Witaj na SNW! Dołącz do naszej załogi! Zapoznaj się z Regulaminem i zamów szablon! Dołącz do nas na Facebooku i Asku!

niedziela, 26 stycznia 2014

With or without you / Panna Verdas

Mam na dziś zamówienie dla Roni Stoessel, bardzo przepraszam, że tak długo. Mam ostatnio poważne problemy z laptopem, acz za kilka dni dostanie on się w ręce informatyka, który mam nadzieje przywórci go do stanu tzw. normalności. W takim bądź razie widzimy się dopiero przy mojej notce tematycznej, która pojawi się w drugim tygodniu lutego, ponieważ w owym miesiącu zaczynają się moje ferie i nie obejdzie się bez wyjazdu na narty :) A i moja notka tematyczna nie ograinczy się do Lodovici, która w tej chwili wygrywa, zapewniam was, że pojawi się także 1D ;D Przejdźmy jednak do szablonu ;)
Teraz pewno pojawia się pytanie, co ja o nim sądze :/
Przyznam się , że sama nie wiem, ale najważniejsza jest dla mnie opinia Roni, dla której go zrobiłam ;D  
Co jeszcze?

Ja osobiście byłabym zachwycona gdyby w ankiecie wygrał Harry Potter, gdyż byłby to dla mnie taki wielki powrót do mojego klasyka. Ach, pamiętam jak z koleżanką wychodziłyśmy z kina po ostatniej częśći, zalane łzami, bo dalszych przygód naszego ulubieńca nie będzie ;c

Ogólnie rzecz biorąc, pod względem graficznym, krótka notka, acz się rozpisałam ;)

Przyjełabym jedno zamówienie na cokolwiek, ale  pojawiłpby się dopiero przy notce tematycznej :/
Więc osoba zamawiająca musiałaby być na to gotowa ;)

No to do mojej notki tematycznej! Buziaki ;***

11 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że to iż, z kina wyszłaś zalana łzami, nie oznacza, że wyłącznie oglądałaś film. Zyskałabyś sobie mój szacunek, gdybyś teraz powiedziała mi, że jesteś też fanką książki.
    Co do szablonu. Źle zrobione przejście z nagłówka w tło co pierwsze się rzuca w oczy. Miękka gumka o zmniejszonym kryciu, jak u koleżanki, która dodała post przed tobą. Znowu oczopląs. Za dużo stocków. Plus za postacie wycięte na poziomie dobrym. Ale poćwicz to jeszcze. Brak koloryzacji. Chcesz może linki do profili na DA z rewelacyjnymi koloryzacjami? Okropnie dobrana czcionka. Poszperaj na dafont.com, pobierz coś ładnego i popatrz jak napisy wyglądają u yassmine na przykład. (terriblecrash.blogspot.com) Jeśli chodzi o css to powinnaś podnieść trochę całość. I jeszcze strasznie rażą ramki. Zbyt duże. Poza tym jest okej.

    + do administratorki. Nie sądzisz, że powinnaś wprowadzić jakiś odstęp między notkami? Dwudniowy, trzydniowy. Bo kilka postów dziennie, w których przeważnie jest po jednym szablonie jest... no cóż. Strasznie wkurzające.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zyskam u Ciebie jakiś tam szacunek gdyż przed oglądaniem każdego filmu ośmioletnia Maja czytała książkę ;D
      Co do grafiki, wiem fatalnie :> Postaram się poprawić. Wątpie, że istnieją koloryzacje do gimpa :/ Jednak jeśli coś takiego istnieje to chętnie skorzystam :)

      Usuń
    2. Możesz podać mi swoje gg? Coś bym Ci wysłała odnośnie tych koloryzacji.
      No więc, masz mój szacunek.

      Usuń
    3. 49391429 - Jestem niezmiernie ciekawa, co mi wyślesz ;)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. jeśli masz chęć możesz mi zrobić nagłówek
    ,,Heart''
    http://skrywany-smutek.blogspot.com/
    czarno białe
    kolumny zaokrąglone
    Serial Violetta.Ludmiła , Naty i Violetta
    Jest ta­ka miłość, która nie umiera, choć za­kocha­ni od siebie odejdą

    OdpowiedzUsuń
  4. Moge zamowic szablon?

    1. Heart
    2. http://leonettay.blogspot.com/
    3. Zloto- srebrny
    4. Naglowek na gorze, po prawej kolumny
    5. Serial '' Violetta '' , para '' Leonetta ''
    6. Zdjecia: http://blog-probny-u.blogspot.com/2014/01/szablon-zdjecia-dla-bloga-szablony-na.html
    7. Leonetta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam iż dopiero teraz ( i w dodatku z konta anonimowego) odpisuję na Twoje zamówienie i w ogóle, ale dopiero, co wróciłam z ferii ;) Twoje zamówienie postaram się wykonać. Pomimo specyficznych kolorów i zdjęć...
      Panna Verdas

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz! To właśnie dla was robimy to co kochamy ;)