Witaj na SNW! Dołącz do naszej załogi! Zapoznaj się z Regulaminem i zamów szablon! Dołącz do nas na Facebooku i Asku!

poniedziałek, 23 czerwca 2014

Take it Back/ Goody

Witam kochani! Długo wyczekiwałam mojego terminu na post i się wreszcie doczekałam. Jak się pewnie domyślacie jestem tu nową stażystką. Jestem Goody i mam 13 lat. Moja przygoda z grafiką rozpoczęła się ok. pół roku temu. To jest moja pierwsza poważna szabloniarnia. Przedtem miałam własną ale postanowiłam, że swoje początki zacznę tu i oto jestem! Mam nadzieję, że moja grafika przypadnie wam do gustu i, że mnie chodź troszkę polubicie. Obiecuję, że postaram się aby moje notki pojawiały się dość często tym bardziej, że za zaledwie 4 dni odbędzie się zakończenie roku szkolnego a po nim wakacje! Tak zupełnie z innej beczki. Jak zamierzacie spędzić tegoroczne wakacje? Ja planuję biegać i chodzić na basen, ponieważ po wolnych miesiącach idę do gimnazjum więc muszę nabrać lepszej formy. Oczywiście będę spotykać się też ze znajomymi. Prawdopodobnie w sierpniu wyjeżdżam nad morze. 
Tez macie takie wrażenie, że ten rok szkolny minął błyskawicznie? Nie mogę uwierzyć, że został mi ostatni tydzień z moją klasą. Trochę to dziwne ale na sam koniec roku ich strasznie polubiłam! 

Na dziś przygotowałam 5 sygnatur i 4 nagłówki. Wiem, że nie jest tego jakoś specjalnie dużo. Nastepnym razem postaram się zrobić bardziej "obfitą" notkęi na pewno pojawią się jakieś szablony. Mam nadzieję, że moje dzisiejsze prace przypadną Wam do gustu. Czekam na Wasze opinie :) Oczywiście krytyka milke widziana :D

 

Naglówki:
(kliknij w miniaturki aby powiększyć)
http://funkyimg.com/i/J6Bo.png
http://funkyimg.com/i/J6Br.png
http://funkyimg.com/i/J6Bq.png
http://funkyimg.com/i/J6Bs.png

Co myślicie? Proszę o szczerze opinie :)
Pozdrawiam!
Goody xx



20 komentarzy:

  1. JAKIE CUDA *O*
    Wszystkie = nic dodać nic ująć <3
    Piękne :D
    Gabson <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze?
    Jestem mile zaskoczona. Pokazałaś ,że każdy może rozwijać swój talent ;) Wszystko mi się bardzo podoba. Szczególnie muszę Cię pochwalić za napisy. Używasz ps czy gimpa? Jeśli ps to jest tam taka fajna opcja z gradiantami. Jeśli chcesz mogę ci pomóc. Napisz do mnie. GG już masz ;)

    Pozdrawiam cieplutko :P

    Dodo Comello

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chcesz jej pomagać, lepiej nie...zmarnujesz dziewczynie talent

      Usuń
    2. Zgaduje że to ten anonimek ktory mnie hejtował w poprzednim poscie ;o
      Chcę jej pomoc, to normalne. A Dodo ma wielki talent.
      Anonimku. Przestam hejtowac własnie z tego statusu xd
      Gabson <3

      Usuń
    3. Dobra, może anonim przesadza, ale bądźmy szczerzy, Dodo jest gorsza od goody y i to ona powinna się od niej uczyć ;).

      Usuń
    4. Nie, słońce, to nie ten sam anonimek :) Ten był zajęty wyśmiewaniem Twoich prac :* Dodo ma wielki talent, ale w porównaniu do Ciebie, zaś Ty przy good y jesteś żałosnym dzieciakiem, który robi szablony z nudów czy dla popisu :) Kochanie, Teoja grafika nie jest idealna i nigdy nie będzie. Ile tworzysz? Kilkaq miesięcy na pewno bo niestety wszędzie się wpierdalałaś i każdy miał tg świadomość i co? Niektóre dziewczyny które tworzą tydzień są lepsze :)

      Pozdrawiam, beztalencie :*

      Anty Gabson <3

      Usuń
    5. Anty Gabson *O*
      Mam anty klub XD
      Ale zarypiście. XDD
      Dzieciaczku "Anty Gabson" ogarnij dupę.
      Gabson <3

      Usuń
    6. Robię grafikę od 2 lat dla waszej świadomości....

      Usuń
  3. Matko, kochana. Wreszcie jakaś porządna szabloniarka. Gdzie się ukrywałaś? Z takim talentem... dziwię się, że jeszcze nie jest o tobie głośno w graficznym świecie. Ale niedługo pewnie każdy będzie wiedział o kogo chodzi jak zobaczy Twój nick. I wiesz co? Nie marnuj się tutaj. Leć do Szablonownicy, Zaczarowanych szablonów czy innej szabloniarni, w której są tylko dobrzy graficy, bo jesteś zdecydowanie na wyższym poziomie niż te szabloniarki...
    Całuski i oby więcej takich cudeniek :****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jasne, anonimek włączony i można hejtować co nie ? ;)

      Usuń
    2. Zastanawia mnie, gdzie widzisz tu hejt :)))))).

      Usuń
    3. właśnie. Nikt tu nie hejtuje ;).

      Usuń
  4. Szczerze wg. mnie tylko ty i Lodovica ratujecie poziom tej szabloniarni ...
    Od ostatniej notki Lodovica sporo się poprawiła wg. mnie wy powinnyście już być w szablonownicy lub zakładać własną szabloniarnię, z resztą Mind też.
    Nie marnuj się tu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczerze powiedziawszy.. to jesteś stąd najlepsza.
    Nawet ja jestem gorsza >.< I wiem to.
    I nie będę się łudzić, że coś tam umiem, bo się po prostu nie nadaję. Ale przejdźmy do ciebie.
    Każdy twój nagłówek, sygnatura, są genialne <3 Ja nie chcę nic mówić, ale tak między nami (XD) to uwielbiam twoją grafikę. Jak narazie jesteś na najwyższym poziomie c:
    I wiesz.. tak naprawdę to.. anonim powyżej ma rację. :) Spadłaś nam z nieba, geniuszu.
    //Marliven

    OdpowiedzUsuń
  6. prace są genialne! kolory są ogólnie wszystko jest wyjątkowe takie inne :) talent masz ogromny i nie chcę się narzucać ale jak byś mogła zrobić dla mnie szablon była bym wdzięczna
    1.Amor
    2.popular-harry-styles-fanfic.blogspot.com
    3.Proponuję czerwień, morski, złoto, czerń to są tylko propozycje :)
    4.Wybór należy do ciebie
    5.Ariana Grande-http://megasabi.com/explore/wp-content/uploads/2014/03/Ariana-Grande-InRock-Magazine-Japan-March-2014-9.jpeg
    http://cdn.hollywoodtake.com/sites/hollywoodtake.com/files/styles/large/public/2013/09/12/ariana-grande_0.jpg
    One Direction-http://media.tumblr.com/3dd1ea98bc843d1e2fa06e2927b7c92f/tumblr_inline_muo8gpZ3291rv7o3z.jpg
    chciałabym aby były zaledwie albo aż 3 zdjęcia
    7.Hey baby even though I hate ya
    I wanna love ya (I want you-u-u)
    8. gmail:kropki58
    9. zauważysz :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak zupełnie szczerze mówiąc, to nie spodziewałam się, że kiedykolwiek nazwę prace kogoś z ekipy Szablonów na wesoło niesamowitymi, ale ty jesteś wyjątkiem. Twoje sygnatury i nagłówki są niesamowite. Według mnie nie powinnaś się kisić tu, bo jedyne rady, jakie tu dostaniesz, to ,,opcja z gradiantami". Po pierwsze ta opcja nie wygląda ładnie, po drugie - nie ma czegoś takiego jak gradianty, GRADIENTY.
    Moim zdaniem, tak jak napisali przede mną niektórzy, ze swoim talentem możesz iść do Szablonownicy, Zaczarowanych, Wyimaginowanej Grafiki, Graphicpoison...
    Jeszcze raz - nie marnuj się, skarbie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wchodzę sobie na tego bloga i widzę cudną sygnaturę. Szukam wzrokiem czegoś w stylu (c)Yass, ale nic takiego nie widzę. Myślę sobie, pewnie zapomniała dodać creditu, będzie jej trzeba przypomnieć. Idę więc dalej przekonana, że zaraz napiszę długi komentarz na temat Twoich błędów, ale... widzę kogoś pokroju Yass czy Anusi. Serio, dziewczyno jesteś boska <3. Szabloniarki powinny uczyć się od stażystki. I zgadzam się z innymi. Co ty tu robisz, słonko? Z takim talentem mierz wysoko (nie uważam, że ta szabloniarnia jest jakaś strasznie zła, ale jeśli stażystka jest lepsza od administratorki to... chyba coś nie tak).

    OdpowiedzUsuń
  9. Jej, kochana. Cóż ja widzę. Nowa duszyczka w naszym małym świcie <3. Och, ja też po wakacjach do gimnazjum. Ale z formą chyba ok, bo biegam od połowy poprzedniego roku :P. Choć ostatnio jakoś mniej... Moją klasę zawsze kochałam, więc nie chce jej opuszczać, ale co zrobić? I powiem ci jedno. Zaraz urżnę Ci głowę potworze, bo przez ciebie nie chce mi się nawet ps otwierać. I tak nie stworzę nic tak cudnego jak Ty. Wszystko jest perfekcyjne i nie mam żadnych zastrzeżeń. Po prostu cud, miód i malinki <3.
    Całuski :*
    Zaczarowana

    OdpowiedzUsuń
  10. OMG, cuda. Jesteś dumą tej szabloniarni <3. Oby tak dalej. Zdradzisz mi co to za czcionka w nagłówkach? Ładnie proszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jeśli chodzi o tę zwykłą czcionkę to jest to Arial, a jeśli o tę ozdobna to jest to Dragon is coming z tego co dobrze pamiętam :)
      PS. Dziękuję Wam wszystkim za tak miłe komentarze :)

      Usuń

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz! To właśnie dla was robimy to co kochamy ;)