Witaj na SNW! Dołącz do naszej załogi! Zapoznaj się z Regulaminem i zamów szablon! Dołącz do nas na Facebooku i Asku!

sobota, 25 stycznia 2014

Siemka! /Katie V.

Hejka! Jestem Katie i mam prawie 14 lat ( jeśli liczymy że do października nie daleko xD ). Co by tutaj powiedzieć... interesuję się wszystkim na co przyjdzie mi ochota. Jestem zakręcona xD. Lubię robić szablony, z tym że jeden robię tydzień, ale najbardziej kocham nagłówki! Grafiką interesuję się od 4 lat...
Będę tutaj stażystką, chcę dać z siebie wszystko. Więc pokażę wam nagłówki :



Wiem... brzydkie są.
Wszystkie są wolne a z pierwszym mam już szablon, ale na razie nie mogłam dodać, więc jak ktoś chce to pisać w komach  :) Przyjmę kilka zamówień na nagłówki i 1 na szablon :)
To chyba tyle :*







24 komentarze:

  1. Hm, bardzo mi się podoba drugi i trzeci, jednak napis w ostatnim nagłówku..on mi jakoś nie pasuje. Przy okazji witam w załodze, do której sama doszłam godzinę temu! Wzięłabym, ale nie mam gdzie użyć. Powodzenia <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Składam zamówienie na szablon .
    1.Heart
    2.http://tylko-leonetta.blogspot.com/
    3.Ciemny różowy
    4.Lekko zaokrąglone rogi, po prawej stronie
    5.Z Violetty, Leonetta
    6.Wybierz sama które będą ci się najbardziej podobały
    7.Melodyjne bicie serca~Leonetta
    Z góry dziękuje ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze że z Violetty xD Na poniedziałek będzie gotowy :)

      Usuń
    2. Szablon piękny, bardzo dziękuje . No i oczywiście dziękuje za to że mnie poinformowałaś . Nic bym w nim nie zmieniła ,

      Usuń
    3. troszkę go zmieniłam :)

      Usuń
  3. Hej, ja tu tylko z pytankiem do dzieweczyny która robiła wygląd głwny bloga. Jak zrobiłaś te etykiety? Wiem, że fekt jest z Tajemniczego ogrodu, ale co wpisać zamiast Page list...? Bo zawsze próbuję #Label li a:link ale nie wychodzi. Może ty mi pomożesz? Z góry dziękuję za jakąkolwiek odpowidź.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kod który użyłam:
      #Label1 a{
      color: #ffffff;
      background: #482C98;
      text-align: center;
      font-family: trebuchet ms;
      font-size: 11px;
      text-transform: uppercase;
      letter-spacing: 1px;
      witdth: 150px !important;
      margin: -px auto -9px auto;
      padding: 2px 5px 1px 5px;
      display:block;
      transition: 0.5s;}

      #Label1 a:hover {
      text-decoration: none;
      display: block;
      padding: 4px;
      border-radius: 0px;
      margin-bottom: -10px;
      margin-right: -32px;
      margin-left: -32px;
      font-weight: bold;
      border-left: 15px #3B0DC6 solid;
      border-right: 15px #3B0DC6solid;
      transition:all 1s;
      box-shadow: 0px 0px 1px black;
      -moz-transition:all 1s;
      -webkit-transition:all 1s;
      -o-transition:all 1s;
      }

      Usuń
  4. Cześć !!! <3333
    Twoje szablony są śliczne !!!! :*
    Najbardziej podoba mi się pierwszy !!! ♥
    Wiem, że już Gabi złożyła zamówienie na szablon, a napisałaś, że przyjmiesz tylko jeden, ale bardzo mi na tym zależy !!! <333
    Jeśli nie zechcesz wykonać zamówienia, trudno ;p
    No więc tak :
    1.Heart
    2.http://calkiem-inna-historia.blogspot.com/
    3.Różne odcienie pomarańczy i brązu *.*
    4.Kolumny po obu stronach, lekko zaokrąglone na rogach i niech literki się rozjeżdżają ;p Aha i jak ci się uda to niech rogi zdjęć będą zaokrąglone, a jak się na nie najeżdża kursorem myszy to robią się normalne :*
    5. Przede wszystkim Fedemiła, lekko z tyłu Violetta i Marco, Marcesca, Leonetta, Naxi, Ludmiła z Leonem, Cami i Diego *.*
    Jeśli nie znajdziesz takich zdjęć to obojętnie jakie ;p
    6.Człowiek pozbiera się ze wszystkiego, ale już nigdy nie będzie taki sam...
    Z góry dzięki i czekam na odpowiedź co do przyjęcia szablonu ♥

    Nutt :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Ojejku nawet nie wiesz jak się cieszę !!! <3333
      Dziękuję :*

      Nutt :*

      Usuń
    2. niestety nie wiem jak zrobić te zaokrąglone rogi, ale za to będzie coś innego :)

      Usuń
    3. nie ma sprawy :)

      Nutt :*

      Usuń
  6. Są śliczne, podoba mi się okropnie grafika, jest taka kolorowa.. :* 3 mój zdecydowany faworyt, ale napis jest odrobinę dziwny xD W ogóle moim zdaniem napisy okropnie przyciągają wzrok i 'przytłaczają' grafikę. Zrobiłabym je delikatną czcionką :)
    Czekam na Twoje kolejne prace :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Są piękne !! ♥
    Wiem że Gabi i Karolina już złożyły zamówienia, ale mam prośbę przyjęła byś moje ? <3
    Bardzo mi zależy, no jeśli nie to trudno .
    1.Heart
    2.http://prawdziiwaa.blogspot.com/
    3.Ciemny fiolet
    4.Kolumna po prawej stronie lekko zaokrąglone rogi, i jak byś mogła to na zdjęciach też
    5.Leon i Violetta
    6.Bo kochać to znaczy coś więcej~Leonetta
    Z góry dziękuje !! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Powiem tak: jakbyś powiedziała, że grafiką interesujesz się od miesiąca czy dwóch powiedziałabym, że dobrze zaczynasz - jeśli mówisz, że od czterech jest naprawdę kiepsko. W jakim programie pracujesz? Radziłabym Ci przeglądanie masy tutoriali (np. z terrible-crash) i mnóstwo pracy!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. Na początku przez 2 lata miałam tylko Painta, ale i tak wyrabiałam.
      Potem była grafika taka kopiuj, wklej, przytnij itd. żadnych tekstur. Dopiero miesiąc temu odkryłam tekstury xD A programu to Gimpa używam :) Tutoriali, specjalnie dużo oglądnęłam, więc się nie czepiaj. To chyba tyle :P

      Usuń
  9. 1. ,,Heart"
    2.http://leonetaaqq.blogspot.com/
    3. Czerwony.
    4..Lekko zaokrąglone rogi, po prawej stronie
    5. Serial Violetta Leon i Violetta ( wybierz najładniejsze obrazki jakie znajdziesz XD)
    6. Wybierz sama
    7. Tylko przy Tobie potrafię byś sobą.
    PS;' NIE MUSISZ SIĘ ŚPIESZYĆ!
    ( odpiszesz czy zrobisz?)

    OdpowiedzUsuń
  10. Będę szczera ;D Cieszę się, że tu trafiłaś, bo masz szansę się rozwinąć gdyż Twoje nagłówki jakby to ująć, nie powiem iż są brzydkie, bo tak nie jest, ale pierwszej urody ( grafika, a człowiek xD Porównanie jakich mało) też nie jest. Myślę, że głównie powinnaś poćwiczyć z napisami. Nie obraź się, ale ta czcionka jest tak wielka iż przyprawia o zawał. Myślę, że powinnaś ( jeśli używasz takiej) dawać coś około 20 i wykorzystywać także inne czcionki. Odnoszę wrażenie, że nie użyłaś stocków :> Czy to prawda xd? Tak bez nich nudno ;/ Dwa pierwsze przypadły mi do gustu acz jak wspomniałam są ubogie w dodatki i ta czcionka... Czepię się także kolorów ( przy 1 i 2) Są świetne, ale rażą zbytnio, może zmniejsz nasycenie. Szkoda, że nie dodałaś do nich css' a, bo jestem go ( u Ciebie) bardzo ciekawa.
    Pozdrawiam i czekam na notkę tematyczną.\
    Team Harry'ego Pottera <3 Głosujemy nań ;)

    Olga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, żadnych stocków nie używałam, ale użyję na następny raz xd

      Usuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz! To właśnie dla was robimy to co kochamy ;)