Witaj na SNW! Dołącz do naszej załogi! Zapoznaj się z Regulaminem i zamów szablon! Dołącz do nas na Facebooku i Asku!

niedziela, 10 listopada 2013

Zamówienia / Ness

A więc oto moje pierwsze wykonane zamówienia .
Pierwsze zamówienie jakie wykonałam było dla Julka Love
Oto one:

Następne zamówienie jakie wykonałam jest dla Klaudia Afromental
Mam nadzieję że ci się spodoba :)
podgląd/pobierz

Wiem kody CSS takie same , ale po prostu już nie miałam siły aby zrobić inaczej . Zapraszam do zamawiania Ness .

5 komentarzy:

  1. Śliczne szablony, mi się podobają :> Jedyne co mi się rzuca w oczy to postacie z 'uciętymi' miękką gumką głowami w pierwszym szablonie. Hah, to wygląda dziwnie, ale poza tym jest śliczny :> Drugi bardzo mi się podoba :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki , będę starała się to naprawić :)

      Usuń
  2. Ładny szablony :) Pozwól, że cię ocenie...

    Szablon nr 1
    Bardzo ładny, tyle że mogłabyś użyć więcej stock'ów. :) No i zgadzam się z Mindfreak co do tych głów.
    Fajnie zrobiłaś kolumny.

    Szablon nr 2
    Czy mi się tylko zdaje czy w pierwszym i w drugim są takie same kody.? Następnym razem radze ci tak nie robić. Graficznie jest ok :)
    Wiem, wiem czepaim się i tyle...cała ja xd
    Przepraszam jeżeli cię uraziłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za uwagi na pewno skorzystam

      Usuń
  3. Droga Ness śliczny szablon zrobiłaś dla mnie*.*. Jednak mam jedną uwagę. Prosiłam,abyś zrobiła Laurę Marano o czym pewnie zapomniałaś. Mogłabyś zrobić mniejszą Raini Rodriguez(tą z czarnymi włosami) i wcisnąć na 1 plan właśnie Laurę. Prosiłabym,jeśli nie ma dla Ciebie problemu o zmienienie. Ogólnie szablon jest jak już mówiłam śliczny;**.
    Przepraszam za krytykę,ale taka już jestem:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz! To właśnie dla was robimy to co kochamy ;)