Witaj na SNW! Dołącz do naszej załogi! Zapoznaj się z Regulaminem i zamów szablon! Dołącz do nas na Facebooku i Asku!

sobota, 25 stycznia 2014

Cześć/Savier

Mam na imię Martyna i mam czternaście lat. Wiem co sobie możecie pomyśleć - kolejna stażystka z nadziejami, za tydzień odejdzie. Otóż nie, chcę tu być. Nagłówki robię około tygodnia i może nie są straszne, ale nie są też dobre z tego co ja mogę ocenić. Tworzę nagłówki wraz z szablonami, i szczerze się bardzo boje, że mnie nie przyjmiecie, że nie będzie zamówień i nie przejdę stażu. Ktoś może mnie kojarzyć, bo jestem tu i komentuję od kilku miesięcy (wcześniej pod inną nazwą).
Edit; wiem, że tu był drugi nagłówek, ale mnie samej się nie spodobał.
Jeśli ktoś  u mnie zechce zamówić, to przyjmę 1/2 zamówienia. (Szablon/Nagłówek).

10 komentarzy:

  1. Mnie się bardzo podobają! ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Więc: Mindfreak komentuje ^^
    Ten z Sel jest fajny, podoba mi się użycie stocków, nie za dużo, nie za mało, tylko postać samej Sel... Jest taka rozciągnięta? I przydałby się jakiś napis :D
    2:
    Postać Demi jest źle wycięta, co rzuca się w oczy, i tu mam rady: Jak nie chce Ci się wycinać dokładnie, umieść postacie pod stockami, i wymaż je miękką (koniecznie!) gumką (nie postacie, stocki xd) Wtedy efekt jest fajny, i nie widać krawędzi. I odrobinę za duży podpis. Zrobiłabym coś mniej rzucającego się w oczy, w bardziej dyskretnym miejscu :D I tutaj zakochałam się w tle. Nie wiem, czy to pojedyncza tekstura czy nie, ale jest boskie *o*
    Masz potencjał, rozwijaj się, czekam na kolejną notkę i coś z CSS'em :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Hm..tydziueń to bardzo krótko, więc mam nadzieję że staż tutaj przyniesie ci dużo korzyści i się czegoś nowego nauczysz i będziesz mogła robić coraz lepiej. Nad nagłówkami musisz jeszcze dużo popracować, radziłabym być dodawała trochę stock'ów. Nie pchaj ich zbyt wiele, ale ze 4 mogą się przydać :) No i żeby je urozmaicić dodawaj jakieś cytaty. Bo ten pierwszy wygląda trochę...goło. A ty w czym robisz grafikę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,stocki to mój wróg, ale pracuję nad nimi.
      Robię w gimpie bądź photoshopie, którego jeszcze nie do końca rozumiem. Przyswoję sobie wasze wszystkie rady, może to przyniesie jakieś korzyści.

      Usuń
  4. Moja imienniczka *o*
    Wogóle, to ja też dopiero zaczynam, też tak jakoś od tygodnia (nudziło mi się w ferie). Zrobiłam parę, ale boje się je pokazać. A CSS' a to już kompletnie nie rozumiem :/ No cóż, jestem beztalenciem...

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć !!! <3333
    Ale śliczny nagłówek !! :***'
    No i ten co mi wysłałaś *-*
    Tak więc chcę założyć zamówienie na szablon :*
    No więc tak :
    1.Heart
    2.http://czas-nie-leczy-ran.blogspot.com/
    3.Różne odcienie zieleni *.*
    4.Kolumny po prawej stronie, lekko zaokrąglone na rogach i niech literki się rozjeżdżają ;p Aha i jak ci się uda to niech rogi zdjęć będą zaokrąglone, a jak się na nie najeżdża kursorem myszy to robią się normalne :*
    5. Przede wszystkim Leonneta i Fedemiła, lekko z tyłu Cami i Diego, Naxi, Marcesca *.* - zdjęcia wybierz sama <3
    6. Czas nie leczy ran... On tylko przyzwyczaja do bólu...
    Z góry dzięki ♥

    Nutt :*

    OdpowiedzUsuń
  6. 1.Heart
    2. violettainlove.blogspot.com
    3. Jasne odcienie fioletu.
    4.Kolumny po lewej stronie , zaokrąglone na rogach . Jak można to niech rogi zdjęć będą zaokrąglone.
    5. Na samym początku Leonetta a dalej jak chcesz : , Camila , Francesca , Ludmiła , Diego .
    6. Algo Se Enciende
    Z góry bardzo Ci dziękuję . Mam nadzieję ,że nie zawracam Ci głowy . <3
    Piękny zrobiłaś ten nagłówek z Seleną :*

    Viktoria :*

    OdpowiedzUsuń
  7. 1. Heart
    2. http://odmienna-historia-one-direction.blogspot.com/
    3. kremowy ;p
    4. kolumny po prawej stronie, ciągłe ( wiesz o co chodzi xD ), Niech zaczynają się już od samego nagłówku. Ach i te strony w menu... :D
    5. No więc tak... Jak już wiesz szablon ma być z One Direction, ale to nie wszytsko xD. No więc 1D, Ariana Grande, Lucy Hale, Ashley Benson, Seleną Gomez i Vanessa Hudgens...
    6. Zmieniamy się każdego dnia... Raz na lepsze, jednak częściej na gorsze...
    Z góry dziękuję ♥
    W razie wątpliwości pisać na gg :*

    Kocham Nutt :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz! To właśnie dla was robimy to co kochamy ;)