Witaj na SNW! Dołącz do naszej załogi! Zapoznaj się z Regulaminem i zamów szablon! Dołącz do nas na Facebooku i Asku!

poniedziałek, 11 listopada 2013

Story of My Life/Trixie Verdass

Hey kochani!

Jak spędzacie dzień wolny?Ja dziś cały dzień zamierzam spędzić przed kompem i robić zamówienia ;)
Długo nie było notki a to dla tego , że nie miałam czasu!

Mam dziś zamówienie dla Violetta Castillo
 Podgląd/Pobierz

Problem miałam z CSS'em!Kompletnie nie wiedziałam jaki wybrać kolor do postów!Wyszło jak wyszło.Mam nadzieję , że ci się podoba!

Zamówienie dla Karolina Stoessel
Robiłam go 2h?Chyba tak efekt moim zdaniem wyszedł zadowalający!

Mam również 2 nagłówki wolne
Zdecydowanie mój faworyt!


Do następnej notki!

Trixie Verdass

3 komentarze:

  1. Świetneee! Alde do pierwszego szablonu nie ma podglądu :(
    Nagłówki też są przepiękneee
    Mi się bardzoiej podoba ten z Demi :*

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW !!! <333
    Jakie to piękne !!! ;***
    Cudowne !!! <333
    Dziękuję ;***
    Twoje dwie godziny sie opłaciły ;***
    Dziękuję *.*

    Caroline ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. poproszę o zrobienie szablonu na bloga:
    http://fedemila4ever.blogspot.com
    jasno różowy
    dodatki po prawej stronie
    napis przy nagłówku:
    "miłość potrafi zmienić każdego,nawet jeśli on tego nie chce"z góry pozdrawiam
    naty ponte

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz! To właśnie dla was robimy to co kochamy ;)