2BStoessel%2By%2BJorge%2BBlanco%2Btumblr_muk2puFuwV1s2%3Ca%20href=
    II) http://data3.whicdn.com/images/88955860/original.jpg
    III) http://ri.pinger.pl/pgr255/5ab2de2a001e375553482254/book_de_tini_stoessel_by_kamii199-d6th8vd.jpg
    Jeśli z którymś zdjęciem nie da się zrobić, możesz zmienić... Tylko bardzo proszę nie z 3 sezonu!
    7. Te amo - Leonetta
    8. wiesz gdzie ;3
    9. google chrome
    10. za chwilę dodam w kokpicie :)
    Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuje za szablon <333 Bardzo mi się podoba <3333

    OdpowiedzUsuń
  14. 1. Poezja
    2. leonettaandnaxi.blogspot.com
    3. Różowo-beżowy
    4. Prawostronny
    5. Violetta i Leon z serialu Violetta najlepiej z 3 sezonu :)
    6. Twój wybór
    7. "Bądź szczęśliwy, nie żałuje swojej decyzji... "
    8. Gmial leonetta2345@gmail.com
    9. Google Chrome
    10. Z lewej strony pod 'stronami"

    Mam nadzieję że przyjmiesz moje zamówienie :)
    Życzę miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybacz ale czas składania zamówień był do środy, spróbuj w następnej notce ;)

      Usuń
  15. Dziękuję kochana, śliczny jest :** <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodałam go sobie na bloga (swoją drogą ładnie wygląda) ale nie wiem co to jest jakiś "CEREDIT" wytłumaczysz mi? :)

      Usuń

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz! To właśnie dla was robimy to co kochamy ;)