Witaj na SNW! Dołącz do naszej załogi! Zapoznaj się z Regulaminem i zamów szablon! Dołącz do nas na Facebooku i Asku!

niedziela, 22 czerwca 2014

"Żyj tak jakby nie miało być jutra"/Primere(Pandaaaaa)

" Żyj tak jakby nie miało być jutra "

Witajcie. Dziękuję Anonimkowi za opinię pod ostatnim postem:). Postanowiłam że nie będę robić tu pobrań i odbierać zamówień na czas stażu (jeśli pomyślnie go przejdę) .Chcę żebyście podawali mi opinię na jaką zasługuję.
Na dziś przygotowałam dla Was 2 szablony i nagłówek.

Szablony:
(Tych kresek nie ma!)




Nagłówek:



Proszę o szczere opinię:)
Primere ♣





10 komentarzy:

  1. Postanowiłam się wypowiedzieć xd
    Szablon nr.1 Jest coś co mnie odstrasza, no rozciągnięta Demi, czy napis na stronach. Jest taki... brzydki? i według mnie nie pasuje do reszty. Wiesz jakbym robiła ja to bym bardziej te pioruny wycięła z Demi. Ale to już kwesia twojego gustu. Nie do końca ogarnęłam o co chodzi z tymi kreskami xDD

    Szablon nr.2 Tu nie będe nic mówić, podoba mi się, niby proste zdjęcie a daje urok xD
    Tylko ja nie lubie ramek dwu ciągłych Jestem po prostu uprzedzona XDD Ale to już moja wina XD

    Nagłówek: Kolorystyka, Stocki, teksturki są genialne.! Ale wiesz, wtapiaj bardziej postacie, naprzykład weź nie pełne rycie i przejedz po jej nogach żeby trochę się wtopiła xd Niie mówię tu i twarzy bo na nogach wystarczy.

    To tyle xDDD
    Nie uraziłam Cię?
    Gabson <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Gabson V.
      : ))

      Usuń
    2. To lepiej już się nie wypowiadaj i zostaw te rady dla siebie, bo Tobie są one dużo bardziej potrzebne :) Każdy Polak patrzy na siebie, słońce, więc radzę najpierw popracować nad swoją grafiką, bo z tego co widać po Twoich pracach, musisz jeszcze wiele popracować. Póki co są to niewyraźne zdjęcia z teksturą :> Rada dla ciebie? Przymknij się raz na zawsze i nie zachowuj jak niewiadomo jak dobra szabloniarka :D

      Usuń
    3. Czy ja nawzywam siebie szabloniarki.
      Aha, nie wiem jak masz na imię wwięc, nie wypowiadaj się z anonima. Kazała wyrazić SWOJĄ SZCZERĄ opinie. Taką robie -.-
      Czy ja jej każe je wykorzystać? Nie, więc proszę przymknij się. Wypowiada się po to by uczyć kogoś, jak i uczyć samą siebie. Po to jest krytyka. Ja wiem, moje prace są słabe,, ale ja się nie przejmuje krytyką a wręcz przeciwnie chcę się uczyć na błędach :)
      Więc raczej ty zamilknij na zawsze...

      Usuń
    4. Nie przejmujesz się krytyką, a powinnaś, bo bez niej daleko nie zajdziesz ;) Prosi o rady, ale napewno nie osoby,l które nie mają o tym pojęcia, a to widać po Twojej "grafice", którą szczerze mówiąc: grzech tak nazwać. Na ten temat powinny się wypowiadać osoby, które choć trochę o tym wiedzą, a nie 5-klasistka, która myśli, że połknęła wszystkie rozumy, bo potrafi otworzyć gimpa :)

      Usuń
    5. Wiesz co Anonimku?Ja sadzę, że prace Gabrysi (wydaje mi sie, że tak ma na imie, jesli nie to przepraszam) są świetne i wydaje mi się, że to ty nie masz pojecia o grafice, ani o tym co to szczera opinia ;*
      Saludos, Vivien <3

      PS : Hejt z Anonima (y!)

      Usuń
    6. Tak mam na imię Gabrysia :D
      Dziękuje, :33

      A tobie anonimku mówię że nie orzejmuje się krytyką i że chcę się uczyć na błędach. Skoro ja jestem w 5 klasie (chodź jestem w 6 Jeszcze tydzień XD) To ty przedszkole? Tak na pewno.
      Moja grafika, MÓWIŁAM NIE JEST GENIALNA. Ale ja chcę sie uczyć -.-
      Może pokarzesz swoje prace, znawco grafiki? Bo skoro jesteś tak obcykany w tej dziedzinie to nam pokaz.
      Pokażesz?
      Właśnie, więc proszę mi nie mówić że nie mam o niej zielonego pojęcia.
      Gabson <3

      Usuń
    7. Nie rozumiem tego bezczelnego odnoszenia się do innych anonimie.
      Właśnie obrobiłeś komuś za przeproszeniem dupę za to, że wyraził swoją opinię.
      Właśnie do cholery - Polska. WOLNY KRAJ, więc można mówić co się chce i nikt nie prosi Cię o zdanie.
      "Przymknij się" - kultura, tylko pozazdrościć. Przymknąć to można drzwi, ale nie człowieka. Dziewczyna skromnie powiedziała co sama by wprowadziła, co jej się podoba, a co nie. W dodatku zrobiła to dobrze, bo ja jakichś błędów nie widzę.
      Takie cwaniaki tu krążą, a za komputerami 24 na dobę z palcem w nosie.
      Devonne

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. A jak pobrać szablon 2 ? Bo nie ma 'pobierz'

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz! To właśnie dla was robimy to co kochamy ;)