Witaj na SNW! Dołącz do naszej załogi! Zapoznaj się z Regulaminem i zamów szablon! Dołącz do nas na Facebooku i Asku!

niedziela, 26 stycznia 2014

Made in... / Lilly♥



Bonjour! ( nie ma to jak się chwalić swoim francuskim, haha ).
Dzisiaj mam dla was dwa nagłówki i jedną paczkę napisów ...

Najpierw nagłówki ( tak na wszelki wypadek - od razu napiszę,  że jak na razie nie mam planów na zrobienie szalonów ; bo po pierwsze klawiatura mi się zepsuła -gdyby ktoś pytał piszę z telefonu- po drugie wciąż mi się one mieszają. Po trzecie mam ferie i jak każdy wie ciągle gdzieś jeżdżę. )



 NAGŁÓWEK 1 ;


najbardziej z niego podoba mi się to , że nie jest jaskrawy. i napis^^

NAGŁÓWEK 2 ;



już kiedyś robiłam tą  tematykę. tylko w innej odsłonie.


No to teraz czas na paczkę napisów.


pobierz

To tyle ode mnie.

Przyjmuję zamówienia -na nagłówki- i UWAGA UWAGA... ikony(awatary; tylko na bloggera) ! Chyba mogę co nie? xd
i jeśli coś pobierasz, poinformuj mnie o tym w komentarzu, jak i wstaw button bądź link tej szablonarnii.

żegnam was Lilly♥

14 komentarzy:

  1. Cześć :)
    Można wiedzieć jakiej czcionki użyłaś przy tworzeniu pierwszego nagłówka, chodzi o tę, którą jest napisane ,,run''
    Chciałabym dodać, że bardzo mi się podoba ten pierwszy nagłówek ;) Tylko stocki mogłaś bardziej wtopić :) Zresztą ja tak uważam :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Składam zamówienie na nagłówek
    Na bloga http://leonetta-zawsze.blogspot.com
    Z leonettą napis Czy potrafisz mnie jeszcze kochać ? ~Leonetta
    Bardzo mi zależy i z góry dziękuje !!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne nagłówki. :) Ten pierwszy mi się bardziej podoba, już wyjaśniam dlaczego.
    Otóż dlatego, że w pierwszy widać ładne połączenie obrazków których jest sporo i ładnie to wszystko ze sobą współgra. A w tym drugim brak mi textur...
    No, mam nadzieję że cię nie uraziłam.
    Pozdrawiam i zapraszam:
    http://lion-templates.blogspot.com/
    Mia♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ,nie uraziłaś bo sama tak sądzę. I na pewno zajrzę. :))
      xx

      Usuń
  4. Mała pomyłka chodzi o napis Czy potrafisz jeszcze kochać ?~Leonetta
    Z góry dziękuje

    OdpowiedzUsuń
  5. Niepotrzebne spacje stawiasz po nawiasach. I jeszcze nie rozumiem dlaczego drugi akapit jest w większości w nawiasie. Spacje przed znakami interpunkcyjnymi zdarzają Ci się tylko czasami, więc chwała Ci za to. W kwestii poprawności tekstu tyle uwag, teraz grafika. Otwierając pierwszy nagłówek od razu dostaje się oczopląsu. Kiedy już jako tako człowiek się przyzwyczaja do tego widoku, w oczy rzuca się źle wymazana postać. Powinnaś tu użyć miękkiej gumki o zmniejszonym kryciu. Dalej źle wytarty stock ze schodami. Powinnaś zdecydowanie ograniczyć ilość użytych materiałów. I bardzo brakuje mi tam koloryzacji. Podrzucić Ci link do profili na DA gdzie są rewelacyjne koloryzacje? Napis mógł być ciut dłuższy. Drugi nagłówek najbardziej razi niezrozumiałą tematyką. Co to do jasnej a nie spodziewanej robi baletnica? Napis za duży. Całość źle wtopiona w tło. Miękka gumka się kłania.
    Ostatecznie to chyba tyle. Mam nadzieję, że zastosujesz się do rad. Dobrej nocy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A znasz koloryzacje na gimpa????

      Usuń
    2. Przykro mi. Nie korzystam z Gimpa, więc nie, ale o ile sie dobrze orientuje Kaeru zrobiła instrukcje na wykonanie własnej w tym programie. http://imaginaria-luna.blogspot.com/2013/05/chomikujmy-01-koloryzacje.html

      Usuń
    3. Wybacz, to jednak instrukcja jak ich używać. Ale po wstukaniu w wyszukiwarce na DA hasła, wyskoczyło mi parę ładnych: http://www.deviantart.com/?q=gimp+curves

      Usuń
    4. Jasne , że się twoich rad dostosuję. ;) Choć nie wiem co interpunkcja, etc. ma związanego z grafiką. No ale cóż. Jak wspomniałam pisałam na telefonie. Także błędy na pewno są. Jeszcze raz dziękuję za bardzo pomocne rady(;
      xx

      Usuń
    5. Zasady poprawnego pisania powinno się stosować wszędzie. Dlatego zwracam na to dużą uwagę. Przymykam oko, zważając na to, że jesteś na telefonie.

      Usuń

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz! To właśnie dla was robimy to co kochamy ;)